Sto se tice tvrdog krova,uopste nije komplikovan mehanizam,imas trodelni sklop i elekto motor koji pokrece krov.Sto se tice servisiranja, u pezoovim ovlascenim servisima,mogu bukvalno sve kvarove da poprave vezane za krov,u glavnom su to,promena kedera,elektro motor,ili centriranje krova.Ali veca j...e verovatnoca da ce da ti zakuje motor,nego da imas kvar sa krovom. Konkretno,206cc ima metalne lukove iza zadnjih sedista,koji iskacu u slucaju prevrtanja,cak iskacu i ako je krov podignut,a i aerodinamika mu je bolja nego kod obicnog modela.A za tezinu si upravu,tezi je od obicnog za oko 50 do 100kg u zavisnosti od motora.Pročitaj više
Dobar deo proslog leta sam vozio tetkin 307cc to je hard top, nije garanziran i nema nikakvih problema sa krovom. Jeste, oseti se da je tezi, i nemas vise od pola gepeka, ali kad krstaris sa spustenim krovom to i nije bitno. Uz to je i konforan, imam 194cm i vozio sam bez problema, dok 206cc ne znam... bas. Ima i ona mrezica da ti ne biJe vetar 'zavrat :)Pročitaj više
Ma gde bezbedno kad ti je glava u prazno, nego ako se vozi lagano onda nije problem nista. Nije lose imato kabriolet, ali da imas i drugi auto pored njega, kabrio da bude samo za specijalne prilike.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Sto se tice tvrdog krova,uopste nije komplikovan mehanizam,imas trodelni sklop i elekto motor koji pokrece krov.Sto se tice servisiranja, u pezoovim ovlascenim servisima,mogu bukvalno sve kvarove da poprave vezane za krov,u glavnom su to,promena kedera,elektro motor,ili centriranje krova.Ali veca j...e verovatnoca da ce da ti zakuje motor,nego da imas kvar sa krovom. Konkretno,206cc ima metalne lukove iza zadnjih sedista,koji iskacu u slucaju prevrtanja,cak iskacu i ako je krov podignut,a i aerodinamika mu je bolja nego kod obicnog modela.A za tezinu si upravu,tezi je od obicnog za oko 50 do 100kg u zavisnosti od motora.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Dobar deo proslog leta sam vozio tetkin 307cc to je hard top, nije garanziran i nema nikakvih problema sa krovom. Jeste, oseti se da je tezi, i nemas vise od pola gepeka, ali kad krstaris sa spustenim krovom to i nije bitno. Uz to je i konforan, imam 194cm i vozio sam bez problema, dok 206cc ne znam... bas. Ima i ona mrezica da ti ne biJe vetar 'zavrat :)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ma gde bezbedno kad ti je glava u prazno, nego ako se vozi lagano onda nije problem nista. Nije lose imato kabriolet, ali da imas i drugi auto pored njega, kabrio da bude samo za specijalne prilike.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?