MojaGaraza - Ford Focus Caravan (1998 - 2004) | MojaGaraža MojaGaraza - Ford Focus Caravan (1998 - 2004) | MojaGaraža

Pronađi automobil

Ostale fotke
Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Motor

startan, komforan, pristupacni delovi

limarija

24. Jan

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Motor

Ford Focus SE - karavan sa Zetec motorom 2.0L u automatskim menjačem 4 brzine. Za Američko tržište. Model sa 2.0L je identičan evropskom što se komponenti i delova tiče (jedino se zadnje i bočne svetlosne grupe razlikuju i malo zadnji branik - duži je, sve ostalo je isto). Kod manjih motora...

Sajtne umeju da korodiraju, guma na volanu se bržo troši (korisim navlaku), može lepo na gas da ide, ali motor ga baš ne voli, smanjio mi je snagu (nije osetno, ali meni dovoljno) - ako ne vozite preko 120 na sat, nije problem. Sijalice brzo crkavaju (bez obzira na tip, proizvođača, uslove) .... LED sijalice u kabini su se pokazale dobrim. Nema putni računar, ima računar za dijagnostiku. Zbog oblika kabine, čuje se pri većim brzinama, što klizanje vazduha preko krova, što odjek u kabini. Ostali problemi su već tipični za stare automobile (moj je decembar 2000 godište - fabrika San Dijego USA). Nema pokazivač broja obrtaja, kao evropski modeli (kod automatika nije to ni presudno, ali ipak).

Pročitaj više

12. Nov 2019.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Komfor

Dosta udoban i ekonomičan 1.8tddi,veliki prtljažnik.

Buka pri većim brzinama 120+, crkavanje sijalica i još neki sitni bagovi....

15. Maj 2019.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Komfor Motor

1.8TDCI sa 100ks, uzet sa 3 godine starosti (prva registracija 2005, auto proizveden 2004) i predjenih 43.000. Kod nas je vec 13 godina. Na satu je trenutno 212.000. Nikakav problem sto se tice plivajuceg, dizni, kvacila, itd... Sve je stvar kako se vozi i odrzava. Servisi su mu radjeni na 10.000, n...

Ume da potrosi ako se stisne papucica gasa, sto je i razumno jer je tezak a i nema bas malu kubikazu.
Ne ocekujte preudobnu voznju. Nece bas osetiti svaku neravninu ali je dosta "tvrd".
Zamena prednjih sijalica ume da bude frustrirajuca (tesko se dolazi do njih)

Pročitaj više

30. Jul 2018.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor Motor

Auto je mnogo komforno za tu klasu. Malo trosi a super ide. Zna lepo da povuce. Ja imam motor od 66kw. Auto je kod mene 6 god bez ikakvih problema

Mane nema

05. Apr 2018.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Motor

1.8 tddi 66kw
Odlican motor, cene održavanja prihvatljive, veoma udoban, dobar na gasu u poređenju sa nekim drugim autima iste snage, nema plivajući zamajac, potrošnja 6-6,5 mešovito, moze da guta bez problema i lošije gorivo jer nema elektronske dizne, uživao sam dok sam ga vozio,

Loša limarija, podlozan rđanju, za 70 000km koliko je bio kod mene (ne znam koja je bila prava kilometraza kad sam ga kupio) menjao sam servo pumpu, komprresor klime, set kvacila, dihtovao boš pumpu plus jos neke jeftinije popravke.

07. Feb 2018.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Motor

Ford focus 1,6 benzinac 16v karavan
Sjajno ide i vuce nema greske, sto se motora tice. Mesta ima i previse za petoclanu porodicu. Potrošnja oko 8 l po gradu. Sto se tice otvorenog puta negde oko 6l, a kombinovane vozne oko 7 l. Za sada nisam imao problem oko odrzavanja. Redovan servis i samo sipaj ...

Sto se tice mana, jedino od toga mogu nabrojati malo slabiju limariju i elektroniku.

Pročitaj više

24. Jan 2018.

Održavanje Potrošnja Motor

Najpopularniji 1.8 TDDI 66kw (2002.god) -
mali servis oko 4000-4500 din -
potrosnja u taxi rezimu po gradu zimi oko 7.5 - 8 l (sto je sasvim zadovoljavajuce)
ima sasvim dovoljno mesta na prednjoj i zadnjoj klupi + ogroman gepek (imate ponekad utisak da vozite auto za prevoz pokojnika hahaha)
-nema...

Ekstremno iritantno - crkavanje sijalica mnogo brze nego na prosecnom autu, pocevsi od pozicija i kratkih svetala, pa do sijalica na kontrolnoj tabli (*uvek sam stavljao kvalitetne bosh sijalice)
Nema bord kompjuter
Ne bas najbolja limarija - podlozna koroziji
Vrsta gume od volana podlozna trosenju .../ krunjenju
Tepih/patos - veoma podlozan cepanju, ne znam iz kog razloga, ali i na mom i na par komada sam video na identicnim mestima da je pocepan tepih ispod patosnica (uglavnom pozadi gde se noge drze)
Pojedini delovi su na nepristupacnim mestima stavljani, tako da cete imati malo vise zezanja prilikom zamene istih (npr. set kvacila ce vam majstor naplatiti ruke malo skuplje nego npr za nekog golfa i slicno, jer je kod forda na nezgodnom mestu i treba mu vise dosta vremena... oko zameni kugli smo imali muke dok smo menjali, jer nisu kao kod vecine automobila zasrafljene, nego zanitovane i treba ih prvo iseci brusilicom pa onda izbusiti ostatke nitni)
Neudoban generalno prilikom malo vecim brzinama od 90 kmh... na 120 kmh se vec dosta napreze motor i dosta bruji

I pozitivne i negativne stvari sam napisao nakon predjenih otprilike 40.000km sa njime

Pročitaj više

21. Jan 2018.

Cena/Kvalitet

Jeftin servis i odrzavanje.

slab

09. Jan 2018.

Pouzdanost Motor

Udobnost

Dizne

08. Jan 2018.
Pogledaj ostalih 7 komentara
Vladan Karadzic 08. Jan 2018.

Kad uzmes 4dizne na otpadu I odneses kod bosiste da in ugradi ako dve nisu dodre vratis uzmes druge dve.Bolje I take nego za reparirane da se Dane 150e.to ne sve pod uslovom da the snadje takav kvar

Jovan ****** 08. Jan 2018.

Pagarancija na ispravnost znaci da uzmes deo,stavis,ako radi to je to,ako ne radi odmah menjas to je samo garancija da ce da ti zameni deo,ako je neispravan,cim prodje jedan dan gotovo nema menjanja...

Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top