Vidim sad da će VW da proizvodi Passat u sedan verziji, ali samo za kinesko tržište i to će biti duži od karavana i plus će imati veće međuosovinsko rastojanje što znači malo više mesta na zadnjim sedištima. Nije tu važno što će ljubitelji da se razočaraju, nego što mene nerviraju svi proizvođači koji samo za kinesko tržište prave produžene verzije sa više prostora na zadnjim sedištima, pošto izgleda malim Kinezima treba više prostora nego Evropljanima. Ulaziš pozadi u "porodični" auto kao da se... uvlačiš u Formulu 1. Ali kad bolje razmislim, nisu krivi proizvođači, nego vozači. U fazonu, nije Sloba kriv... Pročitaj više
17. Apr
Vidim sad da će VW da proizvodi Passat u sedan verziji, ali samo za kinesko tržište i to će biti duži od karavana i plus će imati veće međuosovinsko rastojanje što znači malo više mesta na zadnjim sedištima. Nije tu važno što će ljubitelji da se razočaraju, nego što mene nerviraju svi proizvođači koji samo za kinesko tržište prave produžene verzije sa više prostora na zadnjim sedištima, pošto izgleda malim Kinezima treba više prostora nego Evropljanima. Ulaziš pozadi u "porodični" auto kao da se... uvlačiš u Formulu 1. Ali kad bolje razmislim, nisu krivi proizvođači, nego vozači. U fazonu, nije Sloba kriv... Pročitaj više
17. Apr
Vidim sad da će VW da proizvodi Passat u sedan verziji, ali samo za kinesko tržište i to će biti duži od karavana i plus će imati veće međuosovinsko rastojanje što znači malo više mesta na zadnjim sedištima. Nije tu važno što će ljubitelji da se razočaraju, nego što mene nerviraju svi proizvođači koji samo za kinesko tržište prave produžene verzije sa više prostora na zadnjim sedištima, pošto izgleda malim Kinezima treba više prostora nego Evropljanima. Ulaziš pozadi u "porodični" auto kao da se... uvlačiš u Formulu 1. Ali kad bolje razmislim, nisu krivi proizvođači, nego vozači. U fazonu, nije Sloba kriv... Pročitaj više
17. Apr
Vidim sad da će VW da proizvodi Passat u sedan verziji, ali samo za kinesko tržište i to će biti duži od karavana i plus će imati veće međuosovinsko rastojanje što znači malo više mesta na zadnjim sedištima. Nije tu važno što će ljubitelji da se razočaraju, nego što mene nerviraju svi proizvođači koji samo za kinesko tržište prave produžene verzije sa više prostora na zadnjim sedištima, pošto izgleda malim Kinezima treba više prostora nego Evropljanima. Ulaziš pozadi u "porodični" auto kao da se... uvlačiš u Formulu 1. Ali kad bolje razmislim, nisu krivi proizvođači, nego vozači. U fazonu, nije Sloba kriv... Pročitaj više
17. Apr
Vidim sad da će VW da proizvodi Passat u sedan verziji, ali samo za kinesko tržište i to će biti duži od karavana i plus će imati veće međuosovinsko rastojanje što znači malo više mesta na zadnjim sedištima. Nije tu važno što će ljubitelji da se razočaraju, nego što mene nerviraju svi proizvođači koji samo za kinesko tržište prave produžene verzije sa više prostora na zadnjim sedištima, pošto izgleda malim Kinezima treba više prostora nego Evropljanima. Ulaziš pozadi u "porodični" auto kao da se... uvlačiš u Formulu 1. Ali kad bolje razmislim, nisu krivi proizvođači, nego vozači. U fazonu, nije Sloba kriv... Pročitaj više
17. AprSajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.