Naravno da je sklon koroziji, svi automobili iz tog doba su skloni koroziji ;) Najveci problem kod takvih automobila je naci dobar primerak i dobru osnovu za dalje sredjivanje.
Npr. ako bas zelis taj automobil i zelis da ga dovedes u odlicno stanje da bude pravi old timer moje misnjelje je da ces u ...svaki koji budes kupio morati da ulozis najmanje 1000 eura. Gledao bih automobil koji ima dobru osnovu, znaci da nije mnogo istruleo i da mu je sasija ok i da motor nije los. posle kupovine takvog rastavio bih ga potpuno uradio limariju sta treba da se uradi (obavezno kod dobrog majstora), posle farbanje i zastita kompletne karoserije.
Sve ovo sto sam naveo se realno ne isplati raditi osim ako nisi ljubitelj starih automobila, jednostavno treba da volis old timere. I naravno treba imati novca i vremena.Pročitaj više
Najbolja je opcija uvoz iz Italije.O pojedinostima oko uvoza, raspitaj se u Muzeju automobila Majke Jevrosime 30 na Dorćolu u Beogradu.
Sklon je truljenju i prilikom uvoza gledaj da nađeš auto sa školjkom u što boljem stanju.Što u Italiji nije toliki problem.Po pitanju mehanike motori koji su se ugr...ađivali su 1100cc i 1300cc tako da sve pasuje sa Zastavinih kola sa tim motorima.Sam model automobila je prelep i vozićeš jedinstven auto.A održavanje će te koštati kao da voziš jugića.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Naravno da je sklon koroziji, svi automobili iz tog doba su skloni koroziji ;) Najveci problem kod takvih automobila je naci dobar primerak i dobru osnovu za dalje sredjivanje.
Npr. ako bas zelis taj automobil i zelis da ga dovedes u odlicno stanje da bude pravi old timer moje misnjelje je da ces u ...svaki koji budes kupio morati da ulozis najmanje 1000 eura. Gledao bih automobil koji ima dobru osnovu, znaci da nije mnogo istruleo i da mu je sasija ok i da motor nije los. posle kupovine takvog rastavio bih ga potpuno uradio limariju sta treba da se uradi (obavezno kod dobrog majstora), posle farbanje i zastita kompletne karoserije.
Sve ovo sto sam naveo se realno ne isplati raditi osim ako nisi ljubitelj starih automobila, jednostavno treba da volis old timere. I naravno treba imati novca i vremena.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Najbolja je opcija uvoz iz Italije.O pojedinostima oko uvoza, raspitaj se u Muzeju automobila Majke Jevrosime 30 na Dorćolu u Beogradu.
Sklon je truljenju i prilikom uvoza gledaj da nađeš auto sa školjkom u što boljem stanju.Što u Italiji nije toliki problem.Po pitanju mehanike motori koji su se ugr...ađivali su 1100cc i 1300cc tako da sve pasuje sa Zastavinih kola sa tim motorima.Sam model automobila je prelep i vozićeš jedinstven auto.A održavanje će te koštati kao da voziš jugića.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
www.polovniautomobili.com/oglas1453014/fiat_128_sport_coupe/
www.polovniautomobili.com/oglas2330663/fiat_128_sport_coupe/
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.