MojaGaraza - Ford Fusion (2002 - 2013) | MojaGaraža MojaGaraza - Ford Fusion (2002 - 2013) | MojaGaraža

Pronađi automobil

Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Motor

Vozim fusion 4 godine i prešao sam nekih 80000 km za to vreme. Najpouzdaniji auto koji sam imao, osim servisa 2 puta sam menjao podlosku dizne (oko 200 din komad) i sajlu ručne kočnice. Motor 1.4 hdi mali potrošač, naročito u gradu, brzo dostiže radnu temperaturu, bez gomile kvarljive elektro...

U gradu je ovaj auto na domaćem terenu. Za duži put/autoput, nije najbolji izbor. Potrošnja raste zbog nedostatka 6 brzine i kockastog oblika karoserije, buka je visoka, oslanjanje tvrdo. 1.4 hdi nema dovoljno snage za preticanja, naročito na uzbrdici i sa klimom.

Pročitaj više

11. Aug
Boki Made in Serbia MG moderator 11. Aug

Pošto vozim isti auto sa svim bih se složio osim za buku. Moj uopšte nije bučan, ja motor ne čujem na autoputu, na 120 se vrti na laganih 2600 rpm. Ubrzanje nije sportsko, ali je pristojno za tu snagu motora, jedino je malsimalna brzina realtivno niska, ide do nekih 150, preko toga vrlo teško, nisam...Pročitaj više

Branimir Dejanic 11. Aug

Da, motor nije bučan sam po sebi, ali buka od strujanja vazduha postaje tako visoka, da je teško pričati sa saputnikom na zadnjoj klupi. Ranije sam vozio auto sa 1.9 tdi i bez oklevanja sam preticao na uzbrdicama, sa 1.4 hdi treba malo više pažnje. Ali pouzdanost, bez premca. Ne vraćam se Nemcima.

Boki Made in Serbia MG moderator 12. Aug

Da i kod mene se čuje strujanje vazduha mislim da je to zbog visoke karoserije i oštrih ivica, mada svakako auto nije za velike brzine. Možda je potrebno staviti i šus pleh koji fabrički nema, ali ima da se kupi, da zatvori šupljinu ispod motora, to takođe utiče na buku. Buka točkova opet zavisi od ...Pročitaj više

veoma prakticno auto ,i posle 12god. deluje cvrsto i sigurno. Za duzinu od 4 m ,veoma konforan... stabilan , ekonomican 4.5 otvoreno i 6 u gradu


motor 1.4 tdci nije za sportsku voznju, tvrda zadnja osovina . druge mane nemaq

22. Jun

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Motor

Mali potrosac, relativno prostran, dobra preglednost, pouzdan, solidno jeftin za odrzavanje. Imam Fusion 2005. godiste, 1.4tdci, presao malo ispod 180000km, uvoz iz Nemacke. Imao sam 3 odlaska u servis van redovnih. Prvi put sam sredjivao rucnu jer je pukla sajla pa su menjani i neki ekscentri i saj...

U pocetku sam imao roblema sa parkingom dok nisam navikao na dimenzije vozila, uvek mi se cinilo da je duzi nego sto je zapravo dugacak, ne znam da li je to samo stvar moje percepcije ili oblik auta doprinosi tome, motor 1.4tdci od 68KS je slab za njega ako zivite u brdsko-planinskom predelu, isao m...i je na zivce bas mnogo kad krene da se gusi u trecoj brzini uzbrdo, primera radi uzbrdica od Tosinog bunara do Bezanije, moze da se penje u trecoj, ali u cetvrtoj nije u stanju da odrzava ni 60km/h, a ne 50 koliko je ogranicenje, ili svima poznatija uzbrdica na autoputu kad se krene od Bubanj potoka ka gradu, morao sam da ga zaletim na 140km/h da bih gore izbio sa 80-ak km/h, fali mu snage za tako neke stvari. Za ravnicarske predele je majka. Da mu je gepek malo vec, ne bih ga ni menjao, ali posto je drugo dete u planu onda nemam izbora nego da nadjem prostranijeg MPV-a sa vecom zadnjom klupom (zbog 2 decija sedista i supruge na zadnjoj klupi i malo vise stvari za poneti kad se ide negde) ili nekog karavana.

Pročitaj više

01. Jun
Pročitaj sve utiske za Ford Fusion (02 on)
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top