MojaGaraza - Audi A3 Hatchback (2003 - 2008) | MojaGaraža MojaGaraza - Audi A3 Hatchback (2003 - 2008) | MojaGaraža

Pronađi automobil

Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor

Nemam reci za njega ovaj je opasni nemac verujte mi

plivajuci zamajac moze biti njemu problem

09. Mar 2020.

Cena/Kvalitet Komfor

Sto se cene tice, u odnosu na dizelske varijante poprilicno je povoljan, a dobije se veoma udoban i komforan auto, bez obzira na troje vrata ima poprilicno prostora na zadnjoj klupi. Motor je veoma elastican i ima poprilicno snage. Odrzavanje sto se tice velikog i malog servisa je prihvatljivo.

Potrošnja

Ne podnosi lose gorivo, ima previse elektronike i previse senzora jer je euro 4 motor..potrosnja je malo veca ako se ne pazi na gas lako predje 11 litara, i pozeljno bi bilo da se sipa 98 ili 100 oktana.

08. Mar 2020.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Komfor Motor

2.0 FSI izuzetno pouzdan, dobro ide. Auto za te pare mozda i najbolji izbor. Komforan, udoban, ima dovoljno mesta cak i pozadi iako je model sa 3 vrata. Jeftino odrzavanje

Potrošnja

Potrosnja kod benzinca ispod 10l tesko da padne po gradu. Posle 250 000 krenule da krckaju plastike pozadi gde su zvucnici. Nije generalno neki problem ali ume da iritira.

12. Feb 2020.

Pouzdanost Motor

27. Jan 2020.

 Već 4 godine imam A3 1.9 TDi 2005. g , prešao sam sa njim oko 50 000km, išao baš svuda i na putovanja od po 2000km. 
Odmah da naglasim auto je klasa, ovo mi je prvi Audi i mogu slobodno da kažem da je što se tiče kvaliteta izrade, udobnosti i osećaja u vožnji premašio moja očekivanja,...

Druga strana medalje je ta da je održavanje prilično skupo što je donekle i za očekivati za tu klasu automobila.
Cena velikog servisa je od 45 do 60 000 dinara, naglasiću da je 1 litar ulja za ovaj motor oko 1200 dinara da ne bi nagadjao cenu malog servisa koja varira u zavisnosti od toga gde ...radite i šta sve menjate. Za sve za šta se uhvatite cena se kreće od 100e na više, remont alnasera je koštao upravo 100e, prednji diskovi sa pločicama 150e, zadnji oko 130e, ležaj prednjeg levog točka polovan 50e, silen blokovi blizu 100e, neka mala plastičnu lulica na čantri za antifriz zbog koje je ostajao bez tečnosti 3500 dinara. Podizač levog prozora mi je crkavao nekoliko puta verovatno zato što sam ga popravljao umesto da ga komplet promenim i svaki put me je koštalo po par hiljada dinara. To je otprilike to što se tiče redovnog održavanja a sad da navedem sve ono vanredno što me je zadesilo, a nekome se možda neće dogoditi ni za 100 000 predjenih kilometara, a tome je verovatno doprinela činjenica da je moj auto uvezen iz Italije. Prvo mu je radjen dihtung glave ali moram da naglasim da je to možda jedina slaba tačka ovog 1.9 motora sa 105 KS jer je jako česta pojava, zamena nije bila skupa s'obzirom da se to smatra za ozbiljan kvar, delovi oko 100e plus ruke. Posle toga crkla je turbina što je bio i jedini put da me je auto ostavio na putu (što ne mora da bude slučaj jer se često na vreme primeti da je turbina na izdisaju pa se planski remontuje, dok je meni u sred vožnje crkla) taj kvar me je ukupno koštao oko 350e sa svim propratnim troškovima, na ovo bi morao da bude spreman svako ko kupuje polovnog dizela imajući u vidu kolike kilometraže prelaze.
Cena promene plivajućeg zamajca sa komplet kvačilom se kreće oko 60 000 dinara, što hvala bogu kod mene još uvek nije došlo na red. Bilo je tu još par nekih skupih sitnica kao npr. polomljena kukica od suncobrana koja me je koštala 2000 dinara. A potrošnju sam namerno ostavio za ovu drugu rubriku zbog onih koji pišu da 1.9 troši  5 litara što je glupost, iako mislim da mu je realna potrošnja i da manja ne može biti na autu od 1400kg i sa toliko snage. Prosečna potrošnja moje vožnje je malo viša od 6 litara s tim da je moja vožnja više od 80% auto put, gradska vožnja ide odmah preko 7, 7.5l, a zimi i kad vozite sa klimom što znači skoro uvek potrošnja ide i preko 8l dok u ekstremnim slučajevima može dostići i 10l. A tih famoznih 5, 5.5 litara potrošnje možete postići u idealnim uslovima vožnje na auto putu sa brzinom ne većom od 100km/h.
Cilj mi je bio da realno prikažem osobine ovog automobila za one koji razmišljaju da ga kupe, da znaju šta mogu da očekuju i šta dobijaju.
Moj zaključak je da je za održavanje skup ali luksuz i klasa moraju da se plate. Ko želi da ga vozi mora da bude spreman da zavuče ruku u džep i da shvati da je ovaj auto skup ne zato što se ne kvari već zato što je luksuzan, sigurno da se neće kvariti često kao npr. Alfa ali daleko od toga da se neće kvariti uopšte. Pa ko voli nek izvoli.

Pročitaj više

30. Jun 2019.
Pogledaj ostalih 3 komentara
Zoran Saz 01. Jul 2019.

Sve je ok za auto,al samo da si imao benzinca nikad se ne bi zalio i cak i da si imao kvarove opet se ne bi zalio,al bi se zalio na potrosnju 😁al zato Gas i nema da se zalis,jedino sto ljudi ovde u Srbiji mrze Gas do zla boga kao da si mu brknuo u oko,ali hvala im na tome zaista hvala jer da je drug...Pročitaj više

Dimitrije Nikolić MG moderator 03. Jul 2019.

Zorane, sad si mi tek otvorio oci. :) Od danas pljujem plin iz sve snage. Stalno pricam o tome da ce struja da bude sve skuplja i skuplja kako bude na ulicama vise elektricnih kola, a o plinu ne razmisljam. A secam se davnih godina koliko je kostao plin kad sam ga jos imao u jugicu i kecu... Lepa vr...Pročitaj više

Cena/Kvalitet Potrošnja Motor

Snaga Potrosnja

Otisao na 250000 kompresor klime i krenuo da gubi vodu jos nisam saznao sta je kvar

16. Jun 2019.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Motor

Komforam. Mala potrosnja. Odrzavanje prosek.

Kratko je kod mene. Za sada nemam nekih mana. Sem sto na pojedinim rdjaju prednja krila.

05. Dec 2018.
Pogledaj ostalih 1 komentara
S-line Technics MG moderator 06. Dec 2018.

Prednji blatobrani rdjaju iskljucivo zbog jednog razloga koji se lako resava, ispod blatobrana ima ona unutrasnja plastika, drze je sarafi torex 25. Skini je, ispod plastike ima spuzva debela 6/7 i siroka 15ak cm. Tu se skuplja prljavstina, voda, so i zbog toga korozira. Taj isti problem ima i Golf...Pročitaj više

André Citroën 06. Dec 2018.

Pa rdja i cink pijacaru,a moda su i krila menjana,pa stavljena kineska,samo ti budi glup i misli da pocinkovano nece nikad da satruli.Poosto carape kod tebe miladinovicu,imas li pet pari 100 dinari?

Potrošnja

2.0 tdi 140ks mali potrosac za tu snagu,tezak i stabilan auto,po krivinama ide kao i na pravcu..jednom rečju na putu munja..

Održavanje

Skupo odrzavanje,servisi mali servis oko 100e dok je kod drugih prosecnih automobila skoro pa duplo jeftinije..ako planiras da vozis ovaj auto planiraj da ces davati pozamasnu sumu novca za servise i popravke

13. Sep 2018.
Slavisa 95 14. Sep 2018.

Šefe ako sam pitao za misljenja u vezi polovnog zamajca ne znaci da cu ugraditi polovan deo u auto..vec pitam ljude za misljenja i iskustva jer pricaju majstori svasta..a druga stvar u mogucnosti sam da odrzavam svoj auto ali necu da trcim pred rudu i kupim prvo sta mi kazu,vec je bolje da se prvo r...Pročitaj više

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Motor

Motor Bkd sa 2.0tdi i Dsg menjačem funkcioniše lepo, prešao sam 50.000 km za 2 godine bez ikakvih ulaganja, automobil sada ima 235.000km.

Bilo bi dobro da ima malo više prostora na zadnjoj klupi.

10. Sep 2018.

Cena/Kvalitet Motor

Posedovao sam ovaj auto 5 godina, Sport model 2.0 TDI 140KS. Odlicno se drzi u krivinama, kvalitetniji je unutra od Golfa 5 sa slicnom opremom. Mama ima 1.9 TDI 2008. god. i daleko je zahvalniji motor za odrzavanje iako su mu performanse naspram 2.0 TDI mizerne.

Posedovao sam ovaj auto 5 godina. Motor koji sam imao je 2.0 TDI 140KS i predobar je dok funkcionise... onda pukne glava motora (standardna mana na ovim motorima), odu dizne, zamajac, turbo. Sve popravim pa ode menjac. Onda on fino ode na prodaju.

05. Sep 2018.
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top