Kvaltet na očekivano visokom, premijum nivou.
Odlično se ponaša na putu, čak i pri oštrijoj vožnji ne zanosi se u krivinama kao većina drugih SUV-ova već prolazi kao sportska limuzina.
Dinamičan i elastičan 2.0TDI motor od 170ks, jeftin za registraciju a pruža sasvim solidne performanse. ...Umeren potrošač (oko 8.5L/100km u gradu, 5-5.5L na otvorenom putu pri 80-90km/h, 7-7.5L na autoputu pri 120-130km/h).
Fantastičan 7-stepeni S-tronic menjač sa duplim kvačilom (DSG)
Permanentni quattro pogon.
Dobra zvučna izolacija.
Gepek 540L, sasvim dovoljan za četvoročlanu pa i petočlanu porodicu.
Odlično drži cenu.
Malo tvrđi u odnosu na većinu drugih SUV i krosovera, mada zato i bolje leži u krivinama pri oštrijoj vožnji. Nekom će ovo biti prednost a nekom mana.
Relativno skupi delovi i održavanje u ovlašćenom servisu (skoro 400e servis, tj. svi filtri i ulje motora).
Da bi dobro izgledao, mora da... ima barem 18" a poželjno 19" ili čak 20" felne, pa su i gume prilično skupe i troškovi eksploatacije viši.
Treba ga dobro zaštititi od krađe i ako je ikako moguće platiti skup kasko za miran san.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.