Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Kupio pre mesec dana 1,6VVTI 2007. godiste 4WD. Utegnut auto, ide jako lepo, mirno radi, motor "prgav" za tu klasu vozila aipak dovoljno elastican u normalnoj upotrebi. Potrosnja tu oko 7-ice. Malo manje na otvorenom 110-120 kmh a malo vise u gradu - do 7,5 lit/100 km. Lako se vozi, volan precizan, ...menjac takodje, pogon odlican. Mesta dovoljno, dobra pozicija za volanom (visok sam 191 cm) ima mesta i pozadi. Gepek je razumljivo manji zbog diferencijala. Za sada sam vise nego zadovoljan.
Ako trazim neku manu, mozda je to udobnost ali pre njega sam vozio Scenic RX benzinac, koji je ladja na tockovima pa sam subjektivan po tom pitanju. Vesanje je tvrdje definitivno, vise se osete neravnine na putu. Eto da ne bude da ga samo hvalim :)
Evo posle vise od godinu dana da dodam po koju... Predjoh 15-tak K km, bukvalno bez ijednog kvara. Potrosnja kako sam i naveo ranije: otvoreno moze i ispod 7, mesovita nesto preko 7. Tako je i zimi. Od pre mesec dana, proklizava mi lamela pa auto ide na jedan veci servis za "pretresanje" kompletnog... trapa i ogibljenja i zamenu seta kvacila. Javljam utiske po obavljenom poslu...Pročitaj više
Evo posle 3 godine opet malo osvrta: Nesto preko 50K km predjenih. Ubacio sam plin i sa njim presao skoro 20K km. Bilo je ulaganja: stradao katalizator na izduvnoj grani (auto ima 2 katalizatora - na izd. grani i na auspuhu). Remontovana je letva volana (ceh 160 eura, servis DJurdjevic Zeleznik, sve... pohvale) jer je nova 125 K din. Desni homokineticki je za zamenu (ide sa poluosovinom i cifra je oko 10K din), menjana je leva viljuska (jer ide zajedno sa kuglom). Delova ima, nisu jeftini ali malo nervira jer uvek ide jos neki deo pride: ako menjate kuglu, ide i viljuska, ako menjate homokineticki, ide i poluosovina i tako redom... Auto i dalje ide jako lepo, skoro jednako i na plin i na benzin. Uglavnom je i dalje sve na svom mestu, utegnuto i funkcionalno... Mali japanac, rodom iz Madjarske sa italijanskim papirima...Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Fiat Sedici
Evo nekoliko reci o ovom zanimljivom autu, s' obzirom da nema puno komentara o njemu. FIAT sedici 4*4 1,9 Mjt 120 KS. Ja cu Vam napisati neka moja iskustva i zapazanja a sve to ne mora da znaci da ce i za Vas biti bas tako. Zahtevi korisnika se razlikuju. Vlasnik sam jednog takvog auta ...vec dve godine.
Auto ima dosta prednosti. Motor 1.9 multijet 88kw, 120ks vrhunski, vecini poznat. Precizan upravljac malih dimenzija robusno uradjen i lepo lezi u rukama. Precizan menjac sa rucicom kratkog hoda (malo je tvrdji prilikom prebacivanje stepena prenosa od uobičajenih menjaca, ali ne smeta). Sestostepeni menjac daje takav odnos brzina da autu u svakoj situaciji mozete odrediti prenos bez opterecenja motora sto prouzrokuje tacniju, precizniju i jednostavno lepsu voznju a uz to i lep, lagan rad motora sa najnizom mogucom potrosnjom goriva.
Kada je rec o terencu, sto verovatno mnoge najvise zanima, tu bi mogao da se pohvali. Za svoju kategoriju mozda i vise od ocekivanja. Auto sam vozio po blatu, sumskom putu, snegu... Sa lancima i bez njih. Cak sam probao kako se ponasa u snegu sa lancima na svim tockovima. Ja sam, licno, odusevljen rezultatima. Kada sam kupio taj auto, realno nisam ocekivao toliko od njega. Bez jedne jedine muke savladava ozbiljne terene.
Spoljni izgled bi rekao da je auto mali, ali kada se sedne za upravljac nije bas tako. Auto ima sasvim dovoljno prostora unutra, sto ne izgleda kada se auto gleda spolja. Cetiri odrasle osobe u njemu sede bez problema, a do toga se doslo smanjivanjem gepeka na minimum. Nasloni zadnje klupe su kompletno u gepeku. Gepek je uistinu mali, ali nesto mora da fali. Meni to ne smeta, ali bi smetalo onima koji su navikli na prostran gepek.
Slusajuci dugogodisnje vozace SUV vozila, cuo sam a i uverio se da je vecina vozila sa zadnjom vucom bucna preko 60, 70 km/h zbog srednjeg diferencijala, zadnjeg diferencijala i kardana. To je verovatno i Vama poznato. Kod ovog modela to nije slucaj. Sto se toga tice, auto je tih kao da je bez zadnje vuce. Apsolutno se nista ne cuje cak i na vecim brzinama.
Selektor pogona. Prekidac-tastar koji se nalazi iza rucice menjaca. Tim se odredjuje koja ce osovina biti pogonska. Jako zanimljivo resenje koje se retko nalazi na SUV vozilima te klase. Osnovni pogon je na prednjoj osovini 2wd, dok pogon na svim tockovima 4wd ukljucujete kada uvidite da za to ima potrebe. Sa osnovnom vucom 2wd, na prednjoj osovini koja se koristi 90% voznje, dodatno dobija na manjoj potrošnji goriva.
Toliko,
nadam se da ce ovaj tekst nekom citaocu dati blizu i detaljniju sliku Sedici-ja.
Svaki auto ima prednosti a isto tako i mane.
Kod Sedici-ja bih uvrstio u manu jako skupe rezervne delove. Odrzavanje ovog auta je dosta skupo. Fiat Sedici se nije prodavao u Srbiji, tako da podrška rezervnih delova nije bas najbolja, s'tim da se delovi svakako mogu nabaviti ali je potrebno malo vis...e ulaganja. Delovi su Suzuki, tako da je ocekivano da su delovi nesto skupljiji od drugih. Japanska vozila su uvek bila malo skuplja. Sedici i SX4 se proizvode na jednoj liniji u Suzukijevoj fabrici u Madjarskoj. (jedna nezvanicna informacija, imao sam priliku da nabavljam nove, isto tako i polovne delove za sedici-ja. sitnice su bile u pitanju ali sam svakako i jedne i druge puno placao)
Naravno to se ne odnosi na Multijet motor. 1.9Mjt nije slup za odrzavanje.
Jos nesto bih uvrstio kao manu a to je da je auto dosta krut. Rekao bih neudoban. To se najvise ispoljava prilikom voznje po losim terenima. Ume da trese, mada jednim delom je to opravdano. Auto je malih dimenzija, malog medjuosovinskog rastojanja a pritom dosta podignut, tako da mozda to nije moglo da se resi na drugi nacin. Bitna stvar je da se to ne primecuje na dobrom putu.
Sedici se prodavao kod nas, ali mu prodaja baš nije išla, više je ljudi kupovalo Suzuki SX4, što je u principu isto, ali eto više se nekako verovalo brendu Suzuki.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Motor odlican Suzukijev 1.6 benzin ima lanac jeftino odrzavanje za sad nisam imao izdataka osim redovnog odrzavanja.
Malo je neudobniji po losijem putu
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
okretan,lako se parkira,dobro ubrzanje u svim brzinama,pregledan
u nekim momentima se cini da je motor bucan,mali gepek,nij bas stedljiv..
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Koja je potrošnja po gradu i na otvorenom. Pretpostavljam da je tvoj motor 1,9 multijet
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Extra auto za uloženo dobijeno, kvalitet na nivou Japanaca od Fiata ima samo ime
mali gepek
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.