Veoma mali potrošač,lep dizajn enterijera,dosta opreme na njemu,stabilan automobil. Vozim ga tri meseca za sada sam iskreno i vise nego zadovoljan,ekonomican,pouzdan,preglednost super jos ako matrix farove suvisno je pricati.
Gepek nije posebno komforan, nije mi jasno zasto nisu napravili neku kasetu sa klimom gde mozes ostaviti limenku da ohladis leti u toku voznje, slabo dopire klima na zadnjem sedistu nema bocnih izduva samo ispod prednjih sedista.
Sto se tice brzine nije nesto brz ali fino vuce 110ks
Veoma udoban, sa dobrom zvučnom izolacijom. Prostran. Pregledan. Automatski menjač radi ok. NIje savršen, ali ok. Motor 1.5 dci ekonomičan. I bez Bose - dobro ozvučenje. Ne naginje se previše. Kočnice super. Ukupno ok auto.
Nije za brzine preko 130 km/h. Previše mekan upravljač. Na momente kao igračka. Sedište bi moglo biti nešto šire. izlaz sa zadnjeg sedišta težak. 1.5 DCI ide ok, ali mora čovek da bude svestan njegovih ograničenja.
Realno i šta će ti brzine veće od 130 km/h. Čak i da živiš u Nemačkoj, ni tamo nije kao što je nekad bilo - mnogo deonica sa ograničenjima, gužve na autoputu, radovi na autoputu... A što se tiče previše mekanog upravljača, to rade tako zato što kupci to traže. Nekima takav upravljač smeta, na primer... meni jako smeta kad je upravljač previše lagan, ali 90% drugih vozača je u fazonu da je to super. Zahvaljujući tome mogu da okreću volan kolenima ili laktom dok gledaju u telefon ili rade nešto drugo, ili drže telefon u rukama i naslone ruke na donji deo volana i tako voze.Pročitaj više
Realno 1.5 dci je vremešan motor i svojim karakterisitkama ne može da pokrije potrebe tako velikih automobila. Dobra stvar je jeftino održavanje, dobra pouzdanost.
Model je 1.3 turbo benzinac od 140 ks iz 2019. Potrosnja ne prelazi 6 L. Preudoban, komotan, mnogo prostora, povozit, lako upravljiv, fina zavrsna obrada, dobro fabricko ozvucenje, klima itd. Prosto, nenabudzen a lep. Da ne bude reklama kao sa Top Shopa ali dala se velika para, medjutim uziva se u s...vakodnevnoj voznji i to je to.
Nov je i nema nista da mu se zameri. Videcemo cens odrzavanja u buducnosti ali prema prvim informacijama, sasvim su pristojne.
Ima sve to, ali je donja granica 2000 evra što svakako nije dobro. Kupiti auto po najnižoj mogućoj ceni je veoma pogrešna kupovina. Stilo za te pare može da se uzme u pristojnom stanju, razlog je niža tržišna cena.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
I meni deluje kao dobar auto. Samo steta sto nema vise snage.
Razlog za prijavu korisnika