imam 1,9 mjt 120 ks emotion oprema Grande Punto i ovih odinu dana sam prezadovoljan .Citajuci neke komentare vidim da ljudi ocekuju ponekad i previse od auta .Ja sam dobio bas ono sto sam i ocekivao .Podnosljivo odrzavanja za obicnog coveka ,pouzdan je ,jak i sa ukljucenom klimom ,potrosnja 5,1 na otvoremom a grad 7,2 -7,5 max .Jedino sto bih savetovao je da se opredlite za jaci motor .
07. Mar 2014.Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam Grande Punto Sport 1,9 MJT 130 ks sa chipom oko 160ks. Auto fenomenalan,sa ovih 30 ks vise kao da je drugi auto. Pre cipa po gradu je trosio 6,0-8,0, a sad od 5,0-7,0, na otvorenom na 100 km/h trosi 4,5-4,8, 140km/h ne prelazi 5,5 sto je njemo na nekih 2700 o/min. Ima 1205 kg, nizak, sirok tako da na auto putu i pri 160km/h se ne oseca brzina. Od opreme sve osim koze( i sam je ne volim), panorama krov, felne 17 coli. Veliki servis ( zupcasi svi roleri i spaneri zupcastog kaisa i PK kais 200... evra. Plocice i diskov sam dosta platio ali sam uzeo ATE posto mi su mi kocnice bitne. Zadnji lezaj tocka posto ja imam disk pozadi je 3500 din sa zamenom. Jedina ali jedina mana na ovim motorima za koju znam a imam ih dosta i u firmi je TERMOSTAT. Dve godine i zamena. Uglavnom kome ne treba jak auto onda je tu 1,3MJT. Slabiji ne preporucujem. Pročitaj više
20. Sep 2013.Jel moze par slika ako je i dalje kod tebe ? Pozz
Aj da i ja iznesem koju iz iskustva.. 1.9 multijet 131ks 2006. 190000km. Vlasnik 2 godine i za to vreme dosta stvari odradjeno. Prednosti ovog motora definitivno jesu velika snaga pogotovo za tu tezinu karoserije (1200kg), poprilicno tih do nekih 3-3500 obrtaja, potrosnja 7-8 grad i 5-6 otvoren put ...(5. 90kmh 4.5L ali gotovo nikad se tako ne vozi). Registracija je od 26 do 30000 din zavisi od premijskog indexa. Mali servis nesto skuplji zbog DPF-a i skupljeg ulja, okvirno oko 10000 din. Veliki servis 200e od prilike. Inace je jako tvrd u voznji i na felnama 16' i 17' koje trenutno vozim oseti se svaki kamencic i neravnine (horor od udarnih rupa da ne spominjem). Izuzetno je upravljiv i stabilan. Zamena kvacila kao veci izdatak ce vam uzeti 16000 u kompletu sa druk lezajem (LUK), dok je zamajac u Valeo izvedbi nekih 30000 din zavisi od prodavnice. Ja konkretno nisam imao problem sa tom famoznom letvom volana tako da za nju ne mogu nista da pisem, mozda je jednostavno remontovao ili zamenio Italijan pre uvoza. Svakako posle nekog vremena voznje na nasim putevima treba spremiti novac za trap, pa sam tako i ja morao menjati solje amortizera, krajeve spona i stabilizatore i to izadje sa cenama oko 50e solje par, krajevi spona su oko 10e par i stabilizatori 10e komad. Gume bez problema mogu da se stave 215/45 17, nigde nista ne kaci i za niansu se lepse i mekse vozi nego sa fabrickim 205..
I jos za kraj da... remap od 164ks i 350nm tera vec vise od godinu dana i radi lepse nego sa fabrickom mapom :)Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam Grande Punto 1.9 multi jet sport. Kupio sam ga polovnog. Uradio sam odmah veliki servis {ulje, filter za gorivo, vazduh, klime i ulja, kaisevi, spaneri,roleri, vodena pumpa} plus zamen dva grejaca, desna kugla i leva spona i ruke i to me je kostalo 26.000 rsd u julu 2012 te. Potrosnja po board kompjuteru je 5.9 l/100 km, kada sam isao na more CG prosecna potrosnja sa klimom je bila 5.3 l / 100 km. Kada se stisne gas auto ide kao metak, vozio sam ga i 200 km/h. Extra lezi na cesti, tvrd je i... ima 205/45 R 17 gume. Gume su za njega skupe a ostalo nista. Sto se tice motora jako sam zadovoljan rad je veoma tih i ujednacen i sto je najbolje nema nigde masti sto je veoma velik napredak za Italijane. Sada trenutno razmisljam da uradm chip tunning sa pro race chipom i KM filteron na nekih 193 ks...mislim da ce auto ostati jedno vreme kod mene...sve preporuke ko voli mala i sportska vozila po pristupacnoj ceni a da je pri tome dizel. Pročitaj više
14. Nov 2012.Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Situacija je sledeca: ja na semaforu u Grande Puntu 1.2 a pored mene u susednoj traci Zastava 101 iz tamo neke '90 i neke godine. Sedi baja u "kecu",otvorenog prozora,izbacio lakat sa sve suncanim naocarima i turira svoju makinu ceka zuto. "E sad cu da ga oduvam" mislim se ja i ubacujem u prvu i krecem i ja da turiram i da se sto bolje spremim za start iznenadne trke. I sta se dogadja? Pali se zuto i krecemo silovito. Stis'o ja do "panja" ali ide kec i sve po malo ispred mene. Druga brzina opet ...
obrtaji u nebo ali neda se kec. Treca i tu ja malo kao povedem ali naidjosmo na sledeci semafor i ode kec desno a ja pravo sto mi na kraju i bi drago da se ne sramotim sa GRANDE PUNTOM koliko sam SPOR.
TOLIKO O OVOM AUTU!!!!!
Srecna kupovina.
Pročitaj više
Prestani bre vise da seres o puntu!
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
E pa ovako,dobio sam od firme ovaj auto na koriscenje,i ja naravno ajde da sve probam sta moze,koliko moze i sve ostalo i evo posle dosta vremena provedenog u njemu mogu da kazem samo jedno..."KANTA". Lepota je relativna stvar pa je necu komentarisati ali unutra je krs krseva,toliko jeftine plastiketine,neudobna,tvrda sedista,los i slab motor,uzas mali gepek itd itd. Sve u svemu ljudi ne nasedajte na to sto je kao "lep" spolja. Opet ponavljam...KRS I KANTURINA ali nista drugo nisam ni ocekivao o... d Fiata posto im je svaki auto takav,jeftinih materijala i niske cene. BEZITE OD OVOG AUTA!!! Pročitaj više
25. Jun 2012.Evo ja sam pre 2 dana seo u caletov nov Grande Punto EVO 1.3mjet, inace firmin je auto. Moj utisak posle voznje je: Nema mane, ozvucenje odlicno, kontrolna tabla sve na svom mestu, prostora koliko hoces za noge, ruke, a moja visina je 202cm, upravljiv, vuce tek kad se upali turbina na 2500k, sedista... udobna kao kad sam sedeo u Citroen C4 Coupe(isto firmin), preglednost odlicna. Prosto nema mane, nov auto, jos i EVO verzija. Znaci, menjam Punta Classic 2009, cim otplatimo kredit, za Grande EVO verziju, ali sa 1.9jtd motorom. Naravno pored tog auta ce i da ide Nissan 200SX.Pročitaj više
Evo ovoliko je loš. Moj GP 66kw 1.3 mjtd ima 240.000 (možda i više) i do sada sam promenio samo nosače amortizera (čuli su se) i ništa više, bukvalno ništa, samo servisi i to na 25-30.000 km, ništa pre. Za sada ne pokazuje nikakve znakove istrošenosti. Do sad sam mislio da ću da ga sahranim ali aut...o se jednostavno neda.Pročitaj više
Ma ljudi,ne slusajte ovog pacenika..nisu svi obdareni da znaju da voze i odrzavaju fijate,a tek alfe ;) uzivajte u novim italijanskim masinama kojima samo posvetite lepu voznju i malo paznje za odrzavanje i nista ne brinite! Imam sikustva sa fijat stilom,bravom,puntom,g.puntom i sa alfama 147,156,15...9,a posebno sa ovakvim luzerima koj dodju da seru po netu i donose vam samo baksuzluk,nesrecu i losu atmosveru ;)Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
razmisljam da kupim 1.9 dizela..kakva su generalno vasa iskustva s ovim autom? na stranu estetika,da je lep lep je...
30. Dec 2011.I mene ovo zanima
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ovaj auto je odlican pogotovo multijet 1.3 66kw 6 brzina vozio sam ga i ide kao metak i dobro se ponasa na drumu .Mala potosnja svega 3.8l na otvorenom i 5l po gradu i stvarno jeftino odrzavanje cine ga odlicnim autom za kupovinu.
15. Dec 2011.Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozim Grande 1.2 5 vrata već 5god,službeni auto. Ja sam prezadovoljan. U firmi ih imamo još 2kom. Evo mojih iskustava. Potrosnja korektna,na međugradskim putevima 60-100km/h bez problema potrošnja je 5.5(provereno i bordkomjuter i sipanjem goriva),u gradu troši oko 7.5-8l. konstantno smo održavali auta u ovlašćenim servisima i cena za redovan servis jeod 8.500 do 12.000din a veliki servis je 25000din(upravo uradjen) u cenu je uračunato sve(delovi i rad). Prešao sam 120.000km i jedine popravke va... n servisa su bile: vetrobransko staklo(napuklo od kamenčića),cena je bila 17000din sa ugradnjom(npr.za reno Clio je 35000) i zamena zadnji kvaka koje su platične,bile su loše i na kraju mi je jedna pukla(2500din je komplet kvaka). Van toga ništa nije dirano. Na jednom od koleginih punta je menjana letva volana van redovnih servisa. Mislim da nije skup za korišćenje i održavanje. Dizajn je odličan ali je zato platila preglednost,tu je užasan i napred i bočni mrtvi uglovi,stvar malo popravljaju veliki retrovizori. Mislim da je taj MJ 1.3 dizel najbolja varijanta(tako kažu i serviseri uovl.servisu),održavanje dodje na isto kao i kod benzinaca. Što se tiče opreme Italijani nikada ne škrtare i u najnižim paketima imate sve što je neophodno. Korišćenje klime podiže potrošnju oko 0.5-1l i postaje trom(bar ovaj od 1.2 benz). Udoban je i bez problema sam prelazio i veće dnevne kilometraže i nisam umoran. s obzirom da ovaj auto kosta ispod 9000e nov,a polovnjaci stari 5g su oko 4500-4800eur mislim da je svakako dobar izbor. Cena održavanja i potrošnja su vrlo pristojni. lično kada bih mogao da biram dvoumio bih se između 1.4 na plin ili 1.3MJ dizel,mislim da su to najbolji motori za ovaj auto. Predlažem uvek redovan servis jer je on definitivno NAJJEFTINIJA OPCIJA. eto to su moja i iskustva mojih kolega,ovi automobili se zbog posla baš voze(ali nismo bezosećajni vozači službenog auta-kako se misli) i nikakvih problema nema po ovim našim putevima(oranicama). Samo ne štedite na redovnim servisima! Pročitaj više
03. Dec 2011.Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozim ga 4 godina , presao oko 70 000 km , mali potrosać (dizel 1.3) , s obzirom na kubikazu i svega 75 konja vrlo strtan i sa 4 osobe u kolima , udoban uz klimu ne znatno veca potrosnja , nikakvih kvarova nisam imao ali redovno odrzavam auto , uz promenu delova koji se trose , jedina zamerka je da je nizak isuvise za nase puteve (lokalne) koji su puni rupa i ulazak na zadnje sediste je teze za osobe preko 90 kg, ostalo sve pohvale za malog dizelasa , kako u gradu tako i na otvorenom putu ...max...
.brzina 175km uz prosečnu potrosnju od 5 lit/100 km .
Auto koji znaju mnogi da poprave , delove imas svuda u nasoj Srbiji ,a odrzavanje je prihvatljivo ...
Pročitaj više
Trebalo bi da svoj automobil prvo "uparkirate" u MojuGaražu, a onda da ga ocenite i prokomentarišete. To je uobičajeni postupak. Možete "parkirati" Grande punto tako što ćete otići na njegov profil i kliknuti na dugme "ja imam ovaj auto". Pozdrav
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auu Rade jedno je krivično delo a sasvim nešto drugo prekršajno :D
Neću da idem dublje u objašnjavanje ipak je ovo sajt o automobilima :)
Rade a šta je ako nije krivično delo i koliko ja znam da je u Srbiji još uvek valuta dinar a ne euro, tako da šteta do 20,000dinara spada u sitno delo krađe po našem Krivičnom zakonu
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Jel ga imas i dalje ? koliko izadju servisi ? Koliko je tvoj presao ? :) pozz
Razlog za prijavu korisnika