MojaGaraza - Citroën AX (1987 - 1996) | MojaGaraža MojaGaraza - Citroën AX (1987 - 1996) | MojaGaraža

Pronađi automobil

31 vozača ga je parkiralo
Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor

Mali gradski zvrk,vozim 1.0 i ubacio sam plin potrosnja je vise nego zadovoljavajuca.

25. Dec 2016.

02. Okt 2015.

Olican motor

Malo ih imaa

26. Dec 2014.

Pouzdanost Potrošnja Motor

Imao sam 1.1 benzinac (bez plina) trošio mi je oko 6 litara. Bio je startan kao pitbull :)

Pravio mi je malo problema sa strujom i nije imao 5 brzina već 4.

24. Jul 2014.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor

1996.god. 1.4d, mala potrošnja, veoma dinamičan motor, jedan od retkih dizela koji vrti preko 5000. obrtaja, 4.godina kod mene, dušu mu vadim svaki put kad sednem za volanom..i ništa, prva 45, druga 80, treća preko 110 itd do nekih 160-170km/h.. relativno jeftini delovi, sve u svemu jako zahval...

osetljivije prednje oslanjanje i relativno brzo trošenje frikcionih elemenata kočnog isistema, uništiće ga euro dizel i vizuelno ne može da parira mlađim automobilima..al šta je tu je :)

Pročitaj više

22. Feb 2014.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor

Izuzetan auto po pitanju održavanja i potrošnje. Uz ugradjen TNG vožnja je više nego ekonomična. Za grad idealan. Parkiranje, provlačenje kroz gužve, startnost. Naravno u koliko se radi o očuvanom primerku. U suprotnom kao i kod svakog auta, ako je loš, sve je mana...

Kao i kod svakog auta ako je neodržavan. Možda je mana manjak komfora ali ipak je reč o gradskom autu, pa i komfor je shodno tome.

15. Jul 2013.

Cena/Kvalitet Potrošnja Komfor

Vozio sam Ax 1.4 dizel 1993.god./5 vrata par godina. Odlican mali auto, vrlo udoban, praktican, pregledan, male potrosnje, sa pocinkovanom karoserijom. Cene delova variraju, tu nema nikakvih pravila! Izuzetno stabilan i pri vecim brzinama, zbog sireg traga prednjih tockova i uzeg traga zadnjih tocko...

1.Fabricki nedostaje termometar za merenje radne temperature motora. Usled tog nedostatka, kod mnogih je dolazilo do pregrevanja (moj auto je imao to naknadno ugradjeno, i sa tim nisam imao nikad problema).

2.Na mom autu se desavalo dva puta da se u toku voznje iz cista mira hauba motora otvori! ...Prvo put pri brzini od oko 100 km/h, hauba je totalno bila upropascena, soferka prilicno naprsla od udarca, obe stvari su bile zamenjene. Krovna radio antena polomljena i krov ulubljen oko antene od udarca haube o nju. Ona resetkasta plastika koja stoji kod brisaca je bila naprsla, i nosaci otchepljeni, to je bilo sanirano. Zamenjena hauba je morala da se farba jer nije bila u boji auta. Deo krova oko antene je ispravljen, kupljena je krovna antena na buvljaku.
Drugi put se hauba otvorila voznjom na autoputu, pri brzini od oko 140 km/h, a prilikom preticanja kolone slepera. Ovog puta, hauba je reparirana(odvajan vezni lim haube radi lakseg "peglanja"), soferka ponovo zamenjena, antena takodje polomljena, pa zamenjena drugom, krov oko antene je morao da se sanira, plastika oko brisaca zamenjena.

Taj slucaj "iznenadnog" otvaranja haube sam proveravao i kod svakog drugog ax-a koji sam video. Svaki 4.-i, 5.-i od njih je doziveo istu havariju :(

3. Zadnje "torziono" vesanje zna "cudno" da propadne! Jedan od zadnjih tockova uvek stoji ok, a drugi uvek bude "razljeben"( donja ivica tocka izbacna prema spolja, a gornja ivica tocka uvucena prema unutra). Reparacija torzije nije bas povoljna. To se desava i kod mnogih pezoa 106 (izgleda da dele istu platformu).

Pročitaj više

25. Aug 2012.
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top