MojaGaraza - rzbrzotrz бип бип са презименом | MojaGaraža MojaGaraza - rzbrzotrz бип бип са презименом | MojaGaraža

rzbrzotrz бип бип са презименом

Član od 26. Okt 2011.

62 komentara 41 korisnih 16 beskorisnih 14 prijavljenih

U garaži

Lista aktivnosti

Овај ауто не пружа спортски утисак вожње, иако уме да "повуче". Не изгледа "бесно", али у избору паркираних црних Nissan Qashqai, Passat 2005, Ford Fusion, сви пролазници загледају баш њега. Не пружа поузданост BMW-a или Mercedes-a, него вероватно већу. Има конфор и опрему много скупљих и извиканијих ау... томобила тог и новијих годишта, а то кажу они који су свашта пробали. Вози се лакше него 90% кола на улицама. Потрошња му је оговарајућа снази мотора и годишту. Ако се добро одржава, ићи ће до бескраја. Под одржавањем мислим на редовно мењање уља, филтера, гумица, лежајева и осталог потрошног материјала. Може да се деси да откаже механика, најлакше хомокинетички, јер му је трап најслабија карика, али мотор и електроника никако. Уосталом, глупи Срби, питајте искреног Немца шта је прави ауто и чућете одговор који ће вас у вашем слепилу вероватно изненадити. Рећи ће: "Јапанац". Можда га не воле у Top Gear, али они су љубитељи Alfa Romeo-а (шта више причати). Савршен ауто за Србина који нема много пара за куповину или одржавање, а хоће да се навоза. Остали народи ме не интересују Pročitaj više

13. Apr 2012.

13. Apr 2012.

Људи, имам нешто делова од коцкице 320i, 1990. Испревртао сам 325i ономад, па ми је овај служио за донирање органа. Делови су следећи: Протокомер, анлансер, алтернатор, рачунар, кочиони серво, хладњак за уље, вентилатор кабине са кућиштем и командама, комплетна маска, поклопац гепека, задња бочна стакла (ауто са 2 врата), задња баланс штангла, осовина волана са прекидачем за жмигавце, мотор за брисаче са маказама, задњи амортизери, предњи жмигавци (у бранику), антена са мотором, посуда за воду з... Pročitaj više

29. Feb 2012.

Ипак је изгледа за 2500, не за 2000 кубика, бар судећи по резултатима претраге. Извињавам се. Обе ознаке: 0280202082 и 1286615.9. Bosch је у питању. Иде заједно са кућиштем филтера за ваздух. Хвала на интересовању. Поззззззззззззззззззззззззззззззззззззззз(драв)

Učitaj još odgovora

Моја жеља неиспуњена, али само модел 900 до 1992. Нисам имао прилику да га купим, јер се људи јако тешко одвајају од таквог статусног аутомобила. Швеђани су увек били авангардам како у ауто, тако и у осталим гранама индустрије. Сада има доста Saab кабриолета по огласима, али то су новији модели, који немају тај "шмек". Од када је ЅААВ постао део GM, а и од када је почео и дизеле да прави, не пратим шта раде

19. Nov 2011.

Мој ујак је дуго имао овај ауто, па сам га и ја навозао. Његов је био 2.0 дизел, 4х4, сиви металик, све баш као са ове слике. Иначе, тај мотор иде и у комби Renault Traffic. Спороходан мотор, није био за младалачко иживљавање, а имао је велики обртни моменат за путнички ауто, па је могао да повуче све и свашта. Обзиром да сам га возио кад сам тек положио, још увек неиживљен, са њим сам радио свашта, да бих експериментисао. Нпр. успео сам да кренем трећом, само на лер гасу, уз само малу помоћ ква... Pročitaj više

10. Nov 2011.

Шта више рећи, осим да сам после овог аута рекао "само Nissan" или бар неки други Јапанац, пре свега Toyota или Mazda. Тај ниво поузданости се не може описати просечном Србину, којем је појам за ауто Golf. У време када сам га купио (2005), коштао је као пола Golf 2, што је мени савршено одговарало, јер сам за исте паре могао да купим тај ауто и 2 странца у савршеном стању за делове, не-дај-Боже. Иначе, од делова ми је био потребан само трап, што сам заменио и остало од странца продао и вратио св... Pročitaj više

30. Okt 2011.

Пре свега, да скренем пажњу да се овај ауто у Словенији правио до 1991. (а већина њих на нашим путевима је отуд), тако да је распон 1980-1986 погрешан. Моја оцена је свакако субјективна, јер је то први ауто који сам возио (са дозволом тј. :) ) Ишао је одлично за своју снагу. Иако 1100 кубика, имао је само 45 КС. Наравно, због мале снаге је био проблем на узбрдицама. Трошио је јако мало, па су се другови крстили и коментар је био "па на шта ово иде, на испарења?". Ово је било посебно корисно у в... Pročitaj više

30. Okt 2011.
Pogledaj ostalih 6 komentara
Nenad Nozinic 30. Nov 2011.

Renault 4 se u Sloveniji proizvodio do 1991 a u Francuskoj je poslednji sa trake izasao 1994 godine.Prvu 4-ku je otac kupio novu 1981 a posle smo promenili jos 4 polovne.Auto je za porodicu i gradsku voznju apsolutno neprevazidjen.

Milos Krkljic 10. Aug 2012.

ma kakvi u sloveniji se proizvodio do 92' a proizvodio se do 93' i ta je serija nazvana baj baj a ja imam belog renoa koji je napravljen u sloveniji 92' gtl 1108 ccm sa 33ks sa njim sam isao svuda i jako je udoban za tako mali auto evo sad sam ga bas malo sredio limariju tako da izgleda kao nov stet...Pročitaj više

Возио сам га 1994-2000. Сувише нежан ауто за наше услове, а поготово за време санкција и лошег горива из канти. Ма колико пазио шта сипам, морао сам да чистим карбуратор бар једном у 3 месеца сам, а 2х годишње у сервису. Има осетљив трап, па су силен блокови и шољице амортизера у нашим условима били потрошна роба. Још у оно време није било отпада са странцима и половним деловима, па су делови по наруџбини код наших превараната били баснословни. Али зато је ту био Солун. Предности су: мала потрош... Pročitaj više

30. Okt 2011.

Овај ауто не пружа спортски утисак вожње, иако уме да "повуче". Не изгледа "бесно", али у избору паркираних црних Nissan Qashqai, Passat 2005, Ford Fusion, сви пролазници загледају баш њега. Не пружа поузданост BMW-a или Mercedes-a, него вероватно већу. Има конфор и опрему много скупљих и извиканијих аутомобила тог и новијих годишта, а то кажу они који су свашта пробали. Вози се лакше него 90% кола на улицама. Потрошња му је оговарајућа снази мотора и годишту. Ако се добро одржава, ићи ће до бе... Pročitaj više

26. Okt 2011.
Pogledaj ostalih 3 komentara
Goran Sabados 02. Nov 2012.

Kada ga je cale kupio pre 5god,bilo me sramota da sednem u taj auto.Kada sam seo,nije mogao da me istera napolje iz njega.Za to godiste ima opremu bolju od 5x skupljih nemaca.Motor neunistiv,limarija bez trulezi.
Redovna zamena ulja i filtera i nema otvaranja haube izmedju dva redovna servisa.
Delov
...Pročitaj više

Мој Кум има Opel Zafira 2004 и нема подизаче на задњим стаклима, јер нису серијска опрема!? Шта причати, кад мој Bluebird 1989 серијски има све подизаче, централну браву, серво, ел. подешавање ретровизора, подешавање волана по висини, подешавање интервала брисача (!?) и још много тога, о чему и даље...Pročitaj više

Top