Posedujem Hondu Accord sedme generacije sa 2.0 benzinskim agregatom koji isporučuje 156 konjskih snaga. Automobil unutra dosta prostraniji od ostalih limuzina u istom cenovnom rangu, meni to znači jer sam blizu 2m a i 100kg sam prevazišao. Uzimajući u obzir moje dimenzije kada podesim prednje se...dište za sebe, nazad sednem bez ikakvih problema, mesta za glavu imam sasvim dovoljno, što nisam uspeo da pronađem skoro nigde drugde u istom segmentu i za isti novac. Automobil je pored udobnosti jako zanimljiv za vožnju jer poseduje atmosferski motor koji je neuništiv i ko je vozio ovaj automobil i osetio osećaj vtec kick-a na višim obrtajima verovatno i čitajući ovo ima osmeh na licu. Automobil je jako upravljiv i imate jako dobru predstavu o podlozi i mestu gde vam se tačno točkovi nalaze i ma koliko bili agresivni u zavojima jednostavno je nemoguće da auto pronosira. Ko god ga kupi neće se pokajati, ja ne želim da postanem rob brenda ali Honda me je uzela pod svoje. Što se tiče menjača, perfekcija, kratak i precizan hod, pet brzina jako lepo uparenih i ne nedostaje mu šesta jer tada ne bi bio toliko divlji, što se pokazalo tačno u poređenju sa osmom generacijom. Rupe se malo osete, nije udobno kao kod mercedesa, ali nije toliko strašno da bih to svrstao u manu. Imam ugrađen plin i potrošnja u gradu je tik preko 11l gasa a na otvorenom tik preko 9l. Prosečna potrošnja plina od kada sam kupio automobil do sada, uzimajući u obzir da nisam karakter i da volim da pustim konje na ispašu i stisnem gas je 10.2l što je po trenutnim cenama 800din na 100km što je meni itekako prihvatljivo s obzirom na to koju snagu imate na raspolaganju. Takođe, održavanje koliko sam se raspitao je super, 6k mali servis, 11.5k je mali servis sa zamenom PK kaiša i rolera, 9k prednji diskovi sa pločicama, 220e set kvačila što je u rangu sa pežoom 307 a jeftinije je od svetih evropskih automobila koji su na Balkanu aktuelni. Sa druge strane ukoliko dođe do čukanja tu se spremite za trošak.
Prva mana koju sam primetio odmah po kupovini automobila je preglednost zadnjeg kraja. Zadnjica je visoka tako da bez obzira na dobre dimenzije C stuba, nešto ne možete da iskoristite zadnje staklo ili centralni retrovizor. Sa druge strane retrovizori sa strana su pregledni što se tiče udaljenos...ti od bočnih objekata ali se linija automobila nakon zadnjih vrata sužava i imate čitavih metar vašeg metalnog ljubimca koji ne vidite. Problem se rešava ugradnjom zadnje kamere, u suprotnom čuvajte se malih stubića ili u mom slučaju, kolica iz prodavnice koje sam jako neprimetno odgurnuo.
Druga mana je prilaz prtljažniku koji je velikih dimenzija i bez obaranja sedišta. Najveći koferi staju kod mene u automobil iako imam veliku plinsku bocu u koju stane 41l (nije točak boca), ali recimo, televizor sa katodnim cevima ne može baš da se provuče.
Svi ističu letvu volana kao manu, ja iskreno nisam imao problem sa njom, desilo mi se da nisam imao ulja za servo pre nekih 5000km, dosuo sam ATF ulje i od tada nivo ulja stoji kako treba.
Kad su u pitanju delovi uvek zaboravljamo kvalitet delova. Ja kad kupujem nešto, u prodavnici mi daju izbor npr. od 1.500 do 7.000 dinara. A pritom i ono za 7.000 dinara nije nikakav vrhunski kvalitet. A što se tiče Honde konkretno, više puta sam čuo od vlasnika da neke delove plaćaju skupo, ali zat...o kad jednom zameniš, onda si miran godinama i godinama. Stvar je u tome što za njih ima manje krš delova napravljenih po raznoraznim podrumima Kine, Turske i Stare Pazove.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.