Vozim ga vec nekoliko meseci , kupui sam ga za mali novac 2006-o za licnu upotrebu . Posao obavlja i vise nego dobro . Preci od tacke A do tacke B sa dosta stvari u povecem gepeku . Po meni za sada veoma izdrzljiv! Naletao sam pri velikim brzinama na svakojake rupe-kratere na putu, gde su drugi aut...omobili zakazivali probusenim gumama ili iskrivljenim felnama, i on je sve to izdrzao! Do sada me ni jednom nije izdao na putu! Odlican stedisa pri Gradskoj voznji.
OdržavanjeKomfor
Pre vecem obrtaju sistematski unistava sve zalihe plina!! Po auto putu voziti iskljucivo na benzin! Za grad i lokal plin je idealan medjutim to ne vazi za auto put! provereno! Ja ga vozim sa punim plinom i benzinom pa menjam pri vecem obrtaju na benzin cija je potrosnja oko 5-6 l . Sijalice h7 (crk...avaju redovno) i Leva se dosta tesko menja . Imajte ih u steku obavezno. Cevi odozdole su slabije propadaju brzo jer su nastavljane nisi izjednom pa se na zglobovima trose. Takodje sajle menjaca su mu boljka ( kratka i duga a nisu jeftine ni malo)
Vozim Punta van 1.2, 60 ks, iz firme vec citavu godinu dana. Zaduzio sam ga sa 19 a sada je na 40.000 km. TNG fabricki, sa tocak bocom (preporuceno sipanje 31 l, staje i do 34, 35 lit, ali ne valja leti da se budzi toliko) prelazi od 400 do 440 km, zavisi od rezima voznje. Na auto putu sa 140-145 na... sat, oko 4-4.200 obrtaja, GUTA gorivo! Tada sa jednim podeokom TNG sa kojim predjem 85 km, uspem samo da napravim 20-22 km. Na magistralnim putevima sa voznjom 60-90 na sat ide oko 7 lit TNG. U gradu 8 do 8,5 lit. Naravno, klima je uvek ukljucena, bilo da hladi ili da greje. Putujem po citavoj Srbiji uglavnom sam u praznom vozilu, retko se nesto natovari, a I to je lagano. Ljudi, auto ide kao zmija. Jeste da se malo plasi uzbrdice, ali ako se dobro zaleti… Fali mu jos 8 ventila ili 15 ks ali moze I ovako. Hoce malo da mu bezi prednji kraj u ostrijim krivinama ako se vozi malo ambicioznije, ali OBAVEZNO mora da se imaju dobre gume, I letnje I zimske. Onda voznja bude uzivancija. Ja sam vec matoriji sa problemima u ledjima I provedem cesto u autu citav dan. Moram da priznam da me ne umara mnogo, ali ako bas hocete udobnost sednite u Majbah. Puntic je MAMA z ate pare I za srpske uslove! Za Daciju Logan (1.6 premijum paket) koju sam vozio pre ovoga, Punto je Bentley, nemojte da vas niko laze.
Originalni akumulator Marelli crkao na 22.000 iznenada I bez najave. Sijalice u farovima crkavale jedna pa druga u razmaku od mesec dana. Zna ponekad da se na tabli upali ona lampica sa katancem koja signalizira neke nepravilnosti u motoru kada odmah treba ici u servis. Ispostavilo se da “brlja”... elektronika, kao I kod svakog italijana. Kada se ugasi auto I “resetuje” sve se vrati u normalu.
Posle tvrde i bucne Skode Praktik, ovaj malisa je pravo osvezenje i prijatno iznenadjenje. Dug dan u komercijalnoj voznji se mnogo lakse podnosi, posto je auto jako komforan, motor tih, udoban za los put, sa smesnom potrosnjom...
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.