Posedujem pandu 4x4 1.3 mjet/75 ks/2007.god. Ima sve od opreme, sto moze da ima jedna panda(da ne nabrajam sad, spisak je poduzi). Prezadovoljan sam ovim autom u potpunosti!
Prednosti: 5-oro vrata, male spoljasnje dimenzije, izuzetno komforan iznutra za svoju klasu, visoko se sedi, odlicna pregledn...ost u svim pravcima, puno pregrada za sitnice, kaseta ispred suvozaca ogromnih dimenzija. Izuzetno lako manevrisanje i po gradu i po terenu i po voznji na otvorenom! Vrhunska kabinska ventilacija (bez obzira dal je klima ukljucena ili ne) sa 4 brzina i filterom polena. Maksimalna brzina i vise nego dovoljna (175 km/h). Neverovatno zivahan i startan (0-100km/h za nekih 12-13s). Mala potrosnja: 90 km/h=2,7l-3.0l/100km; 100km/h=3,5l;120 km/h=4,5-5.0l/100 km, gradska voznja (kad vas uhvati "crveni" talas na semaforima=5,7l-6.0l/100 km. Pun rezervoar (koji je plastican) = 35 l evrodizela, sa normalnom voznjom (100km/h) dovoljan za 1000 km predjenog puta (na otvorenom), ili za nekih 600-650 km predjenih (po gradu)! Cena delova veoma pristupacna, cena malih i velikih redovnih servisa takodje. Ovaj motor ima lanac i lancanike, tako da ne postoji nikakva mogucnost da iz bilo kog razloga "prezubi". Fabricki veliki klirens (prag 20cm, najniza tacka na autu je na visini od 16,5 cm). Fabricki tzv. "downbar" stiti ceo motor, karter i menjac od raznih udaraca od kamenja,od ostecenja i sl. 1.brzina je "redukovana" i pricno spora sluzi samo da auto "pokrenete" s mesta, 2.i 3. brzina nisu redukovane, ali su "kratke". 4. i 5.brzina su prilicno razvucene i "duge".
Malo bucniji motor pri brzini izmedju 110 i 120 km/h. Kad se vozi ispod 110 km/h ili preko 120 km/h, nema nikakve buke.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.