Generacija x300 je nova generacija jaguara 3.2 sest cilindra i 4.0 sest cilindra 24 ventila glave motora su potpuno iste na 32 i 4.0 ....to je auto koji je Ford napravio na modelu XJ40 ili xJ6 u proizvodnji od 1985 do 1995 mane na motoru nema osim sto trosi 13-25 litara na sto zavisi od voznje , Au...tomatic menjac HP22 je mexanicki menjac i treba ga izbegavati isto kao 3.2 jer je to siromasan model sa ispod 200 konja i bez sport moda 4.0 model nosi HP24 electronski menjac isto kao i svoj predhodnik sa 250 konja snage i sport moda opcije ovaj auto uz par malih modificacija ide kao Ferrari udobnost automobila je beskrajna najvise obratiti paznju kao i na prethodnom modelu diferencial lageri posle 160.000 km pocinju da se cuju zadnji lageri na tockovima mora da se menjaju imamo slucajeva u klubu jaguara da zariba zadnji lager na tocku i otkine pola zadnjeg trapa...prednji lageri su poboljsani od prethodnog modela i mnogo vise traju auto truli ispod prednje sofer sajbne i ondak pocinja instalacija i ostali problemi ....najbolji model je x300 XJR supercharged sa 330 konja koji samo zamenom prednje remenice dodaje jos 50 konja postoje i manualni menjaci ali su velika retcost jaguar enthusiast i collector ...
najveca mana ovog automobila i svix predhodnih osim x type i njegovog brata jeste to da su popravke delovi i potrosnja van normalnog prosecnog ljudskog bugeta .....
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.