Dusan Dimitrijevic
ima pitanje o
Dusan Dimitrijevic
ima pitanje o
Tri galvna kvara na tom autu su: 1. Alternator često crkava, ima na sebi i vakum pumpu koja može da pušta ulje, treba i na to obratiti pažnju. 2. Tefloni na diznama, zbog kojih može pomešati ulje i vodu, hladnjak ulja može biti uzrok istog kvara. 3. Ddruk ležaj koji je u kompletu sa cilindrom kvačil...a, procuri ulje... Od ostalih kvarova elektronika boš pumpe, curenje vode na radijatoru za grejanje, crkavaju gumice, ponekad procuri letva volana, amoetizeri mogu da otkažu, pojava korozije na zadnjim rubovima ako se to može svrstati u kvar, stradaju ležajevi zadnjih točkova koji idu u kompletu sa glavčinom i senzorom ABS-a i skupi su.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
MENI JE MAJSTOR PROMENUO GLAVU ZAPTIVAČ GLAVE ŠOLJE GUMICE ZBOG TOGA ŠTO JE MEŠAO ULJE U POSUDI ZA VODU ODMA POSLE TOGA JE POČEO DA MEŠA VODU I ULJE U KARTERU I PODIŽE NIVO ULJA KOHE JE SADA BELOI TO MI SE POČELO DEŠAVATI POSLE PREĐENI 50K.M. OD KAKO SAM PROMENUO GLAVU I TO SVE SADA MI GOVORE DA JE ...PUKO BLOK JEL MOŽE NEKO DA MI POMOGNE U SAVETU HVALAPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
ILI JE HLADNJAK ULJA
Razlog za prijavu korisnika
Nije pukao blok, mala verovatnoća je za tako nešto. Pre će biti hladnjak ulja.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Tri galvna kvara na tom autu su: 1. Alternator često crkava, ima na sebi i vakum pumpu koja može da pušta ulje, treba i na to obratiti pažnju. 2. Tefloni na diznama, zbog kojih može pomešati ulje i vodu, hladnjak ulja može biti uzrok istog kvara. 3. Ddruk ležaj koji je u kompletu sa cilindrom kvačil...a, procuri ulje... Od ostalih kvarova elektronika boš pumpe, curenje vode na radijatoru za grejanje, crkavaju gumice, ponekad procuri letva volana, amoetizeri mogu da otkažu, pojava korozije na zadnjim rubovima ako se to može svrstati u kvar, stradaju ležajevi zadnjih točkova koji idu u kompletu sa glavčinom i senzorom ABS-a i skupi su.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
MENI JE MAJSTOR PROMENUO GLAVU ZAPTIVAČ GLAVE ŠOLJE GUMICE ZBOG TOGA ŠTO JE MEŠAO ULJE U POSUDI ZA VODU ODMA POSLE TOGA JE POČEO DA MEŠA VODU I ULJE U KARTERU I PODIŽE NIVO ULJA KOHE JE SADA BELOI TO MI SE POČELO DEŠAVATI POSLE PREĐENI 50K.M. OD KAKO SAM PROMENUO GLAVU I TO SVE SADA MI GOVORE DA JE ...PUKO BLOK JEL MOŽE NEKO DA MI POMOGNE U SAVETU HVALAPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
ILI JE HLADNJAK ULJA
Razlog za prijavu korisnika
Nije pukao blok, mala verovatnoća je za tako nešto. Pre će biti hladnjak ulja.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Tri galvna kvara na tom autu su: 1. Alternator često crkava, ima na sebi i vakum pumpu koja može da pušta ulje, treba i na to obratiti pažnju. 2. Tefloni na diznama, zbog kojih može pomešati ulje i vodu, hladnjak ulja može biti uzrok istog kvara. 3. Ddruk ležaj koji je u kompletu sa cilindrom kvačil...a, procuri ulje... Od ostalih kvarova elektronika boš pumpe, curenje vode na radijatoru za grejanje, crkavaju gumice, ponekad procuri letva volana, amoetizeri mogu da otkažu, pojava korozije na zadnjim rubovima ako se to može svrstati u kvar, stradaju ležajevi zadnjih točkova koji idu u kompletu sa glavčinom i senzorom ABS-a i skupi su.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
MENI JE MAJSTOR PROMENUO GLAVU ZAPTIVAČ GLAVE ŠOLJE GUMICE ZBOG TOGA ŠTO JE MEŠAO ULJE U POSUDI ZA VODU ODMA POSLE TOGA JE POČEO DA MEŠA VODU I ULJE U KARTERU I PODIŽE NIVO ULJA KOHE JE SADA BELOI TO MI SE POČELO DEŠAVATI POSLE PREĐENI 50K.M. OD KAKO SAM PROMENUO GLAVU I TO SVE SADA MI GOVORE DA JE ...PUKO BLOK JEL MOŽE NEKO DA MI POMOGNE U SAVETU HVALAPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
ILI JE HLADNJAK ULJA
Razlog za prijavu korisnika
Nije pukao blok, mala verovatnoća je za tako nešto. Pre će biti hladnjak ulja.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Tri galvna kvara na tom autu su: 1. Alternator često crkava, ima na sebi i vakum pumpu koja može da pušta ulje, treba i na to obratiti pažnju. 2. Tefloni na diznama, zbog kojih može pomešati ulje i vodu, hladnjak ulja može biti uzrok istog kvara. 3. Ddruk ležaj koji je u kompletu sa cilindrom kvačil...a, procuri ulje... Od ostalih kvarova elektronika boš pumpe, curenje vode na radijatoru za grejanje, crkavaju gumice, ponekad procuri letva volana, amoetizeri mogu da otkažu, pojava korozije na zadnjim rubovima ako se to može svrstati u kvar, stradaju ležajevi zadnjih točkova koji idu u kompletu sa glavčinom i senzorom ABS-a i skupi su.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
MENI JE MAJSTOR PROMENUO GLAVU ZAPTIVAČ GLAVE ŠOLJE GUMICE ZBOG TOGA ŠTO JE MEŠAO ULJE U POSUDI ZA VODU ODMA POSLE TOGA JE POČEO DA MEŠA VODU I ULJE U KARTERU I PODIŽE NIVO ULJA KOHE JE SADA BELOI TO MI SE POČELO DEŠAVATI POSLE PREĐENI 50K.M. OD KAKO SAM PROMENUO GLAVU I TO SVE SADA MI GOVORE DA JE ...PUKO BLOK JEL MOŽE NEKO DA MI POMOGNE U SAVETU HVALAPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
ILI JE HLADNJAK ULJA
Razlog za prijavu korisnika
Nije pukao blok, mala verovatnoća je za tako nešto. Pre će biti hladnjak ulja.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.