Mali gradski zvrk,vozim 1.0 i ubacio sam plin potrosnja je vise nego zadovoljavajuca.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Olican motor
Malo ih imaa
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imao sam 1.1 benzinac (bez plina) trošio mi je oko 6 litara. Bio je startan kao pitbull :)
Pravio mi je malo problema sa strujom i nije imao 5 brzina već 4.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1996.god. 1.4d, mala potrošnja, veoma dinamičan motor, jedan od retkih dizela koji vrti preko 5000. obrtaja, 4.godina kod mene, dušu mu vadim svaki put kad sednem za volanom..i ništa, prva 45, druga 80, treća preko 110 itd do nekih 160-170km/h.. relativno jeftini delovi, sve u svemu jako zahval...an auto sa prostim i zahvalnim motorom.. trenutno oko 153000. na satu i dalje ne troši ulje (10/40),
osetljivije prednje oslanjanje i relativno brzo trošenje frikcionih elemenata kočnog isistema, uništiće ga euro dizel i vizuelno ne može da parira mlađim automobilima..al šta je tu je :)
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Izuzetan auto po pitanju održavanja i potrošnje. Uz ugradjen TNG vožnja je više nego ekonomična. Za grad idealan. Parkiranje, provlačenje kroz gužve, startnost. Naravno u koliko se radi o očuvanom primerku. U suprotnom kao i kod svakog auta, ako je loš, sve je mana...
Kao i kod svakog auta ako je neodržavan. Možda je mana manjak komfora ali ipak je reč o gradskom autu, pa i komfor je shodno tome.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozio sam Ax 1.4 dizel 1993.god./5 vrata par godina. Odlican mali auto, vrlo udoban, praktican, pregledan, male potrosnje, sa pocinkovanom karoserijom. Cene delova variraju, tu nema nikakvih pravila! Izuzetno stabilan i pri vecim brzinama, zbog sireg traga prednjih tockova i uzeg traga zadnjih tocko...va. Lak za odrzavanje. Nasloni zadnjih sedista se pomeraju uzduzno, pa po potrebi dobijate veci gepek uz mogucnost sedenja na zadnjoj klupi.
1.Fabricki nedostaje termometar za merenje radne temperature motora. Usled tog nedostatka, kod mnogih je dolazilo do pregrevanja (moj auto je imao to naknadno ugradjeno, i sa tim nisam imao nikad problema).
2.Na mom autu se desavalo dva puta da se u toku voznje iz cista mira hauba motora otvori! ...Prvo put pri brzini od oko 100 km/h, hauba je totalno bila upropascena, soferka prilicno naprsla od udarca, obe stvari su bile zamenjene. Krovna radio antena polomljena i krov ulubljen oko antene od udarca haube o nju. Ona resetkasta plastika koja stoji kod brisaca je bila naprsla, i nosaci otchepljeni, to je bilo sanirano. Zamenjena hauba je morala da se farba jer nije bila u boji auta. Deo krova oko antene je ispravljen, kupljena je krovna antena na buvljaku.
Drugi put se hauba otvorila voznjom na autoputu, pri brzini od oko 140 km/h, a prilikom preticanja kolone slepera. Ovog puta, hauba je reparirana(odvajan vezni lim haube radi lakseg "peglanja"), soferka ponovo zamenjena, antena takodje polomljena, pa zamenjena drugom, krov oko antene je morao da se sanira, plastika oko brisaca zamenjena.
Taj slucaj "iznenadnog" otvaranja haube sam proveravao i kod svakog drugog ax-a koji sam video. Svaki 4.-i, 5.-i od njih je doziveo istu havariju :(
3. Zadnje "torziono" vesanje zna "cudno" da propadne! Jedan od zadnjih tockova uvek stoji ok, a drugi uvek bude "razljeben"( donja ivica tocka izbacna prema spolja, a gornja ivica tocka uvucena prema unutra). Reparacija torzije nije bas povoljna. To se desava i kod mnogih pezoa 106 (izgleda da dele istu platformu).
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.