mene zanima par informacija o ovom autu a to je kakav je za odrzavanje jer par ljudi mi je reklo koji ga voze da se retko kvari i da na tu kubikazu trosi oko 12 litara pa me zanima da li je to racno.recimo koliko su mu gume, servisi, da li moze plin da se ugradi kakva je mreza servisa za sevrolet itd,hvala unapred
2001: 15 litra benzina, ili 22 gasa, ali moj sekvent gas je mapiran da ide, nije zavrnut da stedi. sto se tice odrzavanja i cene delova, ja sam zamenio soferku, 140e sa ugradnjom, saint gobein, original prema broju sasije, ne kod specijaliste za americke aute nogo kod spec. za soferke, menjao sam le...zajeve na oba prednja tocka, iz nemacke, skinuta afa, ja sam ih dobio u ruke za 90e komad, ali ako ces da trazis u BG, onda 450e komad, svecice i filter za ulje 30e zajedno, u BG nema ili dva meseca isporuka, pk kais 1600rsd, itd... spone upravljanja su originalno slabe, dimenziono su manje nego na ladi nivi, fi kugle 22mm, a na nivi su 26, kod svih redovnih terenaca su fi30, tako sam i stavio nove, sa mercedesovog gradskog autobusa, ceo remont upravljackog sistema ispod 100e, trazili su mi 650e za originalne delove za koje se zna da su slabi, inace postoje u americi aftermarket spone za S10 bas zbog toga. ima elektrokomponenti koje su mu slabe i to se zna za s10, kontakte treba ocistiti lem sisaljkom i zalemiti opet, to mi je za stampano kolo kompjutera za brisace radio elektricar i od tada je ok. mreza za sevrolet u srbiji podrzava kamaro i ove male korejske, ne S10. gume sam uzeo nove sve 4, good year wrangler ultra grip 255/75-15, 77000rsd na kucnu adresu, za bilo koji ozbiljan terenac nisu ni manje gume ni niza cena. koza, klima, ali nije tako kultivisan kao cherokee, vise je kamionast, 120 na sat kroz 40cm snega ide isto kao po cistom putu (2. februar 2012, autoput NS-SU nije bio ociscen pre podne). maksimalna brzina ogranicena na 145, limiter je dole na transfer kejsu, bez limita ide 190, ali gume nisu za preko 160, ima kad je ljude sa putnickim kolima blam da ih obidje "kamion", ali sa 190 konja i tonu i po tezine od 80 do 145 stigne kao dobar 2.0 16v putnicki auto. u "srecnim zemljama" svaka kuca ima ovakav auto.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
2001: 15 litra benzina, ili 22 gasa, ali moj sekvent gas je mapiran da ide, nije zavrnut da stedi. sto se tice odrzavanja i cene delova, ja sam zamenio soferku, 140e sa ugradnjom, saint gobein, original prema broju sasije, ne kod specijaliste za americke aute nogo kod spec. za soferke, menjao sam le...zajeve na oba prednja tocka, iz nemacke, skinuta afa, ja sam ih dobio u ruke za 90e komad, ali ako ces da trazis u BG, onda 450e komad, svecice i filter za ulje 30e zajedno, u BG nema ili dva meseca isporuka, pk kais 1600rsd, itd... spone upravljanja su originalno slabe, dimenziono su manje nego na ladi nivi, fi kugle 22mm, a na nivi su 26, kod svih redovnih terenaca su fi30, tako sam i stavio nove, sa mercedesovog gradskog autobusa, ceo remont upravljackog sistema ispod 100e, trazili su mi 650e za originalne delove za koje se zna da su slabi, inace postoje u americi aftermarket spone za S10 bas zbog toga. ima elektrokomponenti koje su mu slabe i to se zna za s10, kontakte treba ocistiti lem sisaljkom i zalemiti opet, to mi je za stampano kolo kompjutera za brisace radio elektricar i od tada je ok. mreza za sevrolet u srbiji podrzava kamaro i ove male korejske, ne S10. gume sam uzeo nove sve 4, good year wrangler ultra grip 255/75-15, 77000rsd na kucnu adresu, za bilo koji ozbiljan terenac nisu ni manje gume ni niza cena. koza, klima, ali nije tako kultivisan kao cherokee, vise je kamionast, 120 na sat kroz 40cm snega ide isto kao po cistom putu (2. februar 2012, autoput NS-SU nije bio ociscen pre podne). maksimalna brzina ogranicena na 145, limiter je dole na transfer kejsu, bez limita ide 190, ali gume nisu za preko 160, ima kad je ljude sa putnickim kolima blam da ih obidje "kamion", ali sa 190 konja i tonu i po tezine od 80 do 145 stigne kao dobar 2.0 16v putnicki auto. u "srecnim zemljama" svaka kuca ima ovakav auto.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.