Cetiri fabrike su napravile isti automobil, tj, na istoj pkatformi, sve ist idennticno.
Lancia Phedra, Paugeot 807, Citroen C8, Fial Ulyce.
Sve je identicno kod sva cetiri modela, osim farova i maske napred. Naracno i pozadi svetla.
Sve ostalo je isto, I naravno razlikuju se motori koji je ko ugrad...io u ovu karoseriju.
Napred na tabli postoje tri sata (brzinomer, obrtomer i sat) kod tri modela (Fiat, Paugeot i Citroen) dok kod Lancie postoji veliki displej sa bord komjuterom, navigacijom, telefonom, podacima za potrosnju, radio cd aparatom ...). Umesto sata za vreme. To je jedino kod Lancie u standardnoj opremi.
U ostalim modelima (Citroen, Peugeot i Fiat) moze da bude, ali samo kao dodatna oprema (naplacivali si dodatno kada se narucivao kao nov automobil).
Takodje Lancia se pravila sa cetiri motora, tj. agregata;
benzin 2,0 L i 3,0 L
dizel 2,0 L i 2,2 L
Ja imam, Lanciu Phedru sa benzinskim motorol od 2,0 L.
To je inace Peugeov motor.
Prodao sam ga. I bas danas dolazi covek da ga pdveze u svoj Aleksinac.
Promenio sam mnoooogoooo autombila, u svom zivotu, neke sam vozio duze, neke krace, ali Phedra je autombil koji sam naduze vozio.
Evo kod mene je duze od 8 (osam) godina bio.
I slatko ga sam se navozio. Redovno sam ga pdrzavao i nikad me nigde nije ostavio.
Moja druga kuca, moj hram, moja crkva ...
A kada sam je uzeo u nekoj zameni u martu 2016. godine, planirao sam ga da ga koristim do kraja regostracije ...
Ali ... Na preporuku mog automehanicara, kosije i prijatelja sam ga zadrzao.
I nisam se pokajao. Ja sam sa njim presao oko 170.000 km.
A danas na njegovom satu pise da je presao nesto manje od 390.000 km. Ne znam sad tacno. Mrzi me da izlazim napolje da pisem tacnu km.
Ako vam kazem da sam pored redovnim servisa (na svakih 10.000 km), nikad preko te km), i jednog velikog servisa, sredjivao kocnice (plocice, diskovi), sredjivao trap (kugle, lezajeve, stabilizatore...), jednom homokineticki zglob, dva puta posudu za vodu tj. antifriz, dva puta displej, koji sam pominjao gore, dva puta auspuh, sijalice, i jos neke sitnice koje su potrosni materijal ... Nista vise nisam radio na Phedri.
Nije bilo potrebno cak ni svecice i kablove menjati. Toliko o tome koliko je bio dobar primerak i kako me dobro sluzio. Napominjem da sam uglavnom sipao bolji benzin (od 98 ili 100 oktana), retko onaj slabiji od 95 oktana.
Tako da ...
Ko nadje dobar primerak, neka ga kupi svakako ...
Nece se pokajati.Pročitaj više
Cetiri fabrike su napravile isti automobil, tj, na istoj platformi, sve isto i identicno.
Lancia Phedra, Paugeot 807, Citroen C8, Fial Ulysse.
Sve je identicno kod sva cetiri modela, osim farova i maske napred. Naravno i pozadi stop svetla.
Sve ostalo je isto, I naravno razlikuju se motori koji je k...o ugradio u ovu karoseriju.
Napred na tabli postoje tri sata (brzinomer, obrtomer i sat) kod tri modela (Fiat, Paugeot i Citroen), dok kod Lancie postoji veliki displej sa bord kompjuterom, navigacijom, telefonom, podacima za potrosnju, radio cd aparatom ...), umesto sata za vreme. To je jedino kod Lancie u standardnoj opremi.
U ostalim modelima (Citroen, Peugeot i Fiat) moze da bude, ali samo kao dodatna oprema (naplacivali si dodatno kada se narucivao kao nov automobil).
Takodje Lancia se pravila sa cetiri motora, tj. agregata;
benzin 2,0 L i 3,0 L
dizel 2,0 L i 2,2 L
Ja imam, Lanciu Phedru sa benzinskim motorol od 2,0 L.
U njoj je inace Peugeov motor.
Takodje ovi odeli su mnogo redji sa benzinskim motorima, dok ih sa dizel motorima mnogo vise ima. Barem ovde kod nas, na nasim prostorima.
Prodao sam ga, pred Vaskrs. I bas danas dolazi covek da ga pdveze u svoj Aleksinac.
Promenio sam mnoooogoooo autombila, u svom zivotu. Neke sam vozio duze, neke krace, ali Phedra je autombil koji sam najduze vozio.
Evo kod mene je duze od 8 (osam) godina. Bio. Mislim bice jos nekoliko sati.
I slatko sam ga se navozio. Redovno sam ga pdrzavao i nikad me nigde nije ostavio.
Moja druga kuca, moj hram, moja crkva ...
A kada sam je uzeo u nekoj zameni u martu 2016. godine, planirao sam ga da ga koristim do kraja registracije ...
Ali ... Na preporuku mog automehanicara, komsije i prijatelja, sam ga zadrzao.
I nisam se pokajao. Ja sam sa njim presao oko 170.000 km.
A danas na njegovom satu pise da je presao nesto manje od 390.000 km. Ne znam sad tacno. Mrzi me da izlazim napolje da pisem tacnu km. Ali to je prava km.
Ako vam kazem da sam pored redovnih servisa (na svakih 10.000 km, nikad preko te km), i jednog velikog servisa, sredjivao kocnice (plocice, diskovi), sredjivao trap (kugle, lezajeve, stabilizatore...), jednom homokineticki zglob, dva puta posudu za vodu tj. antifriz, dva puta displej, koji sam pominjao gore, dva puta auspuh, sijalice, i jos neke sitnice koje su potrosni materijal ... Nista vise nisam radio na Phedri.
Nije bilo potrebno cak ni svecice i kablove menjati. Toliko o tome koliko je bio dobar primerak i kako me dobro sluzio. Napominjem, da sam uglavnom sipao bolji benzin (od 98 ili 100 oktana), retko onaj slabiji od 95 oktana.
Tako da ...
Ko nadje dobar primerak, neka ga kupi svakako ...
Nece se pokajati.
Moja Phedra ima manuelni menjac. Sto je takodje veoma bitno kod odabira ovog modela.
Sa automatskim, bas i ne preporucujem, jer sam iz raznih razmena iskustava sa drugim vlasnicima, saznao, da bas i nisu bili zadovoljni.
Srecno ...Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.