Ja sam imao 1.4 vts. Potrosnja do 100km je bila oko 5.2 litra. Maksimalno je isao 180kmh. Ali je jako lepo ubrzavao i odnos brzina je jako dobar. Prostora ima dovoljno za tako mali auto. Po meni jedan jako lep auto i po meni najlepsa instrument tabla iz tog vremena. Lepo je i lezao u krivinama, mada... nista spektakularno. Pravi momacki auto. Motor prost, mada nikad nije bilo potrebe za nekim ulaganjem osim redovnog servisa.
Njihova glupava torzija koja se doduse uradi i traje, ali mora da se cuva. Takodje glupavo mesto za rezervni tocak ali tako su verovatno dobili mesta u kabini. Moj primerak je bio jako istruleo na sajtnama ispod ukrasnih plastika.
Ja sam imao verziju pre redizajna. Najveća mana, odnosno problem ovog auta su zadnje kočnice koje Bog i Isus zajedno ne mogu da naprave da rade kako treba. Krvi mi se napio, a i dan danas imam drugara koji pred svaki tehnički hoće da ga zapali. Moj je bio 1.4 sa 75 KS i iz mesta je kretao kao Formul...a 1. Bez napora. Mislim, sa težinom od oko 800 kg to nije teško. Auto je bez napora leteo. Ali i na autoputu je leteo kao mali avion kad prolaziš pored šlepera ili ako je jači vetar. Torzija je problem ako se ne održava - ja sada imam Xsarau i ista je stvar - treba da se sredi i da se održava i neće biti apsolutno nikakvih problema. Ako se pusti, jbg... I da, te ukrasne platike, dabogda im ukrasne plastike stavili na glavu i to ne važi samo za Saxo nego bukvalno za svaki auto sa kojim sam imao kontakt.Pročitaj više
Vozim vec par godina 1.5 dizel
Elektronski podizaci
Klima
Post motor nema natrpane elektronike,jeftino odrzavanje,mala potrosnja,startan i dobro razvija brzinu.Ja sam prezadovoljan.
Komfor
Kilometar sat brljavi zbog hladnog lema ili ploce,i to im je mana samo pre ili kasnije.
Komande su pomerene malo vise u levo i za malo krupnije ljude mozda bude neudobno,zadnja klupa previse blizu napred tj ako napred sede nalo krupniji neudobno bude pozadi ali to je auto u kategoriji manjih i onda ...ne moze da se ocekuje nesto posebno.
Kvalitet delova trenutno na trzistu je los,tj mora dobro da se potrazi da bi potrajalo.
Ja sam ga imao, sa 1.4 motorom sa 75 KS i išao je kao metak i pritom bio udoban. Jedino vožnja po autoputu nije uopšte prijatna. Kad prolaziš pored šlepera imaš turbulencije kao da voziš avion. Jednostavno, težak je odprilike kao jugo i ima meko vešanje.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ja sam imao verziju pre redizajna. Najveća mana, odnosno problem ovog auta su zadnje kočnice koje Bog i Isus zajedno ne mogu da naprave da rade kako treba. Krvi mi se napio, a i dan danas imam drugara koji pred svaki tehnički hoće da ga zapali. Moj je bio 1.4 sa 75 KS i iz mesta je kretao kao Formul...a 1. Bez napora. Mislim, sa težinom od oko 800 kg to nije teško. Auto je bez napora leteo. Ali i na autoputu je leteo kao mali avion kad prolaziš pored šlepera ili ako je jači vetar. Torzija je problem ako se ne održava - ja sada imam Xsarau i ista je stvar - treba da se sredi i da se održava i neće biti apsolutno nikakvih problema. Ako se pusti, jbg... I da, te ukrasne platike, dabogda im ukrasne plastike stavili na glavu i to ne važi samo za Saxo nego bukvalno za svaki auto sa kojim sam imao kontakt.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika