Pozdrav ljudi razmišljam o kupovini Bmw e60 530d 2005-2007 i Audi a4 b8 2008-2011 pa me zanima koji se auto više isplati kupiti da me duže služi i da nemam tolko problema s kvarovima a i da nisu dijelovi skupi? Hvala
04. Okt 2020.
Razlog za prijavu korisnika
B8 2.0 tdi.
Razlog za prijavu korisnika
3.0d je dosta skuplji za odrzavanje od pomenutog 2.0tdi..tako da ako to gledas onds b8..
Inace bmw-ov 3.0d redni sestak je odlican motor,ide super i veoma je pouzdan..ali mora se imati para za odrzavanje..
Razlog za prijavu korisnika
Ako imas love ja bih gledao 3.0. Imao sam prilike d avozim kola sa preko 2.000 kubika i to jednostavno ima svoje, odrzavanje jeste papreno ali opet zavisi od dubine dzepa, nesto sto je meni skupo nekome je smesno.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
B8 2.0 tdi.
Razlog za prijavu korisnika
3.0d je dosta skuplji za odrzavanje od pomenutog 2.0tdi..tako da ako to gledas onds b8..
Inace bmw-ov 3.0d redni sestak je odlican motor,ide super i veoma je pouzdan..ali mora se imati para za odrzavanje..
Razlog za prijavu korisnika
Ako imas love ja bih gledao 3.0. Imao sam prilike d avozim kola sa preko 2.000 kubika i to jednostavno ima svoje, odrzavanje jeste papreno ali opet zavisi od dubine dzepa, nesto sto je meni skupo nekome je smesno.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
B8 2.0 tdi.
Razlog za prijavu korisnika
3.0d je dosta skuplji za odrzavanje od pomenutog 2.0tdi..tako da ako to gledas onds b8..
Inace bmw-ov 3.0d redni sestak je odlican motor,ide super i veoma je pouzdan..ali mora se imati para za odrzavanje..
Razlog za prijavu korisnika
Ako imas love ja bih gledao 3.0. Imao sam prilike d avozim kola sa preko 2.000 kubika i to jednostavno ima svoje, odrzavanje jeste papreno ali opet zavisi od dubine dzepa, nesto sto je meni skupo nekome je smesno.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
B8 2.0 tdi.
Razlog za prijavu korisnika
3.0d je dosta skuplji za odrzavanje od pomenutog 2.0tdi..tako da ako to gledas onds b8..
Inace bmw-ov 3.0d redni sestak je odlican motor,ide super i veoma je pouzdan..ali mora se imati para za odrzavanje..
Razlog za prijavu korisnika
Ako imas love ja bih gledao 3.0. Imao sam prilike d avozim kola sa preko 2.000 kubika i to jednostavno ima svoje, odrzavanje jeste papreno ali opet zavisi od dubine dzepa, nesto sto je meni skupo nekome je smesno.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.