TRISTAC narodski receno,cudo tehnike u svoje vreme.Imao je cetri diska na kocaljkama!! I to sedamdesetih godina proslog veka.1300 il 1500 ccm radne zapremine,Dvogrli karburator....kad otvori drugo grlo ...KIKDAUN.Zadnja vuca ,startan kao sam djavo,bio je to auto za mahere,trebalo ga je znati voziti....Zimi je bio kao balerina ...malo jaci gas i PIRUETA.To je bio moj prvi auto na kome sam se ucio da vozim,Konfor kao kod mercedesa ,pouzdan auto,pravi muski familijarni.Statusni simbol srba...A najepse od svega...taj...ZVUUUK.Tistac je rezao kao britka sablja,odziv na gas u milisekundi.Jos uveg ga pamtim po tom zvuku.Kazu poznavaoci da su talijani njegov zvuk KOMPONOVALI.Da ..zaista ..pravili su izduv vise puta dok nije zarezao kao zver.Auto koi ima dusu i koji je bio clan porodice,mnogima.Opsirnije za postovaoce face book grupa/ zastava 1300/.
Trosio je solidno,neki kazu puno.Za svoje vreme bas i nije,tad se sipalo do cepa,bilo je para ,ko te pitao kolko trosi.Gurao je i do 12l kad ga zgazis au normali je pio oko 8mice.I jeo je mnogo izduvne lonce.Kad ga sprzis i usija lonac,posebno zadnji,pa uletis u baru....samo krene da rove...
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.