Ima direktno ubrizgavanje,znaci ne podnosi najbolje plin i isti je skuo za ugradnju...tako da se ne preporucuje..ovako generalno okej,bolji izbor od 2.0tdi
Zna da trosi ulje,ali to je standardno kod dosta benzinaca
Troši oko 9l na otvorenom, u gradu oko 12 - 13l. Plin može da se ugradi, skuplji je, ali se isplati na ovu potrošnju ako se prelazi veća kilometraža. Troši ulje to mu je najveća mana, dizne mogu da prave problem, problemi sa katalizatorom mogu da se jave zbog česte gradske vožnje, osim ako ima plin ...onda tih problema nema. Održavanje je jeftino...Pročitaj više
To se podrazumeva, problema može biti kod svakog uređaja ako se ne ugradi pravilno. Za fsi motor uređaj AC Stag 400 DPI je odličan. 10% radi na benzin, svako 10. ubrizgavanje je benzin umesto plina kako bi se očuvala funkcionalnost dizni i radi na plin na svim režimima. Lovato i neki drugi rade samo... u opsegu od 2000 do 5000 rpm, što svakako nije dovoljno dobra ušteda jer motor dosta radi na benzin.Pročitaj više
Ima direktno ubrizgavanje,znaci ne podnosi najbolje plin i isti je skuo za ugradnju...tako da se ne preporucuje..ovako generalno okej,bolji izbor od 2.0tdi
Zna da trosi ulje,ali to je standardno kod dosta benzinaca
Troši oko 9l na otvorenom, u gradu oko 12 - 13l. Plin može da se ugradi, skuplji je, ali se isplati na ovu potrošnju ako se prelazi veća kilometraža. Troši ulje to mu je najveća mana, dizne mogu da prave problem, problemi sa katalizatorom mogu da se jave zbog česte gradske vožnje, osim ako ima plin ...onda tih problema nema. Održavanje je jeftino...Pročitaj više
To se podrazumeva, problema može biti kod svakog uređaja ako se ne ugradi pravilno. Za fsi motor uređaj AC Stag 400 DPI je odličan. 10% radi na benzin, svako 10. ubrizgavanje je benzin umesto plina kako bi se očuvala funkcionalnost dizni i radi na plin na svim režimima. Lovato i neki drugi rade samo... u opsegu od 2000 do 5000 rpm, što svakako nije dovoljno dobra ušteda jer motor dosta radi na benzin.Pročitaj više
Ima direktno ubrizgavanje,znaci ne podnosi najbolje plin i isti je skuo za ugradnju...tako da se ne preporucuje..ovako generalno okej,bolji izbor od 2.0tdi
Zna da trosi ulje,ali to je standardno kod dosta benzinaca
Troši oko 9l na otvorenom, u gradu oko 12 - 13l. Plin može da se ugradi, skuplji je, ali se isplati na ovu potrošnju ako se prelazi veća kilometraža. Troši ulje to mu je najveća mana, dizne mogu da prave problem, problemi sa katalizatorom mogu da se jave zbog česte gradske vožnje, osim ako ima plin ...onda tih problema nema. Održavanje je jeftino...Pročitaj više
To se podrazumeva, problema može biti kod svakog uređaja ako se ne ugradi pravilno. Za fsi motor uređaj AC Stag 400 DPI je odličan. 10% radi na benzin, svako 10. ubrizgavanje je benzin umesto plina kako bi se očuvala funkcionalnost dizni i radi na plin na svim režimima. Lovato i neki drugi rade samo... u opsegu od 2000 do 5000 rpm, što svakako nije dovoljno dobra ušteda jer motor dosta radi na benzin.Pročitaj više
Ima direktno ubrizgavanje,znaci ne podnosi najbolje plin i isti je skuo za ugradnju...tako da se ne preporucuje..ovako generalno okej,bolji izbor od 2.0tdi
Zna da trosi ulje,ali to je standardno kod dosta benzinaca
Troši oko 9l na otvorenom, u gradu oko 12 - 13l. Plin može da se ugradi, skuplji je, ali se isplati na ovu potrošnju ako se prelazi veća kilometraža. Troši ulje to mu je najveća mana, dizne mogu da prave problem, problemi sa katalizatorom mogu da se jave zbog česte gradske vožnje, osim ako ima plin ...onda tih problema nema. Održavanje je jeftino...Pročitaj više
To se podrazumeva, problema može biti kod svakog uređaja ako se ne ugradi pravilno. Za fsi motor uređaj AC Stag 400 DPI je odličan. 10% radi na benzin, svako 10. ubrizgavanje je benzin umesto plina kako bi se očuvala funkcionalnost dizni i radi na plin na svim režimima. Lovato i neki drugi rade samo... u opsegu od 2000 do 5000 rpm, što svakako nije dovoljno dobra ušteda jer motor dosta radi na benzin.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ima direktno ubrizgavanje,znaci ne podnosi najbolje plin i isti je skuo za ugradnju...tako da se ne preporucuje..ovako generalno okej,bolji izbor od 2.0tdi
Zna da trosi ulje,ali to je standardno kod dosta benzinaca
Razlog za prijavu korisnika
Kakav je potrošač?
Razlog za prijavu korisnika
Troši oko 9l na otvorenom, u gradu oko 12 - 13l. Plin može da se ugradi, skuplji je, ali se isplati na ovu potrošnju ako se prelazi veća kilometraža. Troši ulje to mu je najveća mana, dizne mogu da prave problem, problemi sa katalizatorom mogu da se jave zbog česte gradske vožnje, osim ako ima plin ...onda tih problema nema. Održavanje je jeftino...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ako budes ugradjivao,dobro povedi racuna da to bude neki pozdan i kvalitetan majstor..
Razlog za prijavu korisnika
To se podrazumeva, problema može biti kod svakog uređaja ako se ne ugradi pravilno. Za fsi motor uređaj AC Stag 400 DPI je odličan. 10% radi na benzin, svako 10. ubrizgavanje je benzin umesto plina kako bi se očuvala funkcionalnost dizni i radi na plin na svim režimima. Lovato i neki drugi rade samo... u opsegu od 2000 do 5000 rpm, što svakako nije dovoljno dobra ušteda jer motor dosta radi na benzin.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Eto taj AC Stag zvuci kao odlican rezim
Razlog za prijavu korisnika
Na koliko kilometara se menja ulje? Otprilike
Razlog za prijavu korisnika
Standardno, na 20.000 km fabrički, 10.000 - 15.000 u praksi...
Razlog za prijavu korisnika
Mislim na to da li je prevara neka?
Razlog za prijavu korisnika
Verovatno je cena bez uračunatih teoškova uvoza...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ima direktno ubrizgavanje,znaci ne podnosi najbolje plin i isti je skuo za ugradnju...tako da se ne preporucuje..ovako generalno okej,bolji izbor od 2.0tdi
Zna da trosi ulje,ali to je standardno kod dosta benzinaca
Razlog za prijavu korisnika
Kakav je potrošač?
Razlog za prijavu korisnika
Troši oko 9l na otvorenom, u gradu oko 12 - 13l. Plin može da se ugradi, skuplji je, ali se isplati na ovu potrošnju ako se prelazi veća kilometraža. Troši ulje to mu je najveća mana, dizne mogu da prave problem, problemi sa katalizatorom mogu da se jave zbog česte gradske vožnje, osim ako ima plin ...onda tih problema nema. Održavanje je jeftino...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ako budes ugradjivao,dobro povedi racuna da to bude neki pozdan i kvalitetan majstor..
Razlog za prijavu korisnika
To se podrazumeva, problema može biti kod svakog uređaja ako se ne ugradi pravilno. Za fsi motor uređaj AC Stag 400 DPI je odličan. 10% radi na benzin, svako 10. ubrizgavanje je benzin umesto plina kako bi se očuvala funkcionalnost dizni i radi na plin na svim režimima. Lovato i neki drugi rade samo... u opsegu od 2000 do 5000 rpm, što svakako nije dovoljno dobra ušteda jer motor dosta radi na benzin.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Eto taj AC Stag zvuci kao odlican rezim
Razlog za prijavu korisnika
Na koliko kilometara se menja ulje? Otprilike
Razlog za prijavu korisnika
Standardno, na 20.000 km fabrički, 10.000 - 15.000 u praksi...
Razlog za prijavu korisnika
Mislim na to da li je prevara neka?
Razlog za prijavu korisnika
Verovatno je cena bez uračunatih teoškova uvoza...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ima direktno ubrizgavanje,znaci ne podnosi najbolje plin i isti je skuo za ugradnju...tako da se ne preporucuje..ovako generalno okej,bolji izbor od 2.0tdi
Zna da trosi ulje,ali to je standardno kod dosta benzinaca
Razlog za prijavu korisnika
Kakav je potrošač?
Razlog za prijavu korisnika
Troši oko 9l na otvorenom, u gradu oko 12 - 13l. Plin može da se ugradi, skuplji je, ali se isplati na ovu potrošnju ako se prelazi veća kilometraža. Troši ulje to mu je najveća mana, dizne mogu da prave problem, problemi sa katalizatorom mogu da se jave zbog česte gradske vožnje, osim ako ima plin ...onda tih problema nema. Održavanje je jeftino...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ako budes ugradjivao,dobro povedi racuna da to bude neki pozdan i kvalitetan majstor..
Razlog za prijavu korisnika
To se podrazumeva, problema može biti kod svakog uređaja ako se ne ugradi pravilno. Za fsi motor uređaj AC Stag 400 DPI je odličan. 10% radi na benzin, svako 10. ubrizgavanje je benzin umesto plina kako bi se očuvala funkcionalnost dizni i radi na plin na svim režimima. Lovato i neki drugi rade samo... u opsegu od 2000 do 5000 rpm, što svakako nije dovoljno dobra ušteda jer motor dosta radi na benzin.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Eto taj AC Stag zvuci kao odlican rezim
Razlog za prijavu korisnika
Na koliko kilometara se menja ulje? Otprilike
Razlog za prijavu korisnika
Standardno, na 20.000 km fabrički, 10.000 - 15.000 u praksi...
Razlog za prijavu korisnika
Mislim na to da li je prevara neka?
Razlog za prijavu korisnika
Verovatno je cena bez uračunatih teoškova uvoza...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ima direktno ubrizgavanje,znaci ne podnosi najbolje plin i isti je skuo za ugradnju...tako da se ne preporucuje..ovako generalno okej,bolji izbor od 2.0tdi
Zna da trosi ulje,ali to je standardno kod dosta benzinaca
Razlog za prijavu korisnika
Kakav je potrošač?
Razlog za prijavu korisnika
Troši oko 9l na otvorenom, u gradu oko 12 - 13l. Plin može da se ugradi, skuplji je, ali se isplati na ovu potrošnju ako se prelazi veća kilometraža. Troši ulje to mu je najveća mana, dizne mogu da prave problem, problemi sa katalizatorom mogu da se jave zbog česte gradske vožnje, osim ako ima plin ...onda tih problema nema. Održavanje je jeftino...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ako budes ugradjivao,dobro povedi racuna da to bude neki pozdan i kvalitetan majstor..
Razlog za prijavu korisnika
To se podrazumeva, problema može biti kod svakog uređaja ako se ne ugradi pravilno. Za fsi motor uređaj AC Stag 400 DPI je odličan. 10% radi na benzin, svako 10. ubrizgavanje je benzin umesto plina kako bi se očuvala funkcionalnost dizni i radi na plin na svim režimima. Lovato i neki drugi rade samo... u opsegu od 2000 do 5000 rpm, što svakako nije dovoljno dobra ušteda jer motor dosta radi na benzin.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Eto taj AC Stag zvuci kao odlican rezim
Razlog za prijavu korisnika
Na koliko kilometara se menja ulje? Otprilike
Razlog za prijavu korisnika
Standardno, na 20.000 km fabrički, 10.000 - 15.000 u praksi...
Razlog za prijavu korisnika
Mislim na to da li je prevara neka?
Razlog za prijavu korisnika
Verovatno je cena bez uračunatih teoškova uvoza...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.