Ogreših dušu napisajući da je održavanje Atosa skupo (tj. da su delovi skupi). Moram da napomenem da imam 19 godina , studiram , i da su mi nekih 100 evra koje sam dao za veliki servis (pumpa za vodu , zupčasti kajš , šraner i kajševi altenatora , klime i servasa ugradnjom) ogromni i teško dostupni (da se razumemo , auto je porodični , samo sam ja preuzeo odgovorost održavanja jer ga ja najviše akam) . Komentar sam napisao u vreme kada sam menjao ulje i filtere , za šta sam dao 3500 din. sa ugra...dnjom , što mi se činilo mnogo spram troška koji tipičan Zastavin vlasnik ima za isto , ali cena ovoga je za druga vozila mnoooogo skuplja . Što se ostalog tiče , sem manjka udobnosti koji imam jer sam veoma visok , prezadovoljan sam u svakom pogledu . Potrošnja je apsurdno mala , snaga više nego dovoljna za vožnju u granicama ograničenja za normalna preticanja , ubrzanja i izlazak uz brdo . Upravljivost mu nije jača strana jer je visok pa se naginje pomalo , ali opet u granicama ograničenja je bez problema . Preglednost nazad mu malo pati zbog širokih C stubova (pogled preko ramena na raskrsnici) , ali je u rangu nekog novijeg Golfa . Za parkiranje je prelak , jer je malen i četvrtast . Svuda sam ga vozao - po šumama i njivama za uranak , po lošim seoskim putevima i gradskim ulicama , na autoputu , išao na duža putovanja i nikad se ništa nije veliko pokvarilo . Od kvarova za koje znam da je imao : par pregorelih sijalica , zaribao lager pumpe klime (doduše , otac je skinuo kaiš da bi auto 'manje trošio' , popravio sa WD40) , pukla spoljna brava na -30 zimus , pukao uvodnik bužira podizača suvozačkog prozora (drug se naslonio na prozor koji nije bio otvoren do kraja , sredio sa čeličnom žicom i kleštima) , vozačva vrata malo zveče i zviždi vetar oko njih na 120 , popucale žice koje ulaze u peta vrata (sredio sam sam, lako se pristupa kablovima , ubacio jače , silikonske žice) . Motor perfektan , ne diže temperaturu preko trećine skale nikad , menjač je priča za sebe - dva prsta su dovoljna , kočnice hvataju pri najmanjem dodiru pedale , gas takodje , kvačilo malo niže što je normalno , klima je odlična , greje super i ima dosta mesta za sitne stvari po kolima . Prostora ima više nego dovoljno za 5 ako su putnici niži od 1.85 i imaju manje od 85 kila . U gepek staje 15 kartona soka samo tako , a oko rezervnog točka : dizalica , fabrički alat , sijalice , prava pomoć , flaša goriva , flašica ulja , navlaka za auto i još neke drangulije . Rđe se na auspuhu nema . Možda nema toplu dušu , ali jeste dobar auto .Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.