MojaGaraza - Lancia Thesis (2001 - 2009) | MojaGaraža MojaGaraza - Lancia Thesis (2001 - 2009) | MojaGaraža

Pronađi automobil

Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Cena/Kvalitet Komfor Motor

Jedinstven, fenomenalan vanvremenski dizajn, luksuz, udobnost, kvalitet materijala, zavrsna obrada.

Pouzdanost Održavanje

Nepouzdan, stalni kvarovi - nekad na nedeljnom nivou, skupi rezervni delovi, dosta propusta u dizajnu mehanike i elektricnih sistema, ne zna svako da ih popravlja.

05. Maj 2020.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Komfor Motor

Odlican,cak i vise daje u odnosu na cenu.

Automatski menjac moze da bude pri velikim kilometrima 300.000+,i potrosnja goriva na istom.

11. Mar 2018.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Komfor Motor

2.4jtd 20v 175ks bio je cipovan i 2.4jtd 10v cipovan
Odlican motor za toliku limuzinu. U Srbiji je sve problem,a ne registracija. :)

Mane kao i svaki polovan auto zavisno kako je odrzavan.
Mekan trap,nema novih delova za trap mora remont odlicna alternativa.

22. Dec 2017.

Cena/Kvalitet Komfor Motor

Thesis je nesto posebno i ne za svakog, cena je definitivno neprikladna klasi kojoj pripada, nepravedno potcenjen auto

Elektronika je definitivno nesto sto je moglo bolje biti reseno na ovom autu, bas iz razloga sto je sve na struju i dugme. Veliki broj sistema i opreme koje zavise od stuje na zalost moze da pouzrokuje ozbiljnije troskove odrazavanja

23. Nov 2017.
Pogledaj ostalih 3 komentara

Cena/Kvalitet Komfor

posto sam imao thesiss 3,2 3,0 sada ima 2,0 t mana prva dva je potrosnja oba su bili automati 2,0 trosi upola ide priblizno kao i 3,2 za svaku preporuku je 2,0 auto je fenomenalan redak svi se okrecu kao da vozite majbah

Održavanje

mane preskupi delovi odrzavanje limarski isto elektronika potrosna 3,2 i 3,0 je preko 20 gracke ali auto koji uvek izmami osmeh na licu za moj ukus podcenjen auto auto vredi mnogo vise

28. Dec 2016.
Pogledaj ostalih 3 komentara
Savić Ivan 28. Dec 2016.

Verujmi da sam ima prilike da se vlasnici tih sabloskih limuzina raspituju o ovom autu jer nesvakidasnji malo ih je prodato po auto bildu nekih 16000kom delovi su papreni inace auto vredi jer je bas egzotika

Vasilije Zderonjic 28. Dec 2016.

Auto je za nekog gospodina čoveka, koji ima firmu, kuću sa garažom, dovoljno para da ga održava . Sa njim se vozi neka fina dama na balet ili u operu, nije to za ove silikonske sojke .

15. Sep 2016.

24. Jun 2016.

Komfor

vozio sam 3.0/230ks, 2003, oko 117.000km EMBLEMA - 9 meseci u kontinuitetu, auto je atraktivan, komforan, poseduje dosta opreme i zadovoljavajuce snazan.

Pouzdanost Potrošnja

Problemi sa elektronikom su neminovni, ali mnogo ozbiljniji su problemi sa automatskim menjacima koji se cesto kvare, a radi se o japanskom menjacu Aisa. Malo je skuplje odrzavanje i cena registracije naravno. Potrosnja - licno izmerena, gradska, normalna 17-18l benzina

15. Jul 2015.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Motor

Vozi sam verziju sa 3.0 motorom. Mnogo zanimljv auto, brz, pun snage. Sedista su tvrda i zato koza dugo traje i izgleda kao nova cak i posle 10 godina. Veoma stabilan i lagan za voznju, nema ih na svakome cosku, atraktivan izgled, ma prelep auto ili tako reci ladja.

13. Jun 2014.

prednosti ovog auto su kao sto vec gore su drugi naveli,da je opremljen do maximuma,mali potrosac,udoban,luxuzan,i atraktivan

mana ima dosta,najece su elektronika i automatik menjac.
elektronika je ne popravljiva,fakticki nema sta nisam menjao na njemu od kompjutera do dela instalacije,jednostavno sta da promenite opet ce vam kompjuter davati neku gresku koju nema,a pokazuje je da ima. i najveci problem je automatik menjac...!!!!

Pročitaj više

01. Maj 2014.
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top