- Odličan odnos cena/kvalitet (za relativno malo para se dobija vrlo solidan auto). Ovo je Dodge Journey za evropsko tržište, a deli bazu rezervnih delova i sa Dodge Durango/Grand Caravan. Sem motora, u pitanju je potpuno američki auto.
- Američka filozofija konstrukcije trapa - elementi trapa ...(kugle, spone, viljuške) i diferencijali su kao na kamionu, mogu da traju večno.
- 4x4 automatik verzija je opremljena motorom FIAT 2.0 mJet od 170KS. Ništa spektakularno za masu automobila od 2.1t, prilično trom pri kretanju iz mesta. Ima dovoljnu rezervu snage za međuubrzanja i preticanja.
- Enterijer je prostran, robustan i otporan na decu, mada je, sem instrument klastera, totalno neatraktivan. Drugi red sedišta ima ugrađene bustere, tako da nisu potrebna posebna sedišta za decu preko 110 cm visine (3,5 - 4 god+). Sva vrata mogu da se otvore pod uglom od 90 stepeni. Svi prozori mogu da se spuste skroz do kraja. Fabrički tonirana stakla. Sedišta su ravna kao klupa, prihvatljivo su udobna za duga putovanja.
- Bez obzira na dimenzije, auto je vrlo pregledan i lako se vozi. Retrovizori su ogromni, ima fabričke parking senzore i kameru za vožnju unazad.
- Cena redovnih servisa i održavanja je sasvim u skladu sa kategorijom vozila (skuplje nego za Punta, daleko jeftinije od bilo kog njemca npr)
- Potrošnja po gradu (12-13l, automatik)
- Cene pojedinih originalnih rezervnih delova u ovlašćenim servisima (2-3x je jeftinije ako naručujete preko MOPAR dilera iz USA, uključujući i troškove US Postal Premium Service, carinu i PDV).
- Neki elementi limarije i sklopovi bi mogli da budu ubed...ljiviji (prednja hauba, graničnici za otvaranje vrata, brisači)
- Mali kapacitet posude za tečnost za prozore (oko 4l)
Neretki su slucajevi u SAV i vecim Crossover segmentima gde dizel motor vece zapremine sa 6 cilindara trosi malo vise od 2.0d(npr Audi, BMW, Benz) koji je dobar za neku normalnu voznju i za nase pljackaske zakone. Za zustru voznju u awd vozilu od 2 tone treba 6 cilindara i bar 200ks... Jer sam pogon... na svim tockovima je dosta tezi i kompleksniji, ima veci mehanicki gubitak, od 15 do 20% snage na tockovima.Pročitaj više
Problem sa AWD menjacem , po recima servisera fabricka greska jer ne moze da izdrzi teret sasije i mora kompletan remont menjaca na svakih 10-g koji kosta nesto manje od 2000e , i losi diferencijali (pucaju). Inace dobra drumska krstarica i udoban za voznju. U gradu veca potrosnja i zbog duzine od o...ko 5m tesko za parkiranje, Veoma prostan sem treceg reda sedista koje je za sitnije osobe ili decu.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Neretki su slucajevi u SAV i vecim Crossover segmentima gde dizel motor vece zapremine sa 6 cilindara trosi malo vise od 2.0d(npr Audi, BMW, Benz) koji je dobar za neku normalnu voznju i za nase pljackaske zakone. Za zustru voznju u awd vozilu od 2 tone treba 6 cilindara i bar 200ks... Jer sam pogon... na svim tockovima je dosta tezi i kompleksniji, ima veci mehanicki gubitak, od 15 do 20% snage na tockovima.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ентеријер отпоран на децу?
Razlog za prijavu korisnika
Problem sa AWD menjacem , po recima servisera fabricka greska jer ne moze da izdrzi teret sasije i mora kompletan remont menjaca na svakih 10-g koji kosta nesto manje od 2000e , i losi diferencijali (pucaju). Inace dobra drumska krstarica i udoban za voznju. U gradu veca potrosnja i zbog duzine od o...ko 5m tesko za parkiranje, Veoma prostan sem treceg reda sedista koje je za sitnije osobe ili decu.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?