Auto je prava sportska atrakcija na putu. Posle 26 godina, i dalje poseduje modernu liniju koja okrece glave na ulicama. Mehanicki je pesma. Mazdin V6 motor, 163hp koje prebacuje na prednje tockove daje brutalno ubrzanje za auto iz te ere. Redak primer na nasim prostorima. Enterijer neocekivano odus...evljava, od prelepe linije table do na koju ruku sportskih sedista koja vas drze cvrsto u mestu. 1993. godiste, najbolja godina proizvodnje ovog modela, prepoznatljiv po (americkim) odvojenim stopaljkama. Jeftin za odrzavanje, Mazdini delovi koji se nalaze bukvalno gde god, pocinkovana limarija. Odrzavan motor do 10 litara potrosnje u gradu. Vredi cuvati jedan ovakav primerak. Posle 15 godina, nista drugo nemam dati osim tople preporuke.
Auto nema cenu koju zasluzuje. Za kupce to moze biti i prednost, ali za vlasnike ovih automobila je veliki gubitak, te je samo za cuvanje.
vozim 2.5 24v-v6 197konja(cipovan)...za tu snagu jako mali potrosac (10-12l)...jako pouzdan auto,brz,startan,bolesno dobar zvuk...za odrzavanje nije skup,delovi nedostupni,jer nisu ni potrebni :D
Komfor
manjak prostora na zadnjoj klupi,ali sportak je sportak
Sve zavisi koliko je tebi to malo...??ume on poprilicno da popije,skoro pa stalno broj bude dvocefren.
Aa da ide fino,to stoji...Drug ga imao pre par godina...Slatko smo se navozali ☺😉
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.