Slobodan Filipović
ima pitanje o
Slobodan Filipović
ima pitanje o
N/A
Oceni ga i ti
Da li neko može da mi kaže kakav je polo? Interesuje me benzinac. Ugradio bih naknadno plin, ako je to moguće. Auto mi treba prvenstveno za posao, gde imam svakodnevno 60km vožnje - otvorenog tipa 90%, međugradska vožnja. Vozim normalno, ne divljam. Bitno mi je da auto malo troši, nisu mi toliko bitne performanse.
P.S. Imao sam pola 2010. godište na plin, sa 1.2 motorom - prezadovoljan.
Jedini MPI motor na tom polu je 1.0 motor, ostali su svi TSI i tu ne moze da se ugradu plin, zapravo moze ali nije to to i ne ugradjuje niko a pogotovu ne ne 1.0 motoru jer je ugradnja mnogo skupa.
Razlog za prijavu korisnika
Tebi se onda isplati dizelaš s obzirom da 90% voziš na otvorenom. Ne znam koliko su dizelaši skuplji u odnosu na benzince, ali VW i njegovi turbo benzinci su se u mnogo slučajeva loše pokazali. jesi li čvrsto odlučio da to bude Polo ili ti u obzir dolaze i neke druge marke?
Razlog za prijavu korisnika
Imam golfa 6, 1.6 tdi 105 konja. Potrošnja ne prelazi 6l/100km. Mislim da bi polo trošio manje ako je na plin, ili možda na fabrički metan. Ugradnja plina i nije skupa, o ugradnji metana ne bih ni razmišljao. Ili fabrički metan. Ili ugradnja plina. S tim što je lakše naći benzinca sa malom kilometra...žom, pa ugraditi plin, nego fabrički metan.
Što se tiče gabarita, novi polo je za nijansu manji od golfa. Samo ta tri klipa su pod znakom pitanja.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ako se ne varam Polo koji si imao sa plinom je bio motor sa 3 cilindra?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Jedini MPI motor na tom polu je 1.0 motor, ostali su svi TSI i tu ne moze da se ugradu plin, zapravo moze ali nije to to i ne ugradjuje niko a pogotovu ne ne 1.0 motoru jer je ugradnja mnogo skupa.
Razlog za prijavu korisnika
Tebi se onda isplati dizelaš s obzirom da 90% voziš na otvorenom. Ne znam koliko su dizelaši skuplji u odnosu na benzince, ali VW i njegovi turbo benzinci su se u mnogo slučajeva loše pokazali. jesi li čvrsto odlučio da to bude Polo ili ti u obzir dolaze i neke druge marke?
Razlog za prijavu korisnika
Imam golfa 6, 1.6 tdi 105 konja. Potrošnja ne prelazi 6l/100km. Mislim da bi polo trošio manje ako je na plin, ili možda na fabrički metan. Ugradnja plina i nije skupa, o ugradnji metana ne bih ni razmišljao. Ili fabrički metan. Ili ugradnja plina. S tim što je lakše naći benzinca sa malom kilometra...žom, pa ugraditi plin, nego fabrički metan.
Što se tiče gabarita, novi polo je za nijansu manji od golfa. Samo ta tri klipa su pod znakom pitanja.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ako se ne varam Polo koji si imao sa plinom je bio motor sa 3 cilindra?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Jedini MPI motor na tom polu je 1.0 motor, ostali su svi TSI i tu ne moze da se ugradu plin, zapravo moze ali nije to to i ne ugradjuje niko a pogotovu ne ne 1.0 motoru jer je ugradnja mnogo skupa.
Razlog za prijavu korisnika
Tebi se onda isplati dizelaš s obzirom da 90% voziš na otvorenom. Ne znam koliko su dizelaši skuplji u odnosu na benzince, ali VW i njegovi turbo benzinci su se u mnogo slučajeva loše pokazali. jesi li čvrsto odlučio da to bude Polo ili ti u obzir dolaze i neke druge marke?
Razlog za prijavu korisnika
Imam golfa 6, 1.6 tdi 105 konja. Potrošnja ne prelazi 6l/100km. Mislim da bi polo trošio manje ako je na plin, ili možda na fabrički metan. Ugradnja plina i nije skupa, o ugradnji metana ne bih ni razmišljao. Ili fabrički metan. Ili ugradnja plina. S tim što je lakše naći benzinca sa malom kilometra...žom, pa ugraditi plin, nego fabrički metan.
Što se tiče gabarita, novi polo je za nijansu manji od golfa. Samo ta tri klipa su pod znakom pitanja.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ako se ne varam Polo koji si imao sa plinom je bio motor sa 3 cilindra?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Jedini MPI motor na tom polu je 1.0 motor, ostali su svi TSI i tu ne moze da se ugradu plin, zapravo moze ali nije to to i ne ugradjuje niko a pogotovu ne ne 1.0 motoru jer je ugradnja mnogo skupa.
Razlog za prijavu korisnika
Tebi se onda isplati dizelaš s obzirom da 90% voziš na otvorenom. Ne znam koliko su dizelaši skuplji u odnosu na benzince, ali VW i njegovi turbo benzinci su se u mnogo slučajeva loše pokazali. jesi li čvrsto odlučio da to bude Polo ili ti u obzir dolaze i neke druge marke?
Razlog za prijavu korisnika
Imam golfa 6, 1.6 tdi 105 konja. Potrošnja ne prelazi 6l/100km. Mislim da bi polo trošio manje ako je na plin, ili možda na fabrički metan. Ugradnja plina i nije skupa, o ugradnji metana ne bih ni razmišljao. Ili fabrički metan. Ili ugradnja plina. S tim što je lakše naći benzinca sa malom kilometra...žom, pa ugraditi plin, nego fabrički metan.
Što se tiče gabarita, novi polo je za nijansu manji od golfa. Samo ta tri klipa su pod znakom pitanja.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ako se ne varam Polo koji si imao sa plinom je bio motor sa 3 cilindra?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.