Posedujem Hondu Accord sedme generacije sa 2.0 benzinskim agregatom koji isporučuje 156 konjskih snaga. Automobil unutra dosta prostraniji od ostalih limuzina u istom cenovnom rangu, meni to znači jer sam blizu 2m a i 100kg sam prevazišao. Uzimajući u obzir moje dimenzije kada podesim prednje se...dište za sebe, nazad sednem bez ikakvih problema, mesta za glavu imam sasvim dovoljno, što nisam uspeo da pronađem skoro nigde drugde u istom segmentu i za isti novac. Automobil je pored udobnosti jako zanimljiv za vožnju jer poseduje atmosferski motor koji je neuništiv i ko je vozio ovaj automobil i osetio osećaj vtec kick-a na višim obrtajima verovatno i čitajući ovo ima osmeh na licu. Automobil je jako upravljiv i imate jako dobru predstavu o podlozi i mestu gde vam se tačno točkovi nalaze i ma koliko bili agresivni u zavojima jednostavno je nemoguće da auto pronosira. Ko god ga kupi neće se pokajati, ja ne želim da postanem rob brenda ali Honda me je uzela pod svoje. Što se tiče menjača, perfekcija, kratak i precizan hod, pet brzina jako lepo uparenih i ne nedostaje mu šesta jer tada ne bi bio toliko divlji, što se pokazalo tačno u poređenju sa osmom generacijom. Rupe se malo osete, nije udobno kao kod mercedesa, ali nije toliko strašno da bih to svrstao u manu. Imam ugrađen plin i potrošnja u gradu je tik preko 11l gasa a na otvorenom tik preko 9l. Prosečna potrošnja plina od kada sam kupio automobil do sada, uzimajući u obzir da nisam karakter i da volim da pustim konje na ispašu i stisnem gas je 10.2l što je po trenutnim cenama 800din na 100km što je meni itekako prihvatljivo s obzirom na to koju snagu imate na raspolaganju. Takođe, održavanje koliko sam se raspitao je super, 6k mali servis, 11.5k je mali servis sa zamenom PK kaiša i rolera, 9k prednji diskovi sa pločicama, 220e set kvačila što je u rangu sa pežoom 307 a jeftinije je od svetih evropskih automobila koji su na Balkanu aktuelni. Sa druge strane ukoliko dođe do čukanja tu se spremite za trošak.
Prva mana koju sam primetio odmah po kupovini automobila je preglednost zadnjeg kraja. Zadnjica je visoka tako da bez obzira na dobre dimenzije C stuba, nešto ne možete da iskoristite zadnje staklo ili centralni retrovizor. Sa druge strane retrovizori sa strana su pregledni što se tiče udaljenos...ti od bočnih objekata ali se linija automobila nakon zadnjih vrata sužava i imate čitavih metar vašeg metalnog ljubimca koji ne vidite. Problem se rešava ugradnjom zadnje kamere, u suprotnom čuvajte se malih stubića ili u mom slučaju, kolica iz prodavnice koje sam jako neprimetno odgurnuo.
Druga mana je prilaz prtljažniku koji je velikih dimenzija i bez obaranja sedišta. Najveći koferi staju kod mene u automobil iako imam veliku plinsku bocu u koju stane 41l (nije točak boca), ali recimo, televizor sa katodnim cevima ne može baš da se provuče.
Svi ističu letvu volana kao manu, ja iskreno nisam imao problem sa njom, desilo mi se da nisam imao ulja za servo pre nekih 5000km, dosuo sam ATF ulje i od tada nivo ulja stoji kako treba.
Kad su u pitanju delovi uvek zaboravljamo kvalitet delova. Ja kad kupujem nešto, u prodavnici mi daju izbor npr. od 1.500 do 7.000 dinara. A pritom i ono za 7.000 dinara nije nikakav vrhunski kvalitet. A što se tiče Honde konkretno, više puta sam čuo od vlasnika da neke delove plaćaju skupo, ali zat...o kad jednom zameniš, onda si miran godinama i godinama. Stvar je u tome što za njih ima manje krš delova napravljenih po raznoraznim podrumima Kine, Turske i Stare Pazove.Pročitaj više
Pokusat cu da budem neutralan , pre svega objektivan i nikako pristrasan jel posedujem Hondu Accord 2006g.
Da krenemo redom , linija dopadljiva , jednostavna po meni besmrtna za sva vremena , kao kod Audija 80-jaje ,udobnost , mesta na vozacevom i suvozacevom mestu koliko pozelis , mozda u klasi ...jedna od najvecih dok na straznjoj klupi manje mesta al neznatno, gepek dubok. Preglednost napred odlicna , nazad nije bas nesto ali resava se sa kamerom u rikverc-ugradjena. Vozne karakteristike spadaju u naucnu fantastiku lezanje na cesti , ubrzanja medjuplanetarna , motor savrsenstvo , atmosferac nepoderiv sa lancem.. Potrosnja , e tu je caka .... voznja po propisima ,i ogranicenjima maximalno 7 litara , poludivlja voznja 8 .5 , grad 10 sto po meni za motor od 155PS je sasvim ok. Udobnija od Audija , BMW , Pasata . Gume 17-ce ,osecaj direktne podloge , lezanje u krivinama ,ubrzanja , osecaj sigurnosti po meni ovaj auto svrstava u najbolje u klasi . Instrument tabla pregledna , menjac lak , precizan mozda po neki put zatrazi prebacivanje u nizu brzinu al to su vec exremni slucajevi preticanja sa extremnim ubrzanjima sto licno ne bih nikom preporucio. Vredi svaku kap benzina. Sto se tice delova , nisam jos nista radio na njoj , pregledom cena stabilizatora , kocionih plocica , diskova ,svih filtera i sve sto se menja pri malom servisu cene su u rangu svih ostalih cak i jeftinije od VW sto me iznenadilo. Auto vredi sve i jedan dinar , ljudi verujte mi , sve i jedan dinar vredi.
Kad mi neko kaze da trosi puno ja se nasmijem , pobogu taj motor ima 155PS koje izvlaci iz 1998 kubika i kad usporedim potrosnju njenu i Golfa 4 1.4 - 1.6 je meni smesna, a da ne pricam o Alfama . Jedina mana je letva volana koju je bivsi vlasnik reparirao. Od mana jos mogu da istaknem da se teze... prodaje al to je zbog neznanja jel mit o nemcu se ne rusi sto je sasvim pogresno . Ako opet sednem u nekog nemca prvo cu pojesti dve kasike govana .
Džabe se smeješ, tvoj auto troši isto ili čak malo više nego Alfa 156 2.0 JTS , a ide mnogo lošije. Priznajem prednost u pouzdanosti, ali s obzirom na cene na tržištu kao i cene održavanja, 156-ca ipak ima prednost kod ljubitelja benzinaca .
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Set kvacila za pezo 307 2.0 benzin kosta manje od 100e. Moze da prica ko sta hoce japancima su uvek bili skupi delovi.
Razlog za prijavu korisnika
Kad su u pitanju delovi uvek zaboravljamo kvalitet delova. Ja kad kupujem nešto, u prodavnici mi daju izbor npr. od 1.500 do 7.000 dinara. A pritom i ono za 7.000 dinara nije nikakav vrhunski kvalitet. A što se tiče Honde konkretno, više puta sam čuo od vlasnika da neke delove plaćaju skupo, ali zat...o kad jednom zameniš, onda si miran godinama i godinama. Stvar je u tome što za njih ima manje krš delova napravljenih po raznoraznim podrumima Kine, Turske i Stare Pazove.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Za svakog benzinca set kvačila nije skup tu se kreću cijene oko 200e. Ti možda računaš 100e bez rada a on je možda napisao ukupno 200e sa rukama
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pokusat cu da budem neutralan , pre svega objektivan i nikako pristrasan jel posedujem Hondu Accord 2006g.
Da krenemo redom , linija dopadljiva , jednostavna po meni besmrtna za sva vremena , kao kod Audija 80-jaje ,udobnost , mesta na vozacevom i suvozacevom mestu koliko pozelis , mozda u klasi ...jedna od najvecih dok na straznjoj klupi manje mesta al neznatno, gepek dubok. Preglednost napred odlicna , nazad nije bas nesto ali resava se sa kamerom u rikverc-ugradjena. Vozne karakteristike spadaju u naucnu fantastiku lezanje na cesti , ubrzanja medjuplanetarna , motor savrsenstvo , atmosferac nepoderiv sa lancem.. Potrosnja , e tu je caka .... voznja po propisima ,i ogranicenjima maximalno 7 litara , poludivlja voznja 8 .5 , grad 10 sto po meni za motor od 155PS je sasvim ok. Udobnija od Audija , BMW , Pasata . Gume 17-ce ,osecaj direktne podloge , lezanje u krivinama ,ubrzanja , osecaj sigurnosti po meni ovaj auto svrstava u najbolje u klasi . Instrument tabla pregledna , menjac lak , precizan mozda po neki put zatrazi prebacivanje u nizu brzinu al to su vec exremni slucajevi preticanja sa extremnim ubrzanjima sto licno ne bih nikom preporucio. Vredi svaku kap benzina. Sto se tice delova , nisam jos nista radio na njoj , pregledom cena stabilizatora , kocionih plocica , diskova ,svih filtera i sve sto se menja pri malom servisu cene su u rangu svih ostalih cak i jeftinije od VW sto me iznenadilo. Auto vredi sve i jedan dinar , ljudi verujte mi , sve i jedan dinar vredi.
Kad mi neko kaze da trosi puno ja se nasmijem , pobogu taj motor ima 155PS koje izvlaci iz 1998 kubika i kad usporedim potrosnju njenu i Golfa 4 1.4 - 1.6 je meni smesna, a da ne pricam o Alfama . Jedina mana je letva volana koju je bivsi vlasnik reparirao. Od mana jos mogu da istaknem da se teze... prodaje al to je zbog neznanja jel mit o nemcu se ne rusi sto je sasvim pogresno . Ako opet sednem u nekog nemca prvo cu pojesti dve kasike govana .
Pročitaj više
12. AprRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Džabe se smeješ, tvoj auto troši isto ili čak malo više nego Alfa 156 2.0 JTS , a ide mnogo lošije. Priznajem prednost u pouzdanosti, ali s obzirom na cene na tržištu kao i cene održavanja, 156-ca ipak ima prednost kod ljubitelja benzinaca .
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Udoban,pouzdan,lep
Gradska potrošnja,nepreglednost zadnjeg dela
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.