Teško da neko zna koliko su pouzdani . Ono što se zna da je da imaju aluminijumski blok, GPF, manji je trocilindraš a veći četvorocilindraš, dele dosta delova i to je to .
Problem sa iskustvom kod njih je što se u Srbiji a i na Balkanu generalno ne vole ti mali turbobenzinci, pa ih ima jako malo. A realno, ljudi ih s pravom ne vole - donesu ti sve ono što je problematično kod dizelaša (osim DPF-a) u kombinaciji sa velikom potrošnjom (osim ako gas daješ isključivo mali...m prstom). Malo karikiram ali za 5-10 godina, atmosferskih benzinaca skoro da neće ni biti, osim kod Japanaca, ali pošto njih generalno nema kod nas to je u suštini to. Fordovi mali turbobenzinci su se do sada pokazali dobro, Nissan/Renault su napravili nekoliko sranja ozbiljnih, isto kao i Peugeot/Citroen. Što se tiče ovih Fiatovih, stvarno ne znam, ali zaista i mene interesuje kako će se pokazati.Pročitaj više
medju najprodavanijim je u evropi , iako mnogi kazu da mu treba novi model ja mislim da je to onako prosecan auto tj klsican auto klascnih odlika tj nema luksuizne elktronike tako dA JE ZA PROSECNOG COVEKA VRH
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Teško da neko zna koliko su pouzdani . Ono što se zna da je da imaju aluminijumski blok, GPF, manji je trocilindraš a veći četvorocilindraš, dele dosta delova i to je to .
Razlog za prijavu korisnika
Mislim da je 1.0t 95ks ugrađivasmo ga u 500L ali je izbačen prošle godine..
Razlog za prijavu korisnika
Problem sa iskustvom kod njih je što se u Srbiji a i na Balkanu generalno ne vole ti mali turbobenzinci, pa ih ima jako malo. A realno, ljudi ih s pravom ne vole - donesu ti sve ono što je problematično kod dizelaša (osim DPF-a) u kombinaciji sa velikom potrošnjom (osim ako gas daješ isključivo mali...m prstom). Malo karikiram ali za 5-10 godina, atmosferskih benzinaca skoro da neće ni biti, osim kod Japanaca, ali pošto njih generalno nema kod nas to je u suštini to. Fordovi mali turbobenzinci su se do sada pokazali dobro, Nissan/Renault su napravili nekoliko sranja ozbiljnih, isto kao i Peugeot/Citroen. Što se tiče ovih Fiatovih, stvarno ne znam, ali zaista i mene interesuje kako će se pokazati.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Fiat 500x, Fiat panda cross misljenenje i utisci,? Razmisljam o kupovini...
29. Nov 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
ja vozim pandu 1.1 active 2004 god jeste nije auto visokih performansi i kubikaze ali zahvalan i pristojan autic.
Razlog za prijavu korisnika
medju najprodavanijim je u evropi , iako mnogi kazu da mu treba novi model ja mislim da je to onako prosecan auto tj klsican auto klascnih odlika tj nema luksuizne elktronike tako dA JE ZA PROSECNOG COVEKA VRH
Razlog za prijavu korisnika
Za taj novac moze i bolji auto da se uzme ako pricamo o novom automobilu. Pozz
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.