Pozdrav ljudi
Kupujem Bmw e60 525d 2005-2007g pa me zanima kakav je za održavanje(ljudi po oglasima pričaju jako skup) zanime me koje su mu mane te neka realna potrošnja goriva. I dal je istina da se puno kvari?
Hvala puno
12. Dec 2020.
Razlog za prijavu korisnika
Kvarovi za polovan auto su relativna stvar. Sto se potrosnje tice racunaj 11-12 u gradu sigurno. Sto se odrzavanja tice cisto kao primer cu ti navesti da u taj auto ide oko 7-8 litara ulja. Dakle samo skoro 10.000 din ti treba za ulje plus filteri itd.
Razlog za prijavu korisnika
Skup za odrzavanje jeste, sto je i relativno tj nekome jeste nekom nije.
Mnostvo sajtova ima pa sam proveri posto su pojedini delovi, tipa amortizeri, diskovi itd
Razlog za prijavu korisnika
Skup je uskladu sa ugrađenim komponentama, premijim brend. Mada i majstor zna sa podigne cenu radnog sata kad vidi BMW, to je balkanski mentalitet, kad imaš para za BMW imaš i da platiš popravku... Nije toliko kvarljiv auto, 3.0 motor je bolji od 2.5 inače. Čak i ne troši puno imajući u vidu snagu. ...Uz neku umerenu vožnju može spustiti dosta nisko. Najveći problem je kilometraža koja u mnogim slučajevima nije tačna. Takvi automobili su često prešli preko 500.000 km.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Logično da je skup za održavanje - BMW je premijum marka i na njemu svako hoće da uzme deo kolača, od proizvođača delova do servisera. Uostalom, BMW je samo za one koji su spremni da plate to zadovoljstvo. Posle nema kukanja.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Kvarovi za polovan auto su relativna stvar. Sto se potrosnje tice racunaj 11-12 u gradu sigurno. Sto se odrzavanja tice cisto kao primer cu ti navesti da u taj auto ide oko 7-8 litara ulja. Dakle samo skoro 10.000 din ti treba za ulje plus filteri itd.
Razlog za prijavu korisnika
Skup za odrzavanje jeste, sto je i relativno tj nekome jeste nekom nije.
Mnostvo sajtova ima pa sam proveri posto su pojedini delovi, tipa amortizeri, diskovi itd
Razlog za prijavu korisnika
Skup je uskladu sa ugrađenim komponentama, premijim brend. Mada i majstor zna sa podigne cenu radnog sata kad vidi BMW, to je balkanski mentalitet, kad imaš para za BMW imaš i da platiš popravku... Nije toliko kvarljiv auto, 3.0 motor je bolji od 2.5 inače. Čak i ne troši puno imajući u vidu snagu. ...Uz neku umerenu vožnju može spustiti dosta nisko. Najveći problem je kilometraža koja u mnogim slučajevima nije tačna. Takvi automobili su često prešli preko 500.000 km.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Logično da je skup za održavanje - BMW je premijum marka i na njemu svako hoće da uzme deo kolača, od proizvođača delova do servisera. Uostalom, BMW je samo za one koji su spremni da plate to zadovoljstvo. Posle nema kukanja.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Kvarovi za polovan auto su relativna stvar. Sto se potrosnje tice racunaj 11-12 u gradu sigurno. Sto se odrzavanja tice cisto kao primer cu ti navesti da u taj auto ide oko 7-8 litara ulja. Dakle samo skoro 10.000 din ti treba za ulje plus filteri itd.
Razlog za prijavu korisnika
Skup za odrzavanje jeste, sto je i relativno tj nekome jeste nekom nije.
Mnostvo sajtova ima pa sam proveri posto su pojedini delovi, tipa amortizeri, diskovi itd
Razlog za prijavu korisnika
Skup je uskladu sa ugrađenim komponentama, premijim brend. Mada i majstor zna sa podigne cenu radnog sata kad vidi BMW, to je balkanski mentalitet, kad imaš para za BMW imaš i da platiš popravku... Nije toliko kvarljiv auto, 3.0 motor je bolji od 2.5 inače. Čak i ne troši puno imajući u vidu snagu. ...Uz neku umerenu vožnju može spustiti dosta nisko. Najveći problem je kilometraža koja u mnogim slučajevima nije tačna. Takvi automobili su često prešli preko 500.000 km.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Logično da je skup za održavanje - BMW je premijum marka i na njemu svako hoće da uzme deo kolača, od proizvođača delova do servisera. Uostalom, BMW je samo za one koji su spremni da plate to zadovoljstvo. Posle nema kukanja.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Kvarovi za polovan auto su relativna stvar. Sto se potrosnje tice racunaj 11-12 u gradu sigurno. Sto se odrzavanja tice cisto kao primer cu ti navesti da u taj auto ide oko 7-8 litara ulja. Dakle samo skoro 10.000 din ti treba za ulje plus filteri itd.
Razlog za prijavu korisnika
Skup za odrzavanje jeste, sto je i relativno tj nekome jeste nekom nije.
Mnostvo sajtova ima pa sam proveri posto su pojedini delovi, tipa amortizeri, diskovi itd
Razlog za prijavu korisnika
Skup je uskladu sa ugrađenim komponentama, premijim brend. Mada i majstor zna sa podigne cenu radnog sata kad vidi BMW, to je balkanski mentalitet, kad imaš para za BMW imaš i da platiš popravku... Nije toliko kvarljiv auto, 3.0 motor je bolji od 2.5 inače. Čak i ne troši puno imajući u vidu snagu. ...Uz neku umerenu vožnju može spustiti dosta nisko. Najveći problem je kilometraža koja u mnogim slučajevima nije tačna. Takvi automobili su često prešli preko 500.000 km.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Logično da je skup za održavanje - BMW je premijum marka i na njemu svako hoće da uzme deo kolača, od proizvođača delova do servisera. Uostalom, BMW je samo za one koji su spremni da plate to zadovoljstvo. Posle nema kukanja.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.