Solidan je, ide ne prašta, ima lepe fabričke felne.
Lako prići motoru i zameniti svećice, filtere, kaiše... Trap mu je izdržljiv pa su na njemu zamenjeni samo silen blokovi i napred stavljeni Monroe amortizeri.
Loša zvučna izolacija pa motor iza ledja bruji kao prekrupač, ponekad ume da zaštuca na plinu kao da guta knedle, volan je lošeg oblika i tvrd je obruč pa imam utisak kao da držim u ruci bajati djevrek. Antena je slaba za ovu klasu auta, van grada teško hvata radio stanice pa mora da bude pr...i ruci neki transmiter. Originalne patosnice se klizaju po podu pa često se nabije ispod papučice gasa i neće da zavrti motor preko 3500 obrtaja ali se to može srediti vezanjem patosnice za sedište. Teško naći njegove dimenzije guma kod nas u prodaji, Sava i Kama zimske sam tražio ali nisam uspeo naći, morao da prezimi u garaži zbog toga. Što se tiče potrošnje, mala mu je plinska boca od 60 litara, a veća nema gde da stane tako da je autonomija svedena na 70-80km. Ume ponekad da zaglavi spojler pozadi ali se to može srediti s tovatnom mašću. Nije nikako komforan, sedišta kao da su betonska pa se posle 15 minuta vožnje mora ići na masažu ledja. Grejanje kabine nije baš najbolje po hladnim danima, nekad lepo greje nekad duva onako mlako, valjda zaglavi termostat ili šta ti ja znam... Ne svidja mi se što troši 2litra ulja na 1000km, sipano Dinara Eco Plus 20W40.
Ne znam zašto ali svećice mu često stradaju, kupljena 4 pakovanja Super Bosna svećica i posle 6 meseci pola svećica pocrkalo.
Cudi me da toliko ulja trosi ?! Probaj NGK svecice u mom bugatiju nema problema sa njima.Pozdrav
Razlog za prijavu korisnika
Koliko moze da razvije u rikverc sa tih 16 super bosna svecicama
Razlog za prijavu korisnika
Hahahahah,bravo.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?