Trosi premalo do 5 litara po gradu na otvorenom 3.5 4 litre motor 1.4 dizel od 68 ks imao sam i 1.6 benzin pre 2-3 godine sa 101 ks i Trosi oko 6 litara
Fusion ima gepek kao Golf, a pripada klasi ispod tako da mu se ne može zameriti apsolutno ništa u vezi toga, još ima i pravilan oblik, 3 kofera mogu komotno da stanu.
Vozim fusion 4 godine i prešao sam nekih 80000 km za to vreme. Najpouzdaniji auto koji sam imao, osim servisa 2 puta sam menjao podlosku dizne (oko 200 din komad) i sajlu ručne kočnice. Motor 1.4 hdi mali potrošač, naročito u gradu, brzo dostiže radnu temperaturu, bez gomile kvarljive elektro...nike i filtera. Praktičan, mnogo prostora s obzirom na dimenzije.
U gradu je ovaj auto na domaćem terenu. Za duži put/autoput, nije najbolji izbor. Potrošnja raste zbog nedostatka 6 brzine i kockastog oblika karoserije, buka je visoka, oslanjanje tvrdo. 1.4 hdi nema dovoljno snage za preticanja, naročito na uzbrdici i sa klimom.
Pošto vozim isti auto sa svim bih se složio osim za buku. Moj uopšte nije bučan, ja motor ne čujem na autoputu, na 120 se vrti na laganih 2600 rpm. Ubrzanje nije sportsko, ali je pristojno za tu snagu motora, jedino je malsimalna brzina realtivno niska, ide do nekih 150, preko toga vrlo teško, nisam... ga brže vozio, ali ne verujem da može da prebaci 160. Ogibljenje nije toliko tvrdo koliko ima jako bočno držanje, tolarancija na uvijanje torzione osovine pozadi je minimalna, napred je takođe debela balans štangla tako da kad ide preko unakrsnih neravnina putnici mogu lako udarati glavu o glavu. Zato je stabilan iako je visok kao terenac...Pročitaj više
Da, motor nije bučan sam po sebi, ali buka od strujanja vazduha postaje tako visoka, da je teško pričati sa saputnikom na zadnjoj klupi. Ranije sam vozio auto sa 1.9 tdi i bez oklevanja sam preticao na uzbrdicama, sa 1.4 hdi treba malo više pažnje. Ali pouzdanost, bez premca. Ne vraćam se Nemcima.
Da i kod mene se čuje strujanje vazduha mislim da je to zbog visoke karoserije i oštrih ivica, mada svakako auto nije za velike brzine. Možda je potrebno staviti i šus pleh koji fabrički nema, ali ima da se kupi, da zatvori šupljinu ispod motora, to takođe utiče na buku. Buka točkova opet zavisi od ...guma. Ja sam sada stavio Riken All Season i mogu ti reći da sam iznenađen koliko su prijatne i tihe u vožnji posebno kada je vreme toplo.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Jel mogu iz Austrije poslati ključ za Mercedes da se kodira novi i koje je cena?
Razlog za prijavu korisnika
Može, mislim da je oko 70 evra kodiranje.
Razlog za prijavu korisnika
Fusion ima gepek kao Golf, a pripada klasi ispod tako da mu se ne može zameriti apsolutno ništa u vezi toga, još ima i pravilan oblik, 3 kofera mogu komotno da stanu.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozim fusion 4 godine i prešao sam nekih 80000 km za to vreme. Najpouzdaniji auto koji sam imao, osim servisa 2 puta sam menjao podlosku dizne (oko 200 din komad) i sajlu ručne kočnice. Motor 1.4 hdi mali potrošač, naročito u gradu, brzo dostiže radnu temperaturu, bez gomile kvarljive elektro...nike i filtera. Praktičan, mnogo prostora s obzirom na dimenzije.
U gradu je ovaj auto na domaćem terenu. Za duži put/autoput, nije najbolji izbor. Potrošnja raste zbog nedostatka 6 brzine i kockastog oblika karoserije, buka je visoka, oslanjanje tvrdo. 1.4 hdi nema dovoljno snage za preticanja, naročito na uzbrdici i sa klimom.
Pročitaj više
11. Aug 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pošto vozim isti auto sa svim bih se složio osim za buku. Moj uopšte nije bučan, ja motor ne čujem na autoputu, na 120 se vrti na laganih 2600 rpm. Ubrzanje nije sportsko, ali je pristojno za tu snagu motora, jedino je malsimalna brzina realtivno niska, ide do nekih 150, preko toga vrlo teško, nisam... ga brže vozio, ali ne verujem da može da prebaci 160. Ogibljenje nije toliko tvrdo koliko ima jako bočno držanje, tolarancija na uvijanje torzione osovine pozadi je minimalna, napred je takođe debela balans štangla tako da kad ide preko unakrsnih neravnina putnici mogu lako udarati glavu o glavu. Zato je stabilan iako je visok kao terenac...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Da, motor nije bučan sam po sebi, ali buka od strujanja vazduha postaje tako visoka, da je teško pričati sa saputnikom na zadnjoj klupi. Ranije sam vozio auto sa 1.9 tdi i bez oklevanja sam preticao na uzbrdicama, sa 1.4 hdi treba malo više pažnje. Ali pouzdanost, bez premca. Ne vraćam se Nemcima.
Razlog za prijavu korisnika
Da i kod mene se čuje strujanje vazduha mislim da je to zbog visoke karoserije i oštrih ivica, mada svakako auto nije za velike brzine. Možda je potrebno staviti i šus pleh koji fabrički nema, ali ima da se kupi, da zatvori šupljinu ispod motora, to takođe utiče na buku. Buka točkova opet zavisi od ...guma. Ja sam sada stavio Riken All Season i mogu ti reći da sam iznenađen koliko su prijatne i tihe u vožnji posebno kada je vreme toplo.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
veoma prakticno auto ,i posle 12god. deluje cvrsto i sigurno. Za duzinu od 4 m ,veoma konforan... stabilan , ekonomican 4.5 otvoreno i 6 u gradu
motor 1.4 tdci nije za sportsku voznju, tvrda zadnja osovina . druge mane nemaq
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Imam isti auto i to je taj zaključak takođe...
Razlog za prijavu korisnika
Ja ne vidim sta je Goran napisao, opet problemi sa garazom.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.