Jaaaooooj, Srbijoooo, medj šljivama! Pa da li je moguće da se u toj Srbiji prodaju matore kršine za tolike novce? Kršine koje iz normalnih zemalja izbacuju, kod vas prodaju za 14.000e za 2005.godinu proizvodnje. Ta suma se i ovde u Belgiji teško zaradjuje, vi tamo izgleda imate baš dosta para za bacanje, kada pokupljate sve te stare automobile i plaćate ih kao neke nove. Evo primera da znate otprilike na šta mislim: ...
k">www.polovniautomobili.com/oglas2843064/bmw_320_d/Pročitaj više
Srbija je takva zemlja, i to su sve već prežvakane teme, ovde je ok sve ono što logike nema, pa tako i cene polovnjaka. mada kao što rekoh ti si izdvojio baš ekstremno skupog polovnjaka, može takav da se nadje i za 10 000 u istom ako ne i boljem stanju, slažem se i to je dosta za 7-8 godina star aut...o pa makar to bio i bmw. Moj komšija je takvu bembaru samo 2006 pre dve-tri godine prodavao za 9000evra i sa trostruko manje km na satu. Ali kod nas polovnjaci tipa BMW, Passat, golf, Merc dosta i koštaju jer njih upravo kupuje ona sorta ljudi koja razmišlja različito od tebe i pre bi kupila Bembaru golfa, merca ili neki sličan "statusni simbol" star 7-8 godina nego nov auto niže klase... Kod drugih polovnjaka koji nemaju tu "statusnu" vrednost je cena već normalnija i sličnija cenama polovnjaka na zapadu.Pročitaj više
Imenjače to je tvoj problem što si dao pasata za 4000eura, taj diler te je ne zaj... nego dupe pomerio...Nemoj da se naljutiš zbog ovog komentara jer je to moje mišljenje, želim ti da se navozaš sa 7.
realno čovek živi u belgiji i tamo je 4000e dobio u staro za novo programu. Pogledaj cene passata u belgiji pa onda reci da li ga je diler zaj. Kod nas nema passata b6 ispod 7000 evra a i svi passati koji koštaju manje od 10k evra su prešli boga oca kilometara a u belgiji imaš da ih kupiš i ispod 50...00e (oni sa 300 000+km), a za 9000-10000e kupiš passata sa manje od 100 000km. Distributer uvek ponudi nižu cenu od tržišne da bi i na njemu nešto zaradio, a ti sad vagaj da li ti se isplati da se zezaš sa prodajom auta ili da ga daš odma za manje pare. (tako rade i kod nas).Pročitaj više
Nedavno sam proverio u ovlascenom servisu tri BMW-a 320d, dva od 163 i jedan od 177 ks. Sva tri su sa auto placeva, na ime kupca i sa servisnim knjigama kao garant kilometraze, u rasponu su od 140.000-180.000km, uz navodnu mogucnost provere iste u servisu. Medjutim, pretragom po broju sasije(koji sam slikao na svakom autu prilikom razgledanja) u BMW sistemu ovlascenih servisa, utvrdjeno je da je jedan presao najmanje 390.000km, drugi oko 320.000, a treci 260.000km. To su bile kilometraze na koji...ma su bili odradjeni poslednji servisi u Italiji i Nemackoj na tim automobilima, pre nego da se uvezu kod nas. Video sam do koje mere su pokvareni ljudi koji su me ubedjivali u svoje postenje i u verodostojnost kilometraze, pokazivali mi prave servisne knjige, sa svim mogucim pecatima, otkud im-ne znam, zaista sam im poverovao. Samo sam svratio kod jednog dilera i rekao da sam utvrdio da je rec o pokusaju prevare, a on je kao odgovor naveo da se cena moze znacajno korigovati i da cu dobiti poseban popust uz neku akciju, da mi od 12.950 spusti na 10.150e i dobijam poklon servis. Nisam znao ni sta da mu odgovorim, okrenuo sam se i otisao bez reci.Pročitaj više
Svaka cast za komentar Neso, lepo od tebe sto si to podelio sa ostalima jer mnogo ljudi ne zna i zalete se na izgled, opremu i slicno. Samo jos da nam kazes koji su to auto placevi ?
upravo tako bravo za nesu,ja zivim u inostranstvo i mogu da potvrdim da svaki auto koji se uveze u srbiju ima minimum 300 000 km ako ne i vise, jos jedna informacija dosta se uvoze taxi vozila jer oni za par godina predje min 300 000 i posle toga se odlepi jebena zuta folija i auto je... nov... medjutim dobar auto je i u inostranstvu skup,niko nece da daje za dzaba auto...to je surova realnos a neznam zasto ljudi misle da nije tako i da ih dileri tako lako ubede ..Pročitaj više
Neso svaka cast za tekst..surova realnost kod nas u Srbiji..KATASTROFA..zakasnio sam poprilicno sa komentarom..ali bez obzira moram da kazem DA SMO JAD I BEDA..Nemci izbacuju dreseve koji su nalickani od strane nasih manipulatora..a mi ih vozimo kao da su olicenje sna..STRASNO
Naravno da je matoro vozilo 2005.god, kako nije?! To je 7 godina svakodnevne voznje po raznoraznim uslovima, prevedeno u dane, to je 2555 dana voznje, koliko je puta auto upaljen za tih 2555 dana, ako je paljen par puta na dan-sigurno bar 10.000 puta, toliko puta je anlaser zavrteo plivajuci zamajac, koliko puta je kidana masina za tih desetak hiljada voznji, koliko miliona puta je menjac promenio brzine, koliko je cigareta unutra zapaljeno...? I neko kaze da auto sa 7-8 godina starosti treba ...da kosta preko 10.000e??? Imate decu, znate koliko dete poraste za 7 godina, sta se sve desi za to vreme? Citav jedan zivot! Nije malo uopste, a dok se tolike stvari desavaju svakodnevno, taj polovnjak se vozi i vozi do iznemoglosti, prelazi stotine hiljada kilometara i onda dodje kod nas, gde neko da za njega citavu ustedjevinu, bezobrazno mnogo para, a za tolike novce se moze kupiti i nov auto, sa 0 km na satu, sa 0 kocenja i saltanja, sa 0 zapaljenih cigareta, sa 0 pokupljenih rupa na sred puta. Mislite o tome, pare se tesko zaradjuju, ne bacajte ih!Pročitaj više
Evo ovako, kupio sam pre dve godine Audi A6 2001. godište, tad je imao 9 godina, realno je star auto... Ali to "star" nije isto kad je auto star 9 godina Audi, Mercedes i Bmw ili Fiat Punto, Peugeot 206 ili Citroen C3. Za te pare koje sam dao za auto star 9 godina sam mogao da kupim (eventualno doda...m još jednu hiljadu) i da kupim novi Punto, 207, ili nešto slično, ali šta bi dobio?! Dobio bi mali auto, sa 60 konja, koji ne može ništa da pruži, a mogu da kažem, ej, kupio sam nov auto, a ovako sam kupio "star" auto, za iste pare, koji ima opremu, snagu, komfor, kakav ova kola ne mogu ni da sanjaju... Kad moj Audi bude imao 20 godina, ti puntići i pežoi će se rasklimati i prsnuti, a moj će da se još drži, uz svoje godine.
P.S. Pre 22 godine je moj matori uzeo ganc nov Mitsubishi, platio ga 22000 maraka, ali ako čovek raspolaže u datom trenutku sa jakim finansijama, naravno da će doći do kupovine novog auta, ali ako ne, onda naravno da treba kupiti polovan auto. Mitsubishi je još u životu, prešao je skoro pola miliona, i još se odlično drži, a gde su sad kola od 7-8 hiljada maraka u to vreme?Pročitaj više
LJudi moji dragi, kod nas je stigla tehnika ali ne i logistika! Prvenstvno nemamo gorivo kako valja, puteve, servisnu mrezu, Servisiramo ih kopijama delova, i od otpada. Ne ispalati se ni novo, ni polovno, kod nas samo nesto sto moze cekicem da se popravlja. Jadna je ova zemlja Srbija...
Neka kupe nov VW, Audi, BMW, Mercedes ili japanca pa nek se hvale punih usta da su kupili NOVO !!! Kada ce neko vec jednom kupiti NOV auto pa da me oduva njime na otvorenom putu ili da ima vise opreme od mene ... a inace vozim sasvim prosecan auto VW Bora TDI 74kw, 2003.g. 90% kupe nejak auto, maho...m benzinac do 12.00eur, koji prepolovi cenu za 3 godine i onda meni kazu da ja imam troskove na autu?? Pa oni su u startu dali 5.000eur vise od mene i jos 5000eur izgubili na gubitku vrednosti, a ja sam kao imao "troskove" ?? Neka hvala :)))Pročitaj više
Mislim da su ovi trgovci preterali sa cenama ovog modela, ipak su to vec dosta stara vozila, 2005.,2006. godiste, sto je vec na polovini zivotnog veka automobila. Primerena cena bi bila negde oko 7000-8000e, kada se cenu ukljuci ime brenda BMW, a Fiata i Opela 2005. imate vec za 3000-4000e. Dakle, realna cena za e90/e91 je mnogo niza, nego sto traze trgovci, bezobrazni i gladni para i lake zarade.
ova bembara je reper kvaliteta u svojoj klasi ,performanse,lezanje na putu ,kocnice,sve je vrhunsko kao i sam auto ,po meni cena bi mogla i veca da bude s obzirom da za nekih 10 000 eur koliko je otprilike ovaj model 2006 god ,dobijate sve.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Srbija je takva zemlja, i to su sve već prežvakane teme, ovde je ok sve ono što logike nema, pa tako i cene polovnjaka. mada kao što rekoh ti si izdvojio baš ekstremno skupog polovnjaka, može takav da se nadje i za 10 000 u istom ako ne i boljem stanju, slažem se i to je dosta za 7-8 godina star aut...o pa makar to bio i bmw. Moj komšija je takvu bembaru samo 2006 pre dve-tri godine prodavao za 9000evra i sa trostruko manje km na satu. Ali kod nas polovnjaci tipa BMW, Passat, golf, Merc dosta i koštaju jer njih upravo kupuje ona sorta ljudi koja razmišlja različito od tebe i pre bi kupila Bembaru golfa, merca ili neki sličan "statusni simbol" star 7-8 godina nego nov auto niže klase... Kod drugih polovnjaka koji nemaju tu "statusnu" vrednost je cena već normalnija i sličnija cenama polovnjaka na zapadu.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Imenjače to je tvoj problem što si dao pasata za 4000eura, taj diler te je ne zaj... nego dupe pomerio...Nemoj da se naljutiš zbog ovog komentara jer je to moje mišljenje, želim ti da se navozaš sa 7.
Razlog za prijavu korisnika
realno čovek živi u belgiji i tamo je 4000e dobio u staro za novo programu. Pogledaj cene passata u belgiji pa onda reci da li ga je diler zaj. Kod nas nema passata b6 ispod 7000 evra a i svi passati koji koštaju manje od 10k evra su prešli boga oca kilometara a u belgiji imaš da ih kupiš i ispod 50...00e (oni sa 300 000+km), a za 9000-10000e kupiš passata sa manje od 100 000km. Distributer uvek ponudi nižu cenu od tržišne da bi i na njemu nešto zaradio, a ti sad vagaj da li ti se isplati da se zezaš sa prodajom auta ili da ga daš odma za manje pare. (tako rade i kod nas).Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Nedavno sam proverio u ovlascenom servisu tri BMW-a 320d, dva od 163 i jedan od 177 ks. Sva tri su sa auto placeva, na ime kupca i sa servisnim knjigama kao garant kilometraze, u rasponu su od 140.000-180.000km, uz navodnu mogucnost provere iste u servisu. Medjutim, pretragom po broju sasije(koji sam slikao na svakom autu prilikom razgledanja) u BMW sistemu ovlascenih servisa, utvrdjeno je da je jedan presao najmanje 390.000km, drugi oko 320.000, a treci 260.000km. To su bile kilometraze na koji... ma su bili odradjeni poslednji servisi u Italiji i Nemackoj na tim automobilima, pre nego da se uvezu kod nas. Video sam do koje mere su pokvareni ljudi koji su me ubedjivali u svoje postenje i u verodostojnost kilometraze, pokazivali mi prave servisne knjige, sa svim mogucim pecatima, otkud im-ne znam, zaista sam im poverovao. Samo sam svratio kod jednog dilera i rekao da sam utvrdio da je rec o pokusaju prevare, a on je kao odgovor naveo da se cena moze znacajno korigovati i da cu dobiti poseban popust uz neku akciju, da mi od 12.950 spusti na 10.150e i dobijam poklon servis. Nisam znao ni sta da mu odgovorim, okrenuo sam se i otisao bez reci. Pročitaj više
28. Sep 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Svaka cast za komentar Neso, lepo od tebe sto si to podelio sa ostalima jer mnogo ljudi ne zna i zalete se na izgled, opremu i slicno. Samo jos da nam kazes koji su to auto placevi ?
Razlog za prijavu korisnika
upravo tako bravo za nesu,ja zivim u inostranstvo i mogu da potvrdim da svaki auto koji se uveze u srbiju ima minimum 300 000 km ako ne i vise, jos jedna informacija dosta se uvoze taxi vozila jer oni za par godina predje min 300 000 i posle toga se odlepi jebena zuta folija i auto je... nov... medjutim dobar auto je i u inostranstvu skup,niko nece da daje za dzaba auto...to je surova realnos a neznam zasto ljudi misle da nije tako i da ih dileri tako lako ubede ..Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Neso svaka cast za tekst..surova realnost kod nas u Srbiji..KATASTROFA..zakasnio sam poprilicno sa komentarom..ali bez obzira moram da kazem DA SMO JAD I BEDA..Nemci izbacuju dreseve koji su nalickani od strane nasih manipulatora..a mi ih vozimo kao da su olicenje sna..STRASNO
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Naravno da je matoro vozilo 2005.god, kako nije?! To je 7 godina svakodnevne voznje po raznoraznim uslovima, prevedeno u dane, to je 2555 dana voznje, koliko je puta auto upaljen za tih 2555 dana, ako je paljen par puta na dan-sigurno bar 10.000 puta, toliko puta je anlaser zavrteo plivajuci zamajac, koliko puta je kidana masina za tih desetak hiljada voznji, koliko miliona puta je menjac promenio brzine, koliko je cigareta unutra zapaljeno...? I neko kaze da auto sa 7-8 godina starosti treba ... da kosta preko 10.000e??? Imate decu, znate koliko dete poraste za 7 godina, sta se sve desi za to vreme? Citav jedan zivot! Nije malo uopste, a dok se tolike stvari desavaju svakodnevno, taj polovnjak se vozi i vozi do iznemoglosti, prelazi stotine hiljada kilometara i onda dodje kod nas, gde neko da za njega citavu ustedjevinu, bezobrazno mnogo para, a za tolike novce se moze kupiti i nov auto, sa 0 km na satu, sa 0 kocenja i saltanja, sa 0 zapaljenih cigareta, sa 0 pokupljenih rupa na sred puta. Mislite o tome, pare se tesko zaradjuju, ne bacajte ih! Pročitaj više
22. Sep 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Evo ovako, kupio sam pre dve godine Audi A6 2001. godište, tad je imao 9 godina, realno je star auto... Ali to "star" nije isto kad je auto star 9 godina Audi, Mercedes i Bmw ili Fiat Punto, Peugeot 206 ili Citroen C3. Za te pare koje sam dao za auto star 9 godina sam mogao da kupim (eventualno doda...m još jednu hiljadu) i da kupim novi Punto, 207, ili nešto slično, ali šta bi dobio?! Dobio bi mali auto, sa 60 konja, koji ne može ništa da pruži, a mogu da kažem, ej, kupio sam nov auto, a ovako sam kupio "star" auto, za iste pare, koji ima opremu, snagu, komfor, kakav ova kola ne mogu ni da sanjaju... Kad moj Audi bude imao 20 godina, ti puntići i pežoi će se rasklimati i prsnuti, a moj će da se još drži, uz svoje godine.
P.S. Pre 22 godine je moj matori uzeo ganc nov Mitsubishi, platio ga 22000 maraka, ali ako čovek raspolaže u datom trenutku sa jakim finansijama, naravno da će doći do kupovine novog auta, ali ako ne, onda naravno da treba kupiti polovan auto. Mitsubishi je još u životu, prešao je skoro pola miliona, i još se odlično drži, a gde su sad kola od 7-8 hiljada maraka u to vreme?Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
LJudi moji dragi, kod nas je stigla tehnika ali ne i logistika! Prvenstvno nemamo gorivo kako valja, puteve, servisnu mrezu, Servisiramo ih kopijama delova, i od otpada. Ne ispalati se ni novo, ni polovno, kod nas samo nesto sto moze cekicem da se popravlja. Jadna je ova zemlja Srbija...
Razlog za prijavu korisnika
Neka kupe nov VW, Audi, BMW, Mercedes ili japanca pa nek se hvale punih usta da su kupili NOVO !!! Kada ce neko vec jednom kupiti NOV auto pa da me oduva njime na otvorenom putu ili da ima vise opreme od mene ... a inace vozim sasvim prosecan auto VW Bora TDI 74kw, 2003.g. 90% kupe nejak auto, maho...m benzinac do 12.00eur, koji prepolovi cenu za 3 godine i onda meni kazu da ja imam troskove na autu?? Pa oni su u startu dali 5.000eur vise od mene i jos 5000eur izgubili na gubitku vrednosti, a ja sam kao imao "troskove" ?? Neka hvala :)))Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mislim da su ovi trgovci preterali sa cenama ovog modela, ipak su to vec dosta stara vozila, 2005.,2006. godiste, sto je vec na polovini zivotnog veka automobila. Primerena cena bi bila negde oko 7000-8000e, kada se cenu ukljuci ime brenda BMW, a Fiata i Opela 2005. imate vec za 3000-4000e. Dakle, realna cena za e90/e91 je mnogo niza, nego sto traze trgovci, bezobrazni i gladni para i lake zarade.
02. Sep 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
ova bembara je reper kvaliteta u svojoj klasi ,performanse,lezanje na putu ,kocnice,sve je vrhunsko kao i sam auto ,po meni cena bi mogla i veca da bude s obzirom da za nekih 10 000 eur koliko je otprilike ovaj model 2006 god ,dobijate sve.
Razlog za prijavu korisnika
cena je realna, a ne kreiraju trgovci cenu nego samo trziste.
Razlog za prijavu korisnika
do 10 000 eur ,definitivno nema ama bas nikakvu konkurenciju.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vlasnik sam ovog modela vec godinu dana...... BMW je BMW
02. Aug 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
ko ga vozi zna sta vredi,odlican je
13. Nov 2011.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.