Postovanje, imam par pitanja u vezi kupovine polovnjaka Passata B6. Pre svega otvaram taxi firmu pa mi treba pouzdano auto za tu delatnost. Konkretno pitanje glasi: Koji je bolji motor 1.9TDI (140KS) ili 2.0TDI (140KS) i zasto?? Inace Passat B6 (2005-2010) mi se svidja i sa moje tacke gledista je pogodan za takve namene. Svaka informacija je dobrodosla. Hvala unapred 😊🙃
16. Nov 2020.
B6 nema 1.9 sa 140 ks. Svakako je 1.9 bolji motor, ali moja preporuka je da ne uzimaš dizel već hibrid, recimo Prius koji nije više toliko skup. Prvo zato što u gradu on štedi gorivo, drugo zato što se veoma retko kvari. Takođe se na sve to može ugraditi i plin, što taksisti redovno rade. Takođe mog...uće su neke poreske olakšice, nećeš imati problema sa izduvnim gasovima, a ako se uvedu neka ograničenja kretanja za dizel, pa čak i za benzin, tebe to nikada neće pogoditi... Prednost hibrida je što rasterećuje stsbdardni pogon pa auto prelazi duplo veću kilometražu od standardnog.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Već je to staro za taksi druze, uzmi mladje ili hibrid sto kaze kolega. Ako ipak hoces B6 vjerovatnoca otkazivanja dizni, mjenjaca, zamajca i uljne pumpe sto je izrazeno na 2.0TDI je povelika. A o kilomtrazi da ne pricam. U svakom slucaju statisticki je bolji 1.9TDI i bolje se pokazo. Steta sto nema... verzija sa SDI motorom za taksi bi bio idealan.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
B6 nema 1.9 sa 140 ks. Svakako je 1.9 bolji motor, ali moja preporuka je da ne uzimaš dizel već hibrid, recimo Prius koji nije više toliko skup. Prvo zato što u gradu on štedi gorivo, drugo zato što se veoma retko kvari. Takođe se na sve to može ugraditi i plin, što taksisti redovno rade. Takođe mog...uće su neke poreske olakšice, nećeš imati problema sa izduvnim gasovima, a ako se uvedu neka ograničenja kretanja za dizel, pa čak i za benzin, tebe to nikada neće pogoditi... Prednost hibrida je što rasterećuje stsbdardni pogon pa auto prelazi duplo veću kilometražu od standardnog.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Već je to staro za taksi druze, uzmi mladje ili hibrid sto kaze kolega. Ako ipak hoces B6 vjerovatnoca otkazivanja dizni, mjenjaca, zamajca i uljne pumpe sto je izrazeno na 2.0TDI je povelika. A o kilomtrazi da ne pricam. U svakom slucaju statisticki je bolji 1.9TDI i bolje se pokazo. Steta sto nema... verzija sa SDI motorom za taksi bi bio idealan.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
B6 nema 1.9 sa 140 ks. Svakako je 1.9 bolji motor, ali moja preporuka je da ne uzimaš dizel već hibrid, recimo Prius koji nije više toliko skup. Prvo zato što u gradu on štedi gorivo, drugo zato što se veoma retko kvari. Takođe se na sve to može ugraditi i plin, što taksisti redovno rade. Takođe mog...uće su neke poreske olakšice, nećeš imati problema sa izduvnim gasovima, a ako se uvedu neka ograničenja kretanja za dizel, pa čak i za benzin, tebe to nikada neće pogoditi... Prednost hibrida je što rasterećuje stsbdardni pogon pa auto prelazi duplo veću kilometražu od standardnog.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Već je to staro za taksi druze, uzmi mladje ili hibrid sto kaze kolega. Ako ipak hoces B6 vjerovatnoca otkazivanja dizni, mjenjaca, zamajca i uljne pumpe sto je izrazeno na 2.0TDI je povelika. A o kilomtrazi da ne pricam. U svakom slucaju statisticki je bolji 1.9TDI i bolje se pokazo. Steta sto nema... verzija sa SDI motorom za taksi bi bio idealan.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
B6 nema 1.9 sa 140 ks. Svakako je 1.9 bolji motor, ali moja preporuka je da ne uzimaš dizel već hibrid, recimo Prius koji nije više toliko skup. Prvo zato što u gradu on štedi gorivo, drugo zato što se veoma retko kvari. Takođe se na sve to može ugraditi i plin, što taksisti redovno rade. Takođe mog...uće su neke poreske olakšice, nećeš imati problema sa izduvnim gasovima, a ako se uvedu neka ograničenja kretanja za dizel, pa čak i za benzin, tebe to nikada neće pogoditi... Prednost hibrida je što rasterećuje stsbdardni pogon pa auto prelazi duplo veću kilometražu od standardnog.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Već je to staro za taksi druze, uzmi mladje ili hibrid sto kaze kolega. Ako ipak hoces B6 vjerovatnoca otkazivanja dizni, mjenjaca, zamajca i uljne pumpe sto je izrazeno na 2.0TDI je povelika. A o kilomtrazi da ne pricam. U svakom slucaju statisticki je bolji 1.9TDI i bolje se pokazo. Steta sto nema... verzija sa SDI motorom za taksi bi bio idealan.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.