
Jeftin nov auto, povoljno odrzavanje, startan motor.
Fali 6-ta brzina benzincu 0.9 90 ks.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
udobna voznja pravi mi van. nije veliki potrosac s obzirom na gabarit vozila..
za ovih 6 meseci voznje nisam uocio neke drasticne mane
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Za nedelju dana voznje novog Stepwaya iz salona nemam zamerke. Motor 0.9 sa turbinom, odlican, startan, umerenom voznjom malo trosi, ali ponekad prosto trazi da se pritisne papucica gasa. Udoban, pozicija za volanom odlicna, pregledan, dosta mesta, veliki gepek. Elektronske asistencije vozacu dobro ...dodju, hill holder, s&s sistem, led dnevna svetla, eco rezim...
Nema, za sada, nadam se da nece ni biti.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.5dci 90hp full oprema, mala potrošnja, po gradu ispod 4l dizela, motor izuzetan, održavanje standardno, ne troši ulje. Izuzetno udoban za naše puteve. Stabilniji u odnosu na prethodni model. Atraktivan izgled. Svetla odlična.
Grejanje zimi slabije u odnosu na ostale automobile, dugo treba da se ugreje.
Klima slaba, često crkava ablender za svetla na 5000sati , 3000sati. Bučan. Sedišta neudobna
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ovo je zaista model auta koji kod mene izaziva konfuzna osećanja. Ni sam ne znam da li da ga volim ili da ga mrzim. Kada ga vidite iz daljine kako vam prilazi pomislili bi ste da vam prilazi neki smanjeni klon VW Tiguan-a, i zaista kada gledate spolja, ovaj novi Stepway odaje veoma dobar utisak. D...izajn je svež u odnosu na prethodni model i može se reći slobodno, privlačan. Klirens je dobar i podseća na ozbiljne SUV namere, iako ih Stepway nema. Visina gornjeg dela blatobrana od točkova je dosta velika, i govori da prilikom upadanja u neku rupu vozilo je predviđeno da dosta duboko utone, te da je iz tog razloga mekano i udobno za vožnju. To je i zaista tako. Ogibljenje je takvo da pegla sve naše oranice koje mi smelo nazivamo auto putem, i pravo je čudo koliko ignoriše rupe i neravnine na putu. Udobno vozilo i to veoma. Motor sa kojim sam ja vozio ovog Stepway-a, je bio trocilindrični 0.9TCe sa turbo punjačem i 90Ks. Na 3.500 obrtaja izvlači maksimalni obrtni momenat i može se čak uporediti sa nekim jačim motorom. Potrošnja 0.9TCe motora je vrlo rastegljiva kategorija. Ukoliko vozite po gradu bez uključenog ECO sistema, vrlo lako ćete dostići skoro 8 litara benzina, što je vrlo iznenađujuće. Ukoliko ga ''kultivišete'' dugmetom za ECO režim vožnje, koje se nalazi na šalt tabli levo od volana, potrošnja pada, ali padaju i startnost vozila i njegovo ubrzanje. Srećom na auto putu potrošnja je između 5-6 litara, sa isključenim ECO. Varijanta Stepway-a koju sam ja vozio, imala je i tempomat, ali mi on tih desetak dana koliko sam ga uslužno koristio, na potezu Beograd-Subotica i par izleta do Fruške gore zaista nije trebao. 0.9TCe je vrlo živahna naprava koja tera doduše 1100 kg teškog Stepway-a bez ustezanja i zadrške vrlo brzo i startno. Vožnja po ravnim deonicama je veoma zabavna, a zbog povišenog klirensa primerenog pravom SUV-u, što Stepway ipak nije, preglednost je odlična i ovaj mališa nema izražene mrtve uglove. I vožnja unazad nije previše problematična. Sedišta su dobra i udobna, ali nedostaje bočne potpore. Mesta na zadnjoj klupi ima dovoljno, a mesta u gepeku i nešto više nego u proseku ovog segmenta automobila. Održavanje je povoljno, a Dacia ima odlično razvijenu servisnu mrežu, a cene delova su umerene. Uostalom o pouzdanosti Dacia modela, koliko god to bio niskobudžetni brend govori njihov broj na taksi stanicama. Sa obzirom da taksisti prelaze veliki broj kilometara, a vole vozila sa niskom nabavnom cenom, malom potrošnjom i niskom cenom održavanja onda i to može biti neki pokazatelj.
Prvo što mi se nije svidelo je kvačilo i menjač. Kvačilo hvata veoma visoko, a pedalu kvačila morate pritiskati vrhovima prstiju stopala ako ne želite da vam se noga zaglavi između papučice i donje zaštitne plastike. Za osobe sa manjim broje cipele od 43 neće biti većih problema. Kada se ...tiče nekih komandi to zahteva ili da imate ekstremno dugačke i rastegljive ruke i šake ili da se pomučite dok ih upotrebite. To se prvo vidi kod menjača. Menjač je petobrzinski i vrlo je čudan, nekako i pozicioniran unazad , pa je položaj ruke prilikom menjanja brzina nezgodan. Ako mislite da je priča sa vašim rukama tu završena probajte da u ovom Stepway-u otvorite prozore preko elektropodizača. One za zadnje prozore napipavaćete iza poluge ručne kočnice, a prednje uz veliko naginjanje napred, što važi i za komande klima uređaja, jer su prekidači podizača ispod njih. Jeste, podizači prozora su pomereni na uslovno rečeno bolje mesto u odnosu na prethodni model, ali tim usavravanjem nije se došlo do ništa boljeg rešenja. Druga opcija je da se ne naginjete je da imate abnormalno dugačke ruke. Veličina šake će vam biti potrebna i kada budete otvarali gepek, gde će vam u pokušaju da otvorite vrata gepeka jednom rukom, trebati izvesna veština ili veoma dugačak palac, sa obzirom da je bravica za otvaranje visoko iznad dela vrata gepeka predviđenog za šaku. Srećom utisak popravlja amortizer za otvaranje vrata gepeka, što je fin detalj koji nemaju ni mnogo skuplji modeli automobila. Postavlja se pitanje zašto proizvođač stavlja takav detalj bez koga se i može, umesto da za novac predviđen za njegovu ugradnje, ne postavi elektropodizače na normalnije mesto u vozilu. Ono što mi je još smetalo je veliko naginjane u oštrijoj vožnji kroz krivine, što je cena mekanog ogibljenja. Iako esp odrađuje posao kroz krivine te se lampica praktično i ne gasi, nelagodan osećaj je stalno prisutan. Na otvorenom ravnom putu buka do 100km/h je sasvim u redu, dok već na 130km/h postaje neprijatno. Zvučna izolacija je bolja nego na prethodnom modelu, ali bez obzira, izgleda da se i tu štedelo. Kada su kočnice u pitanju one su zaista efikasne i ukoliko ih ne koristite prečesto neće biti nikakvih problema, međutim ukoliko ste na većoj nizbrdici, već nakon nekoliko kočenja počinju da se zamaraju i to se dosta oseća. SVe u svemu, taman kada bi me negde nešto oduševilo kod ovog Stepway-a, nešto drugo bi me razočaralo. Zato i dalje ne znam da li da ga volim ili da ga mrzim.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.