Preglup Nalog
ima pitanje o
Preglup Nalog
ima pitanje o
Не знам детаље, али да, мери се у килограмима на 100 км. Проблем је што се складишти у резервоар под великим пристиском, тако да резервоар мора бити од дебелог челика и зато му је мала запремина. Не можеш пуно да пређеш са једним резервоаром, а има врло мало станица које точе метан. А и те што точе,... немају га увек.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala na izdvojenom vremenu, izbeći ću ga.
Razlog za prijavu korisnika
Problem je u lažnoj brizi za ekologiju i životnu sredinu i globalno zagrevanje... U Srbiji bi više od pola dizelaša brzo nestalo da plin i metan nisu toliko skupi (najviše zbog akciza koje će biti još povećane) i zbog skupih atesta. Umesto da se promovišu plin i metan, kod nas se daju pare bogatim l...judima koji kupuju nove električne automobile.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Mada, što se mene tiče, najveći problem kod metana mi je to što ne postoje one boce koje mogu da idu na mesto rezervnog točka, nego mora da se stavlja bojler u gepek i onda mogu da se pozdravim sa gepekom. Mada, kod novijih auta je pitanje da li uopšte imaju prostor za rezervni točak, tako da se svo...di manje-više na isto...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Не знам детаље, али да, мери се у килограмима на 100 км. Проблем је што се складишти у резервоар под великим пристиском, тако да резервоар мора бити од дебелог челика и зато му је мала запремина. Не можеш пуно да пређеш са једним резервоаром, а има врло мало станица које точе метан. А и те што точе,... немају га увек.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala na izdvojenom vremenu, izbeći ću ga.
Razlog za prijavu korisnika
Problem je u lažnoj brizi za ekologiju i životnu sredinu i globalno zagrevanje... U Srbiji bi više od pola dizelaša brzo nestalo da plin i metan nisu toliko skupi (najviše zbog akciza koje će biti još povećane) i zbog skupih atesta. Umesto da se promovišu plin i metan, kod nas se daju pare bogatim l...judima koji kupuju nove električne automobile.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Mada, što se mene tiče, najveći problem kod metana mi je to što ne postoje one boce koje mogu da idu na mesto rezervnog točka, nego mora da se stavlja bojler u gepek i onda mogu da se pozdravim sa gepekom. Mada, kod novijih auta je pitanje da li uopšte imaju prostor za rezervni točak, tako da se svo...di manje-više na isto...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Не знам детаље, али да, мери се у килограмима на 100 км. Проблем је што се складишти у резервоар под великим пристиском, тако да резервоар мора бити од дебелог челика и зато му је мала запремина. Не можеш пуно да пређеш са једним резервоаром, а има врло мало станица које точе метан. А и те што точе,... немају га увек.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala na izdvojenom vremenu, izbeći ću ga.
Razlog za prijavu korisnika
Problem je u lažnoj brizi za ekologiju i životnu sredinu i globalno zagrevanje... U Srbiji bi više od pola dizelaša brzo nestalo da plin i metan nisu toliko skupi (najviše zbog akciza koje će biti još povećane) i zbog skupih atesta. Umesto da se promovišu plin i metan, kod nas se daju pare bogatim l...judima koji kupuju nove električne automobile.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Mada, što se mene tiče, najveći problem kod metana mi je to što ne postoje one boce koje mogu da idu na mesto rezervnog točka, nego mora da se stavlja bojler u gepek i onda mogu da se pozdravim sa gepekom. Mada, kod novijih auta je pitanje da li uopšte imaju prostor za rezervni točak, tako da se svo...di manje-više na isto...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Не знам детаље, али да, мери се у килограмима на 100 км. Проблем је што се складишти у резервоар под великим пристиском, тако да резервоар мора бити од дебелог челика и зато му је мала запремина. Не можеш пуно да пређеш са једним резервоаром, а има врло мало станица које точе метан. А и те што точе,... немају га увек.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala na izdvojenom vremenu, izbeći ću ga.
Razlog za prijavu korisnika
Problem je u lažnoj brizi za ekologiju i životnu sredinu i globalno zagrevanje... U Srbiji bi više od pola dizelaša brzo nestalo da plin i metan nisu toliko skupi (najviše zbog akciza koje će biti još povećane) i zbog skupih atesta. Umesto da se promovišu plin i metan, kod nas se daju pare bogatim l...judima koji kupuju nove električne automobile.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Mada, što se mene tiče, najveći problem kod metana mi je to što ne postoje one boce koje mogu da idu na mesto rezervnog točka, nego mora da se stavlja bojler u gepek i onda mogu da se pozdravim sa gepekom. Mada, kod novijih auta je pitanje da li uopšte imaju prostor za rezervni točak, tako da se svo...di manje-više na isto...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.