Posedujem auto sa motorom 2.0 TDI BKD uvezen iz Švajcarske ove godine u aprilu sa pravih 235.000 km. Poseduje najjači paket opreme. Sa njim sam prešao 20.000 km do sada. Perfektan automobil za mlađe ljude, motor je fantastičan, odlikuje ga pouzdanost i mala potrošnja na otvorenom. Napravljena ...je odlična korelacija između snage i štedljivosti.
Od servisa sam mu radio veliki i mali, zamenu plivajućeg zamajca sa kvačilom (kupio sam ga sa tim problemom) i još neke sitnice (poput manžetne, pločica itd.). Mislim da je cena održavanja okej i da mogu da se priušte novi delovi.
Auto vozim u odnosu 70:30 (otvoren put:grad). Prosečna potrošnja mi je 5.0 l. Na otvorenom ga vozim u proseku po ograničenjima, tako da je potrošnja smešna (3.3-3.8 l), potrošnja u gradu je oko 6.5 l).
Problematičniji ulazak na zadnju klupu. Tako da ako imate porodicu ili planirate vožnju više putnika zaobiđite model sa 3. Vrata.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.6 атмосферски бензинац. За пола године коришћења беспрекоран. Има тај квалитет и додир луксуза.
Једино потрошња, али то је све ок.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Nemam reci za njega ovaj je opasni nemac verujte mi
plivajuci zamajac moze biti njemu problem
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sto se cene tice, u odnosu na dizelske varijante poprilicno je povoljan, a dobije se veoma udoban i komforan auto, bez obzira na troje vrata ima poprilicno prostora na zadnjoj klupi. Motor je veoma elastican i ima poprilicno snage. Odrzavanje sto se tice velikog i malog servisa je prihvatljivo.
Ne podnosi lose gorivo, ima previse elektronike i previse senzora jer je euro 4 motor..potrosnja je malo veca ako se ne pazi na gas lako predje 11 litara, i pozeljno bi bilo da se sipa 98 ili 100 oktana.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
2.0 FSI izuzetno pouzdan, dobro ide. Auto za te pare mozda i najbolji izbor. Komforan, udoban, ima dovoljno mesta cak i pozadi iako je model sa 3 vrata. Jeftino odrzavanje
Potrosnja kod benzinca ispod 10l tesko da padne po gradu. Posle 250 000 krenule da krckaju plastike pozadi gde su zvucnici. Nije generalno neki problem ali ume da iritira.
Koliko ti vozis to auto, mislim koliko je dugo kod tebe i koliko je preslo?
Koliko dugo vozis to auto, mislim koliko je vec kod tebe? Ako mozes da odgovoris..
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Već 4 godine imam A3 1.9 TDi 2005. g , prešao sam sa njim oko 50 000km, išao baš svuda i na putovanja od po 2000km.
Odmah da naglasim auto je klasa, ovo mi je prvi Audi i mogu slobodno da kažem da je što se tiče kvaliteta izrade, udobnosti i osećaja u vožnji premašio moja očekivanja,... naglasio bih i to da je izuzetno komforan s'obzirom na segment vozila kom pripada, a to što neki očekuju da bude komforan kao A6 pa to navode kao manu je nešto sasvim drugo. O ovom motoru je sve odavno rečeno, ukratko nije trkač ali ima sasvim dovoljno snage, pouzdan je i fenomenalan za vožnju, oseća se snaga na gasu, a i generalno auto pruža odličan osećaj u vožnji dobro leži na putu čvrst je, upravljiv i uopšte ne umara u vožnji ni na jako dugačkim destinacijama. Prenos je odličan jer ima 5 brzina mada mu na auto putu nekad nedostaje šesta ali bi onda izgubio elastičnost koju ovako ima. Na trapu mu nisam radio ništa od kad je uvežen a i dalje je maksimalno utegnut. Još jedna bitna stvar je da ovaj auto a verujem i svi drugi ovog proizvodjača ne pati od dečijih bolesti i sitnih misterioznih kvarova, ali kad se pravi kvar dogodi tu dolazimo do druge strane medalje koju ću opisati u sledećoj rubrici.
Druga strana medalje je ta da je održavanje prilično skupo što je donekle i za očekivati za tu klasu automobila.
Cena velikog servisa je od 45 do 60 000 dinara, naglasiću da je 1 litar ulja za ovaj motor oko 1200 dinara da ne bi nagadjao cenu malog servisa koja varira u zavisnosti od toga gde ...radite i šta sve menjate. Za sve za šta se uhvatite cena se kreće od 100e na više, remont alnasera je koštao upravo 100e, prednji diskovi sa pločicama 150e, zadnji oko 130e, ležaj prednjeg levog točka polovan 50e, silen blokovi blizu 100e, neka mala plastičnu lulica na čantri za antifriz zbog koje je ostajao bez tečnosti 3500 dinara. Podizač levog prozora mi je crkavao nekoliko puta verovatno zato što sam ga popravljao umesto da ga komplet promenim i svaki put me je koštalo po par hiljada dinara. To je otprilike to što se tiče redovnog održavanja a sad da navedem sve ono vanredno što me je zadesilo, a nekome se možda neće dogoditi ni za 100 000 predjenih kilometara, a tome je verovatno doprinela činjenica da je moj auto uvezen iz Italije. Prvo mu je radjen dihtung glave ali moram da naglasim da je to možda jedina slaba tačka ovog 1.9 motora sa 105 KS jer je jako česta pojava, zamena nije bila skupa s'obzirom da se to smatra za ozbiljan kvar, delovi oko 100e plus ruke. Posle toga crkla je turbina što je bio i jedini put da me je auto ostavio na putu (što ne mora da bude slučaj jer se često na vreme primeti da je turbina na izdisaju pa se planski remontuje, dok je meni u sred vožnje crkla) taj kvar me je ukupno koštao oko 350e sa svim propratnim troškovima, na ovo bi morao da bude spreman svako ko kupuje polovnog dizela imajući u vidu kolike kilometraže prelaze.
Cena promene plivajućeg zamajca sa komplet kvačilom se kreće oko 60 000 dinara, što hvala bogu kod mene još uvek nije došlo na red. Bilo je tu još par nekih skupih sitnica kao npr. polomljena kukica od suncobrana koja me je koštala 2000 dinara. A potrošnju sam namerno ostavio za ovu drugu rubriku zbog onih koji pišu da 1.9 troši 5 litara što je glupost, iako mislim da mu je realna potrošnja i da manja ne može biti na autu od 1400kg i sa toliko snage. Prosečna potrošnja moje vožnje je malo viša od 6 litara s tim da je moja vožnja više od 80% auto put, gradska vožnja ide odmah preko 7, 7.5l, a zimi i kad vozite sa klimom što znači skoro uvek potrošnja ide i preko 8l dok u ekstremnim slučajevima može dostići i 10l. A tih famoznih 5, 5.5 litara potrošnje možete postići u idealnim uslovima vožnje na auto putu sa brzinom ne većom od 100km/h.
Cilj mi je bio da realno prikažem osobine ovog automobila za one koji razmišljaju da ga kupe, da znaju šta mogu da očekuju i šta dobijaju.
Moj zaključak je da je za održavanje skup ali luksuz i klasa moraju da se plate. Ko želi da ga vozi mora da bude spreman da zavuče ruku u džep i da shvati da je ovaj auto skup ne zato što se ne kvari već zato što je luksuzan, sigurno da se neće kvariti često kao npr. Alfa ali daleko od toga da se neće kvariti uopšte. Pa ko voli nek izvoli.
Luksuzan u odnosu na druge automobile u tom godištu i klasi, ne mešamo babe i žabe. Inače se u potpunosti slažem sa svim što si rekao.
Sve je ok za auto,al samo da si imao benzinca nikad se ne bi zalio i cak i da si imao kvarove opet se ne bi zalio,al bi se zalio na potrosnju 😁al zato Gas i nema da se zalis,jedino sto ljudi ovde u Srbiji mrze Gas do zla boga kao da si mu brknuo u oko,ali hvala im na tome zaista hvala jer da je drug...acije da 70% vozika idu na Gas sad bi Gas bio oko 130din po litru ovako Dizel je 160+din i trose automobili preko 7L tog istpg Dizela a misle da trose kao u Eri Golfa 1.6D oko 4.5-5L na 100km.Al najace od svega je to sto oni znaju da im Dizeli danasnjice biju 7 do 8L al oni podsvesno veruju da je oko 5L hahaahahah,Crejzilo.I Hvala vam na tome al zaista sto autodileri u Srbiji uvoze i do 80% Dizela.A da a Benzinci trose do 10L pa nek ide zivot i 12L a sa laganom nogom moze i 8.5 do 9L sto je opet jeftinije jer je i Benzin i kvarovi kod benzinca mnogo redji i mnogo jeftiniji.ZIVEO DIZEL I MODERNI TURBO DIZELASI 😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣Pročitaj više
Zorane, sad si mi tek otvorio oci. :) Od danas pljujem plin iz sve snage. Stalno pricam o tome da ce struja da bude sve skuplja i skuplja kako bude na ulicama vise elektricnih kola, a o plinu ne razmisljam. A secam se davnih godina koliko je kostao plin kad sam ga jos imao u jugicu i kecu... Lepa vr...emena. Ali sta da se radi, drzava mora da iscedi pare iz naroda. Ako ne budemo dovoljno vozili, pocece da naplacuju nesto drugo, trece, cetvrto...Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Snaga Potrosnja
Otisao na 250000 kompresor klime i krenuo da gubi vodu jos nisam saznao sta je kvar
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Komforam. Mala potrosnja. Odrzavanje prosek.
Kratko je kod mene. Za sada nemam nekih mana. Sem sto na pojedinim rdjaju prednja krila.
Prednji blatobrani rdjaju iskljucivo zbog jednog razloga koji se lako resava, ispod blatobrana ima ona unutrasnja plastika, drze je sarafi torex 25. Skini je, ispod plastike ima spuzva debela 6/7 i siroka 15ak cm. Tu se skuplja prljavstina, voda, so i zbog toga korozira. Taj isti problem ima i Golf... 5.Pročitaj više
Znaci trebalo bi skiniti taj sundjer koji se nalazi ispod krila
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
2.0 tdi 140ks mali potrosac za tu snagu,tezak i stabilan auto,po krivinama ide kao i na pravcu..jednom rečju na putu munja..
Skupo odrzavanje,servisi mali servis oko 100e dok je kod drugih prosecnih automobila skoro pa duplo jeftinije..ako planiras da vozis ovaj auto planiraj da ces davati pozamasnu sumu novca za servise i popravke
Da si uzeo 1.9 prošao bi dosta bolje
Šefe ako sam pitao za misljenja u vezi polovnog zamajca ne znaci da cu ugraditi polovan deo u auto..vec pitam ljude za misljenja i iskustva jer pricaju majstori svasta..a druga stvar u mogucnosti sam da odrzavam svoj auto ali necu da trcim pred rudu i kupim prvo sta mi kazu,vec je bolje da se prvo r...aspitam..i sam valjda znas da ni novo nije vise kao sto je bilo,tako da je u mnogim slucajevima bolje kupiti polovno a dobro nego novo a kratkotrajno i pricati kako je novo stavljeno..Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Imate li za MERCEDESA ML 300 2011 god prednje i zadnje bulbarove i sa strane i koja bi bila cena sa montazom
Razlog za prijavu korisnika