Slavica Caka Manic
ima pitanje o
Slavica Caka Manic
ima pitanje o
Klapna je skupa, ali to je veoma otporan deo i retko se kvari. Tako da dobro proveri da li je u pitanju neispravnost kalpne ili nečeg drugog. Prvo proveri da li je zaprljana, možda je neka prljavština koči. Inače kad postoji neispravnost klapne obično pali lampicu i prijavljuje grešku.
Razlog za prijavu korisnika
Povecavanje obrtaja u voznji je najverovatnije zbog lamele. U toku voznje stisnes pun gas u trecoj cetvrtoj pa i petoj brzini i ako dize obrtaje a auto ne ubrzava to je onda to.
Koliko znam kad je upitanju klapna, a u sastavnom delu je i step motor, onda se desava da se auto gusi, da guta knedle, d...a u leru dize i spusta obrtaje i svemu tome slicno. Moze se oprati i na licu mesta, koliko toliko, a i ultrazvucno (ako u servisu i urade tako) nekosta mnogo par hiljada din.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Nema on step motor, klapna reguliše i ler gas.
Razlog za prijavu korisnika
Kako nema kad ima step motor,brat ga menjao bas na tom motoru i tom modelu.mali crni deo kosta smesno nesto oko 500-700 din.
Razlog za prijavu korisnika
Ocisti klapnu gasa sa sprejom za ciscenje diskova,onda zameni kupi step motor jeftin je,kad ga zamenis skini kleme sa akumulatora obe i sacekaj 10min.za svaki slucaj,povezi kleme ponovo startuj motor i resices problem.A mozes da probas odma samo da skines kleme sa akumulatora i sacekaj 10min.pa vrat...i kleme ponovo i upali auto ako nece tako,onda prvo ocisti klapnu gasa pa probaj dal je sve ok a ako nije zameni i step motor pa probaj i svaki put zaoamti skines kleme pa vratis da se restartuje komp.Ovo je najeftinije i najbezbolnije a moze sve da se odradi bez majtora.Step motor se ima samo dva srafa i samo izvadis i ubacis drugi.Lako je reci menjaj klapnu gasa,to se radi tek kad sve zivo proveris pa tak na kraju to sa klapnom,al skoro je pa mala verovatnoca da rikne klapna gasa.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Eelktronska klapna nema step motor! Ovaj auto ima dva tipa klapne, mehanicku i elektronsku. Mehanička ima step motor, elektronska nema. Bar Megana poznajem dobro, vozio sam ga tolike godine, ne postoji šraf koji nisam upoznao...
Razlog za prijavu korisnika
Da da da,sad se prisecam...burazeru je na pumpu doso isti Megan sa automatskim menjacem i tempomatom ali je bio 1.8 benzinac ne 1.6 i bio je za americko trziste i to je pa redak auto kod nas a mozda i ima 1.6 sa elektrosnskom klapnom ali to je pa kao pojava Mustanga kod nas😀.A ovaj 1.6 2001 tesko da... ima elektronsku klapnu.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Prodajte to sranje, "dok ti je zivot mio"
Razlog za prijavu korisnika
Ima elekteonsku klapnu od 2000. Nemaju svi, zavisno od sklopa ecu i elektronike koja je ugrađivana. To je zbog tempomata, samo modeli sa elekteonskom klapnom mogu imati tempomat. Moj je imao isto elektronsku klapnu 2001. Nisam bio oduševljen sa tim jer kasni odziv na gas u odnosu na mehaničku, mada ...se navikneš vremenom, ostalo je u suštini isto. Inače Megan 1 je izuzetno pouzdan auto, posebno benzinci, takođe su delovi veoma jeftini, ova "najveća budala" priča neke gluposti ne poznaje auto. Klapna doduše nije jeftina, ali kao što sam rekao ne kvari se često, ako se desi to je izuzetno retka situacija.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Da,da bi imao auto tempomat mora da ima elektronsku klapnu barem u danasnjem vremenu,inace za taj motor 1.6 16v Renoov motor je ja mislim najbolji motor koji je proizveden a nije skup zavodrzavanje prava mazga,taj motor cak ni ulje ne trosi ni gram prosto neverovatno kolko mu naspes na zamenu tolko ...izadje posle 15000km.tj.ako je na max sipano na max i ostaje a burazer ga bas vozi za tri godine kolko ga ima 70000km.Samo reci hvale za taj motor.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Da, moj je bio 1.4, ali to je modifikacija istog motora. Zanimljivo, prvi put sam video to kod Renoa, 1.4 i 1.6 koriste isti blok, istu glavu, cilindri su isti praktično motor je potpuno isti, samo se razlikuje hod klipa i dužina kolena radilice. Razlika je mala, ali toliko da smanji zapreminu na 1....4. Ja sam sa mojim prešao 100.000, ukupno je imao 240.000 neproverenih km. Tačno od zamene do zamene ulja ni kap ne potroši. Doduše ima tzv. kapalicu u usisnoj grani koja kvasi uljem granu i podmazuje i hladi usisne ventile, što može i biti uzrok zaprljanja klapne, ali zato je ovaj motor idealan za plin, nema opasnosti od oštećenja ventila što je najčešći, možda i jedini, problem kod plina.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Malo ste odlutali od teme, uopste nije bitno da li ima mehanicki ili elektronski kontrolisan gas. I kod tog sa elektronickim sistemom oce da se pokvari, popucaju zubcanici pa brljavi ler, a cest slucaj je da ne moze samo to da se zameni, ne znam kod renoa kakva je situacija. Da se vratimo na problem... dizanja obrtaja u toku voznje. Zbog cega jos osim lamele moze to da se desavaPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ili Lamela ili ako ima obicnu klaonu onda step motor,mada step motor kad se skine moze da se ocisti malo sa WD i vrati,tako smo mi uradili o obavezno kad se ocisti step motor mora da se restartuje komp skidanjem klema i cekanja jedno 5 do 10 min.
Razlog za prijavu korisnika
Nejmu je ler ok, koliko sam razumeo samo podigne gas u toku vožnje. Zupčanike nema, bar moja nije imala, direktno je klapna prikačena na motor ako se tako može nazvati, više kao solenoid, step motor koji pravi 1/4 kruga. Ima još i zenzor položaja, to je sve. Tu bukvalno nema šta da se pokvari osim d...a se zagalvi od gareži ili da pregori, što je skoro nemoguće jer žica kalema je debela kao kod trofaznog motora...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Klapna je skupa, ali to je veoma otporan deo i retko se kvari. Tako da dobro proveri da li je u pitanju neispravnost kalpne ili nečeg drugog. Prvo proveri da li je zaprljana, možda je neka prljavština koči. Inače kad postoji neispravnost klapne obično pali lampicu i prijavljuje grešku.
Razlog za prijavu korisnika
Povecavanje obrtaja u voznji je najverovatnije zbog lamele. U toku voznje stisnes pun gas u trecoj cetvrtoj pa i petoj brzini i ako dize obrtaje a auto ne ubrzava to je onda to.
Koliko znam kad je upitanju klapna, a u sastavnom delu je i step motor, onda se desava da se auto gusi, da guta knedle, d...a u leru dize i spusta obrtaje i svemu tome slicno. Moze se oprati i na licu mesta, koliko toliko, a i ultrazvucno (ako u servisu i urade tako) nekosta mnogo par hiljada din.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Nema on step motor, klapna reguliše i ler gas.
Razlog za prijavu korisnika
Kako nema kad ima step motor,brat ga menjao bas na tom motoru i tom modelu.mali crni deo kosta smesno nesto oko 500-700 din.
Razlog za prijavu korisnika
Ocisti klapnu gasa sa sprejom za ciscenje diskova,onda zameni kupi step motor jeftin je,kad ga zamenis skini kleme sa akumulatora obe i sacekaj 10min.za svaki slucaj,povezi kleme ponovo startuj motor i resices problem.A mozes da probas odma samo da skines kleme sa akumulatora i sacekaj 10min.pa vrat...i kleme ponovo i upali auto ako nece tako,onda prvo ocisti klapnu gasa pa probaj dal je sve ok a ako nije zameni i step motor pa probaj i svaki put zaoamti skines kleme pa vratis da se restartuje komp.Ovo je najeftinije i najbezbolnije a moze sve da se odradi bez majtora.Step motor se ima samo dva srafa i samo izvadis i ubacis drugi.Lako je reci menjaj klapnu gasa,to se radi tek kad sve zivo proveris pa tak na kraju to sa klapnom,al skoro je pa mala verovatnoca da rikne klapna gasa.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Eelktronska klapna nema step motor! Ovaj auto ima dva tipa klapne, mehanicku i elektronsku. Mehanička ima step motor, elektronska nema. Bar Megana poznajem dobro, vozio sam ga tolike godine, ne postoji šraf koji nisam upoznao...
Razlog za prijavu korisnika
Da da da,sad se prisecam...burazeru je na pumpu doso isti Megan sa automatskim menjacem i tempomatom ali je bio 1.8 benzinac ne 1.6 i bio je za americko trziste i to je pa redak auto kod nas a mozda i ima 1.6 sa elektrosnskom klapnom ali to je pa kao pojava Mustanga kod nas😀.A ovaj 1.6 2001 tesko da... ima elektronsku klapnu.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Prodajte to sranje, "dok ti je zivot mio"
Razlog za prijavu korisnika
Ima elekteonsku klapnu od 2000. Nemaju svi, zavisno od sklopa ecu i elektronike koja je ugrađivana. To je zbog tempomata, samo modeli sa elekteonskom klapnom mogu imati tempomat. Moj je imao isto elektronsku klapnu 2001. Nisam bio oduševljen sa tim jer kasni odziv na gas u odnosu na mehaničku, mada ...se navikneš vremenom, ostalo je u suštini isto. Inače Megan 1 je izuzetno pouzdan auto, posebno benzinci, takođe su delovi veoma jeftini, ova "najveća budala" priča neke gluposti ne poznaje auto. Klapna doduše nije jeftina, ali kao što sam rekao ne kvari se često, ako se desi to je izuzetno retka situacija.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Da,da bi imao auto tempomat mora da ima elektronsku klapnu barem u danasnjem vremenu,inace za taj motor 1.6 16v Renoov motor je ja mislim najbolji motor koji je proizveden a nije skup zavodrzavanje prava mazga,taj motor cak ni ulje ne trosi ni gram prosto neverovatno kolko mu naspes na zamenu tolko ...izadje posle 15000km.tj.ako je na max sipano na max i ostaje a burazer ga bas vozi za tri godine kolko ga ima 70000km.Samo reci hvale za taj motor.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Da, moj je bio 1.4, ali to je modifikacija istog motora. Zanimljivo, prvi put sam video to kod Renoa, 1.4 i 1.6 koriste isti blok, istu glavu, cilindri su isti praktično motor je potpuno isti, samo se razlikuje hod klipa i dužina kolena radilice. Razlika je mala, ali toliko da smanji zapreminu na 1....4. Ja sam sa mojim prešao 100.000, ukupno je imao 240.000 neproverenih km. Tačno od zamene do zamene ulja ni kap ne potroši. Doduše ima tzv. kapalicu u usisnoj grani koja kvasi uljem granu i podmazuje i hladi usisne ventile, što može i biti uzrok zaprljanja klapne, ali zato je ovaj motor idealan za plin, nema opasnosti od oštećenja ventila što je najčešći, možda i jedini, problem kod plina.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Malo ste odlutali od teme, uopste nije bitno da li ima mehanicki ili elektronski kontrolisan gas. I kod tog sa elektronickim sistemom oce da se pokvari, popucaju zubcanici pa brljavi ler, a cest slucaj je da ne moze samo to da se zameni, ne znam kod renoa kakva je situacija. Da se vratimo na problem... dizanja obrtaja u toku voznje. Zbog cega jos osim lamele moze to da se desavaPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ili Lamela ili ako ima obicnu klaonu onda step motor,mada step motor kad se skine moze da se ocisti malo sa WD i vrati,tako smo mi uradili o obavezno kad se ocisti step motor mora da se restartuje komp skidanjem klema i cekanja jedno 5 do 10 min.
Razlog za prijavu korisnika
Nejmu je ler ok, koliko sam razumeo samo podigne gas u toku vožnje. Zupčanike nema, bar moja nije imala, direktno je klapna prikačena na motor ako se tako može nazvati, više kao solenoid, step motor koji pravi 1/4 kruga. Ima još i zenzor položaja, to je sve. Tu bukvalno nema šta da se pokvari osim d...a se zagalvi od gareži ili da pregori, što je skoro nemoguće jer žica kalema je debela kao kod trofaznog motora...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Klapna je skupa, ali to je veoma otporan deo i retko se kvari. Tako da dobro proveri da li je u pitanju neispravnost kalpne ili nečeg drugog. Prvo proveri da li je zaprljana, možda je neka prljavština koči. Inače kad postoji neispravnost klapne obično pali lampicu i prijavljuje grešku.
Razlog za prijavu korisnika
Povecavanje obrtaja u voznji je najverovatnije zbog lamele. U toku voznje stisnes pun gas u trecoj cetvrtoj pa i petoj brzini i ako dize obrtaje a auto ne ubrzava to je onda to.
Koliko znam kad je upitanju klapna, a u sastavnom delu je i step motor, onda se desava da se auto gusi, da guta knedle, d...a u leru dize i spusta obrtaje i svemu tome slicno. Moze se oprati i na licu mesta, koliko toliko, a i ultrazvucno (ako u servisu i urade tako) nekosta mnogo par hiljada din.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Nema on step motor, klapna reguliše i ler gas.
Razlog za prijavu korisnika
Kako nema kad ima step motor,brat ga menjao bas na tom motoru i tom modelu.mali crni deo kosta smesno nesto oko 500-700 din.
Razlog za prijavu korisnika
Ocisti klapnu gasa sa sprejom za ciscenje diskova,onda zameni kupi step motor jeftin je,kad ga zamenis skini kleme sa akumulatora obe i sacekaj 10min.za svaki slucaj,povezi kleme ponovo startuj motor i resices problem.A mozes da probas odma samo da skines kleme sa akumulatora i sacekaj 10min.pa vrat...i kleme ponovo i upali auto ako nece tako,onda prvo ocisti klapnu gasa pa probaj dal je sve ok a ako nije zameni i step motor pa probaj i svaki put zaoamti skines kleme pa vratis da se restartuje komp.Ovo je najeftinije i najbezbolnije a moze sve da se odradi bez majtora.Step motor se ima samo dva srafa i samo izvadis i ubacis drugi.Lako je reci menjaj klapnu gasa,to se radi tek kad sve zivo proveris pa tak na kraju to sa klapnom,al skoro je pa mala verovatnoca da rikne klapna gasa.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Eelktronska klapna nema step motor! Ovaj auto ima dva tipa klapne, mehanicku i elektronsku. Mehanička ima step motor, elektronska nema. Bar Megana poznajem dobro, vozio sam ga tolike godine, ne postoji šraf koji nisam upoznao...
Razlog za prijavu korisnika
Da da da,sad se prisecam...burazeru je na pumpu doso isti Megan sa automatskim menjacem i tempomatom ali je bio 1.8 benzinac ne 1.6 i bio je za americko trziste i to je pa redak auto kod nas a mozda i ima 1.6 sa elektrosnskom klapnom ali to je pa kao pojava Mustanga kod nas😀.A ovaj 1.6 2001 tesko da... ima elektronsku klapnu.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Prodajte to sranje, "dok ti je zivot mio"
Razlog za prijavu korisnika
Ima elekteonsku klapnu od 2000. Nemaju svi, zavisno od sklopa ecu i elektronike koja je ugrađivana. To je zbog tempomata, samo modeli sa elekteonskom klapnom mogu imati tempomat. Moj je imao isto elektronsku klapnu 2001. Nisam bio oduševljen sa tim jer kasni odziv na gas u odnosu na mehaničku, mada ...se navikneš vremenom, ostalo je u suštini isto. Inače Megan 1 je izuzetno pouzdan auto, posebno benzinci, takođe su delovi veoma jeftini, ova "najveća budala" priča neke gluposti ne poznaje auto. Klapna doduše nije jeftina, ali kao što sam rekao ne kvari se često, ako se desi to je izuzetno retka situacija.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Da,da bi imao auto tempomat mora da ima elektronsku klapnu barem u danasnjem vremenu,inace za taj motor 1.6 16v Renoov motor je ja mislim najbolji motor koji je proizveden a nije skup zavodrzavanje prava mazga,taj motor cak ni ulje ne trosi ni gram prosto neverovatno kolko mu naspes na zamenu tolko ...izadje posle 15000km.tj.ako je na max sipano na max i ostaje a burazer ga bas vozi za tri godine kolko ga ima 70000km.Samo reci hvale za taj motor.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Da, moj je bio 1.4, ali to je modifikacija istog motora. Zanimljivo, prvi put sam video to kod Renoa, 1.4 i 1.6 koriste isti blok, istu glavu, cilindri su isti praktično motor je potpuno isti, samo se razlikuje hod klipa i dužina kolena radilice. Razlika je mala, ali toliko da smanji zapreminu na 1....4. Ja sam sa mojim prešao 100.000, ukupno je imao 240.000 neproverenih km. Tačno od zamene do zamene ulja ni kap ne potroši. Doduše ima tzv. kapalicu u usisnoj grani koja kvasi uljem granu i podmazuje i hladi usisne ventile, što može i biti uzrok zaprljanja klapne, ali zato je ovaj motor idealan za plin, nema opasnosti od oštećenja ventila što je najčešći, možda i jedini, problem kod plina.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Malo ste odlutali od teme, uopste nije bitno da li ima mehanicki ili elektronski kontrolisan gas. I kod tog sa elektronickim sistemom oce da se pokvari, popucaju zubcanici pa brljavi ler, a cest slucaj je da ne moze samo to da se zameni, ne znam kod renoa kakva je situacija. Da se vratimo na problem... dizanja obrtaja u toku voznje. Zbog cega jos osim lamele moze to da se desavaPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ili Lamela ili ako ima obicnu klaonu onda step motor,mada step motor kad se skine moze da se ocisti malo sa WD i vrati,tako smo mi uradili o obavezno kad se ocisti step motor mora da se restartuje komp skidanjem klema i cekanja jedno 5 do 10 min.
Razlog za prijavu korisnika
Nejmu je ler ok, koliko sam razumeo samo podigne gas u toku vožnje. Zupčanike nema, bar moja nije imala, direktno je klapna prikačena na motor ako se tako može nazvati, više kao solenoid, step motor koji pravi 1/4 kruga. Ima još i zenzor položaja, to je sve. Tu bukvalno nema šta da se pokvari osim d...a se zagalvi od gareži ili da pregori, što je skoro nemoguće jer žica kalema je debela kao kod trofaznog motora...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Klapna je skupa, ali to je veoma otporan deo i retko se kvari. Tako da dobro proveri da li je u pitanju neispravnost kalpne ili nečeg drugog. Prvo proveri da li je zaprljana, možda je neka prljavština koči. Inače kad postoji neispravnost klapne obično pali lampicu i prijavljuje grešku.
Razlog za prijavu korisnika
Povecavanje obrtaja u voznji je najverovatnije zbog lamele. U toku voznje stisnes pun gas u trecoj cetvrtoj pa i petoj brzini i ako dize obrtaje a auto ne ubrzava to je onda to.
Koliko znam kad je upitanju klapna, a u sastavnom delu je i step motor, onda se desava da se auto gusi, da guta knedle, d...a u leru dize i spusta obrtaje i svemu tome slicno. Moze se oprati i na licu mesta, koliko toliko, a i ultrazvucno (ako u servisu i urade tako) nekosta mnogo par hiljada din.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Nema on step motor, klapna reguliše i ler gas.
Razlog za prijavu korisnika
Kako nema kad ima step motor,brat ga menjao bas na tom motoru i tom modelu.mali crni deo kosta smesno nesto oko 500-700 din.
Razlog za prijavu korisnika
Ocisti klapnu gasa sa sprejom za ciscenje diskova,onda zameni kupi step motor jeftin je,kad ga zamenis skini kleme sa akumulatora obe i sacekaj 10min.za svaki slucaj,povezi kleme ponovo startuj motor i resices problem.A mozes da probas odma samo da skines kleme sa akumulatora i sacekaj 10min.pa vrat...i kleme ponovo i upali auto ako nece tako,onda prvo ocisti klapnu gasa pa probaj dal je sve ok a ako nije zameni i step motor pa probaj i svaki put zaoamti skines kleme pa vratis da se restartuje komp.Ovo je najeftinije i najbezbolnije a moze sve da se odradi bez majtora.Step motor se ima samo dva srafa i samo izvadis i ubacis drugi.Lako je reci menjaj klapnu gasa,to se radi tek kad sve zivo proveris pa tak na kraju to sa klapnom,al skoro je pa mala verovatnoca da rikne klapna gasa.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Eelktronska klapna nema step motor! Ovaj auto ima dva tipa klapne, mehanicku i elektronsku. Mehanička ima step motor, elektronska nema. Bar Megana poznajem dobro, vozio sam ga tolike godine, ne postoji šraf koji nisam upoznao...
Razlog za prijavu korisnika
Da da da,sad se prisecam...burazeru je na pumpu doso isti Megan sa automatskim menjacem i tempomatom ali je bio 1.8 benzinac ne 1.6 i bio je za americko trziste i to je pa redak auto kod nas a mozda i ima 1.6 sa elektrosnskom klapnom ali to je pa kao pojava Mustanga kod nas😀.A ovaj 1.6 2001 tesko da... ima elektronsku klapnu.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Prodajte to sranje, "dok ti je zivot mio"
Razlog za prijavu korisnika
Ima elekteonsku klapnu od 2000. Nemaju svi, zavisno od sklopa ecu i elektronike koja je ugrađivana. To je zbog tempomata, samo modeli sa elekteonskom klapnom mogu imati tempomat. Moj je imao isto elektronsku klapnu 2001. Nisam bio oduševljen sa tim jer kasni odziv na gas u odnosu na mehaničku, mada ...se navikneš vremenom, ostalo je u suštini isto. Inače Megan 1 je izuzetno pouzdan auto, posebno benzinci, takođe su delovi veoma jeftini, ova "najveća budala" priča neke gluposti ne poznaje auto. Klapna doduše nije jeftina, ali kao što sam rekao ne kvari se često, ako se desi to je izuzetno retka situacija.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Da,da bi imao auto tempomat mora da ima elektronsku klapnu barem u danasnjem vremenu,inace za taj motor 1.6 16v Renoov motor je ja mislim najbolji motor koji je proizveden a nije skup zavodrzavanje prava mazga,taj motor cak ni ulje ne trosi ni gram prosto neverovatno kolko mu naspes na zamenu tolko ...izadje posle 15000km.tj.ako je na max sipano na max i ostaje a burazer ga bas vozi za tri godine kolko ga ima 70000km.Samo reci hvale za taj motor.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Da, moj je bio 1.4, ali to je modifikacija istog motora. Zanimljivo, prvi put sam video to kod Renoa, 1.4 i 1.6 koriste isti blok, istu glavu, cilindri su isti praktično motor je potpuno isti, samo se razlikuje hod klipa i dužina kolena radilice. Razlika je mala, ali toliko da smanji zapreminu na 1....4. Ja sam sa mojim prešao 100.000, ukupno je imao 240.000 neproverenih km. Tačno od zamene do zamene ulja ni kap ne potroši. Doduše ima tzv. kapalicu u usisnoj grani koja kvasi uljem granu i podmazuje i hladi usisne ventile, što može i biti uzrok zaprljanja klapne, ali zato je ovaj motor idealan za plin, nema opasnosti od oštećenja ventila što je najčešći, možda i jedini, problem kod plina.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Malo ste odlutali od teme, uopste nije bitno da li ima mehanicki ili elektronski kontrolisan gas. I kod tog sa elektronickim sistemom oce da se pokvari, popucaju zubcanici pa brljavi ler, a cest slucaj je da ne moze samo to da se zameni, ne znam kod renoa kakva je situacija. Da se vratimo na problem... dizanja obrtaja u toku voznje. Zbog cega jos osim lamele moze to da se desavaPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ili Lamela ili ako ima obicnu klaonu onda step motor,mada step motor kad se skine moze da se ocisti malo sa WD i vrati,tako smo mi uradili o obavezno kad se ocisti step motor mora da se restartuje komp skidanjem klema i cekanja jedno 5 do 10 min.
Razlog za prijavu korisnika
Nejmu je ler ok, koliko sam razumeo samo podigne gas u toku vožnje. Zupčanike nema, bar moja nije imala, direktno je klapna prikačena na motor ako se tako može nazvati, više kao solenoid, step motor koji pravi 1/4 kruga. Ima još i zenzor položaja, to je sve. Tu bukvalno nema šta da se pokvari osim d...a se zagalvi od gareži ili da pregori, što je skoro nemoguće jer žica kalema je debela kao kod trofaznog motora...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.