MojaGaraza - Dacia Sandero Stepway (2013 - ) | MojaGaraža MojaGaraza - Dacia Sandero Stepway (2013 - ) | MojaGaraža

Pronađi automobil

18 vozača ga je parkiralo
Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor Motor

Jeftin nov auto, povoljno odrzavanje, startan motor.

Fali 6-ta brzina benzincu 0.9 90 ks.

28. Okt 2020.

27. Maj 2019.

Održavanje Komfor Motor

udobna voznja pravi mi van. nije veliki potrosac s obzirom na gabarit vozila..

za ovih 6 meseci voznje nisam uocio neke drasticne mane

25. Okt 2018.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor

Za nedelju dana voznje novog Stepwaya iz salona nemam zamerke. Motor 0.9 sa turbinom, odlican, startan, umerenom voznjom malo trosi, ali ponekad prosto trazi da se pritisne papucica gasa. Udoban, pozicija za volanom odlicna, pregledan, dosta mesta, veliki gepek. Elektronske asistencije vozacu dobro ...

Nema, za sada, nadam se da nece ni biti.

Pročitaj više

29. Apr 2018.

Cena/Kvalitet Održavanje Potrošnja Motor

1.5dci 90hp full oprema, mala potrošnja, po gradu ispod 4l dizela, motor izuzetan, održavanje standardno, ne troši ulje. Izuzetno udoban za naše puteve. Stabilniji u odnosu na prethodni model. Atraktivan izgled. Svetla odlična.

Pouzdanost

Grejanje zimi slabije u odnosu na ostale automobile, dugo treba da se ugreje.
Klima slaba, često crkava ablender za svetla na 5000sati , 3000sati. Bučan. Sedišta neudobna

07. Jun 2017.

Pouzdanost Održavanje Motor

Ovo je zaista model auta koji kod mene izaziva konfuzna osećanja. Ni sam ne znam da li da ga volim ili da ga mrzim. Kada ga vidite iz daljine kako vam prilazi pomislili bi ste da vam prilazi neki smanjeni klon VW Tiguan-a, i zaista kada gledate spolja, ovaj novi Stepway odaje veoma dobar utisak. D...

Prvo što mi se nije svidelo je kvačilo i menjač. Kvačilo hvata veoma visoko, a pedalu kvačila morate pritiskati vrhovima prstiju stopala ako ne želite da vam se noga zaglavi između papučice i donje zaštitne plastike. Za osobe sa manjim broje cipele od 43 neće biti većih problema. Kada se ...tiče nekih komandi to zahteva ili da imate ekstremno dugačke i rastegljive ruke i šake ili da se pomučite dok ih upotrebite. To se prvo vidi kod menjača. Menjač je petobrzinski i vrlo je čudan, nekako i pozicioniran unazad , pa je položaj ruke prilikom menjanja brzina nezgodan. Ako mislite da je priča sa vašim rukama tu završena probajte da u ovom Stepway-u otvorite prozore preko elektropodizača. One za zadnje prozore napipavaćete iza poluge ručne kočnice, a prednje uz veliko naginjanje napred, što važi i za komande klima uređaja, jer su prekidači podizača ispod njih. Jeste, podizači prozora su pomereni na uslovno rečeno bolje mesto u odnosu na prethodni model, ali tim usavravanjem nije se došlo do ništa boljeg rešenja. Druga opcija je da se ne naginjete je da imate abnormalno dugačke ruke. Veličina šake će vam biti potrebna i kada budete otvarali gepek, gde će vam u pokušaju da otvorite vrata gepeka jednom rukom, trebati izvesna veština ili veoma dugačak palac, sa obzirom da je bravica za otvaranje visoko iznad dela vrata gepeka predviđenog za šaku. Srećom utisak popravlja amortizer za otvaranje vrata gepeka, što je fin detalj koji nemaju ni mnogo skuplji modeli automobila. Postavlja se pitanje zašto proizvođač stavlja takav detalj bez koga se i može, umesto da za novac predviđen za njegovu ugradnje, ne postavi elektropodizače na normalnije mesto u vozilu. Ono što mi je još smetalo je veliko naginjane u oštrijoj vožnji kroz krivine, što je cena mekanog ogibljenja. Iako esp odrađuje posao kroz krivine te se lampica praktično i ne gasi, nelagodan osećaj je stalno prisutan. Na otvorenom ravnom putu buka do 100km/h je sasvim u redu, dok već na 130km/h postaje neprijatno. Zvučna izolacija je bolja nego na prethodnom modelu, ali bez obzira, izgleda da se i tu štedelo. Kada su kočnice u pitanju one su zaista efikasne i ukoliko ih ne koristite prečesto neće biti nikakvih problema, međutim ukoliko ste na većoj nizbrdici, već nakon nekoliko kočenja počinju da se zamaraju i to se dosta oseća. SVe u svemu, taman kada bi me negde nešto oduševilo kod ovog Stepway-a, nešto drugo bi me razočaralo. Zato i dalje ne znam da li da ga volim ili da ga mrzim.

Pročitaj više

25. Nov 2014.

20. Feb 2013.
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top