Napomnjem da je auto isao uglavnom po auto putu sa tempomatom namestenim na 100km ( GPS pokazuje 95-97km/h) i kad ga stavim tako potrosnja je bila ispod 5 litara ( 4.3-4.6 zavisi od uslova ) i vozio sam ga dosta konzervativno menjao brzine na 2.1 ili 2.2k obrtaja ( uglavnom) kad sam vozio po tari potrosnja je znala da ode preko 6 ( cini mi se da je u Beogradu potrosnja oko 6.5-7 ali ne mogu da garantujem jel sam slabo vozio tuda ) .. Motor ( barem meni tako deluje ) ume da te pribije za sediste i jako lepo da povuce uz bilo koju uzbrdicu u drugoj ili trecoj brzini ako su obrtaji 1.8k + preticao nisam osim na autoputu i tamo je auto veoma brzo stizao do 130-140 km ( sto je mnogo za mene ) , neko ko vozi BMW-a verovatno mu to zvuci smesno ali meni je to skroz OK . Voznja sa spustenim krovom je fenomenalna ( cak i po auto putu ) i cak i ako se ide briznom do 120-130 km ( brze nisam probao ) i zaista ne zalim ni dinara samo zbog tog osecaja ( uzecu i wind deflector tad bi trebalo da bude jos bolji ugodjaj cisto da probam i to ) Preglednost je kao dobra i tu nemam zamerki ( auto ima parking senzore ), ali cesto kad uterevam u garazu moram da podizem sediste da bi video ivice auta, tako da da se nalazim u situaciji da biram izmedju udobnosti i preglednosti -> ovo je mozda zbog mog slabog iskustva u voznji. Gepek je jako pristojan ima za tri manje torbe cak i kad je krov spusten -> ali nemojte da verujete ljudima koji govore da je gepek ogroman sa podignutim krovom to jednostavno nije istina ( prtljaznik nije kockast tako da korsnig prostora nema bast toliko, ali ima sa svim dovoljno za 4-5 srednje velikih torbi ) Zaboravite voznju od preko 60-70-80km/h ako je krov spusten, a ljudi sede na zadnjem sedistu ( nece prijati ovima na zadnjem sedistu ) Kad je krov spusten ovo je fakticki dvosed ( osim za zezanje po "kraju" , ali ne i za ozbiljan put ). Ovaj auto koji sam uzeo ima panormaski krov i zaista je fenomenealan svetljenje u autu je izuzetno priajtno i tokom voznje imate non stop osvetljenej kao da ste napolju sto se tice prirodnog sunca. Auto je skroz OK za jednu ili dve osobe ili porodicu koja ima1-2 bebe / malu decu .. Mane: Sto se tice komfora zadnja sedista nisu udobna pogotovo za nekog viseg od 165 i nikako nisu za relacije koje traju vise od 2-3h ) . Prednja sedista su OK ali moram priznati da imam veoma blagi bol u ledjima nakon 5h voznje ( Sto nije bio slucaj u recimo "hyndai santa FE 2" gde sam se vozio po 8 sati da nisam ni osetio ) . Nisam probao da stavim jedan jastucic u predelu donjeg dela kicme ali mislim da ce mi trebati za duza putovanja od 7+h. Moja visina je oko 178 i mislim da bi vecim osobama ovaj auto manje odgovarao . Jako je tesko upaliti cigaru kad vozite pod otovorenim krovom ( trebaju vam obe ruke pa tu suvozac dobro dodje ) . Cesto kad uterevam u garazu moram da podizem sediste, tako da da se nalazim u situaciji da biram izmedju udobnosti i preglednosti -> ovo je mozda zbog mog slabog iskustva u voznji. Gepek je jako pristojan ima za tri manje torbe cak i kad je krov spusten -> ali nemojte da verujete ljudima koji govore da je gepek ogroman sa podignutim krovom to jednostavno nije istina ( prtljaznik nije kockast tako da korsnog prostora nema bast toliko, ali ima sa svim dovoljno za 4-5 srednje velikih torbi ) Zaboravite voznju od preko 50-60-70km/h ako je krov spusten, a ljudi sede na zadnjem sedistu ( jednostavno im nece prijati ) Kad je krov spusten ovo je fakticki dvosed ( osim za zezanje po "kraju" , ali ne i za ozbiljan put ) Sobizorm da je krov sastavljen od delova cuje se "skripanje" kad se vozi nista strasno i krov ne prokisnjava pri bilo kakvom pljusku jednostavno je tako zato sto nije iz jednog dela. Ne mozete staviti nikakavu dodatnu torbu na krov ( jel je sklopiv)" /> Napomnjem da je auto isao uglavnom po auto putu sa tempomatom namestenim na 100km ( GPS pokazuje 95-97km/h) i kad ga stavim tako potrosnja je bila ispod 5 litara ( 4.3-4.6 zavisi od uslova ) i vozio sam ga dosta konzervativno menjao brzine na 2.1 ili 2.2k obrtaja ( uglavnom) kad sam vozio po tari potrosnja je znala da ode preko 6 ( cini mi se da je u Beogradu potrosnja oko 6.5-7 ali ne mogu da garantujem jel sam slabo vozio tuda ) .. Motor ( barem meni tako deluje ) ume da te pribije za sediste i jako lepo da povuce uz bilo koju uzbrdicu u drugoj ili trecoj brzini ako su obrtaji 1.8k + preticao nisam osim na autoputu i tamo je auto veoma brzo stizao do 130-140 km ( sto je mnogo za mene ) , neko ko vozi BMW-a verovatno mu to zvuci smesno ali meni je to skroz OK . Voznja sa spustenim krovom je fenomenalna ( cak i po auto putu ) i cak i ako se ide briznom do 120-130 km ( brze nisam probao ) i zaista ne zalim ni dinara samo zbog tog osecaja ( uzecu i wind deflector tad bi trebalo da bude jos bolji ugodjaj cisto da probam i to ) Preglednost je kao dobra i tu nemam zamerki ( auto ima parking senzore ), ali cesto kad uterevam u garazu moram da podizem sediste da bi video ivice auta, tako da da se nalazim u situaciji da biram izmedju udobnosti i preglednosti -> ovo je mozda zbog mog slabog iskustva u voznji. Gepek je jako pristojan ima za tri manje torbe cak i kad je krov spusten -> ali nemojte da verujete ljudima koji govore da je gepek ogroman sa podignutim krovom to jednostavno nije istina ( prtljaznik nije kockast tako da korsnig prostora nema bast toliko, ali ima sa svim dovoljno za 4-5 srednje velikih torbi ) Zaboravite voznju od preko 60-70-80km/h ako je krov spusten, a ljudi sede na zadnjem sedistu ( nece prijati ovima na zadnjem sedistu ) Kad je krov spusten ovo je fakticki dvosed ( osim za zezanje po "kraju" , ali ne i za ozbiljan put ). Ovaj auto koji sam uzeo ima panormaski krov i zaista je fenomenealan svetljenje u autu je izuzetno priajtno i tokom voznje imate non stop osvetljenej kao da ste napolju sto se tice prirodnog sunca. Auto je skroz OK za jednu ili dve osobe ili porodicu koja ima1-2 bebe / malu decu .. Mane: Sto se tice komfora zadnja sedista nisu udobna pogotovo za nekog viseg od 165 i nikako nisu za relacije koje traju vise od 2-3h ) . Prednja sedista su OK ali moram priznati da imam veoma blagi bol u ledjima nakon 5h voznje ( Sto nije bio slucaj u recimo "hyndai santa FE 2" gde sam se vozio po 8 sati da nisam ni osetio ) . Nisam probao da stavim jedan jastucic u predelu donjeg dela kicme ali mislim da ce mi trebati za duza putovanja od 7+h. Moja visina je oko 178 i mislim da bi vecim osobama ovaj auto manje odgovarao . Jako je tesko upaliti cigaru kad vozite pod otovorenim krovom ( trebaju vam obe ruke pa tu suvozac dobro dodje ) . Cesto kad uterevam u garazu moram da podizem sediste, tako da da se nalazim u situaciji da biram izmedju udobnosti i preglednosti -> ovo je mozda zbog mog slabog iskustva u voznji. Gepek je jako pristojan ima za tri manje torbe cak i kad je krov spusten -> ali nemojte da verujete ljudima koji govore da je gepek ogroman sa podignutim krovom to jednostavno nije istina ( prtljaznik nije kockast tako da korsnog prostora nema bast toliko, ali ima sa svim dovoljno za 4-5 srednje velikih torbi ) Zaboravite voznju od preko 50-60-70km/h ako je krov spusten, a ljudi sede na zadnjem sedistu ( jednostavno im nece prijati ) Kad je krov spusten ovo je fakticki dvosed ( osim za zezanje po "kraju" , ali ne i za ozbiljan put ) Sobizorm da je krov sastavljen od delova cuje se "skripanje" kad se vozi nista strasno i krov ne prokisnjava pri bilo kakvom pljusku jednostavno je tako zato sto nije iz jednog dela. Ne mozete staviti nikakavu dodatnu torbu na krov ( jel je sklopiv)"/> Napomnjem da je auto isao uglavnom po auto putu sa tempomatom namestenim na 100km ( GPS pokazuje 95-97km/h) i kad ga stavim tako potrosnja je bila ispod 5 litara ( 4.3-4.6 zavisi od uslova ) i vozio sam ga dosta konzervativno menjao brzine na 2.1 ili 2.2k obrtaja ( uglavnom) kad sam vozio po tari potrosnja je znala da ode preko 6 ( cini mi se da je u Beogradu potrosnja oko 6.5-7 ali ne mogu da garantujem jel sam slabo vozio tuda ) .. Motor ( barem meni tako deluje ) ume da te pribije za sediste i jako lepo da povuce uz bilo koju uzbrdicu u drugoj ili trecoj brzini ako su obrtaji 1.8k + preticao nisam osim na autoputu i tamo je auto veoma brzo stizao do 130-140 km ( sto je mnogo za mene ) , neko ko vozi BMW-a verovatno mu to zvuci smesno ali meni je to skroz OK . Voznja sa spustenim krovom je fenomenalna ( cak i po auto putu ) i cak i ako se ide briznom do 120-130 km ( brze nisam probao ) i zaista ne zalim ni dinara samo zbog tog osecaja ( uzecu i wind deflector tad bi trebalo da bude jos bolji ugodjaj cisto da probam i to ) Preglednost je kao dobra i tu nemam zamerki ( auto ima parking senzore ), ali cesto kad uterevam u garazu moram da podizem sediste da bi video ivice auta, tako da da se nalazim u situaciji da biram izmedju udobnosti i preglednosti -> ovo je mozda zbog mog slabog iskustva u voznji. Gepek je jako pristojan ima za tri manje torbe cak i kad je krov spusten -> ali nemojte da verujete ljudima koji govore da je gepek ogroman sa podignutim krovom to jednostavno nije istina ( prtljaznik nije kockast tako da korsnig prostora nema bast toliko, ali ima sa svim dovoljno za 4-5 srednje velikih torbi ) Zaboravite voznju od preko 60-70-80km/h ako je krov spusten, a ljudi sede na zadnjem sedistu ( nece prijati ovima na zadnjem sedistu ) Kad je krov spusten ovo je fakticki dvosed ( osim za zezanje po "kraju" , ali ne i za ozbiljan put ). Ovaj auto koji sam uzeo ima panormaski krov i zaista je fenomenealan svetljenje u autu je izuzetno priajtno i tokom voznje imate non stop osvetljenej kao da ste napolju sto se tice prirodnog sunca. Auto je skroz OK za jednu ili dve osobe ili porodicu koja ima1-2 bebe / malu decu .. Mane: Sto se tice komfora zadnja sedista nisu udobna pogotovo za nekog viseg od 165 i nikako nisu za relacije koje traju vise od 2-3h ) . Prednja sedista su OK ali moram priznati da imam veoma blagi bol u ledjima nakon 5h voznje ( Sto nije bio slucaj u recimo "hyndai santa FE 2" gde sam se vozio po 8 sati da nisam ni osetio ) . Nisam probao da stavim jedan jastucic u predelu donjeg dela kicme ali mislim da ce mi trebati za duza putovanja od 7+h. Moja visina je oko 178 i mislim da bi vecim osobama ovaj auto manje odgovarao . Jako je tesko upaliti cigaru kad vozite pod otovorenim krovom ( trebaju vam obe ruke pa tu suvozac dobro dodje ) . Cesto kad uterevam u garazu moram da podizem sediste, tako da da se nalazim u situaciji da biram izmedju udobnosti i preglednosti -> ovo je mozda zbog mog slabog iskustva u voznji. Gepek je jako pristojan ima za tri manje torbe cak i kad je krov spusten -> ali nemojte da verujete ljudima koji govore da je gepek ogroman sa podignutim krovom to jednostavno nije istina ( prtljaznik nije kockast tako da korsnog prostora nema bast toliko, ali ima sa svim dovoljno za 4-5 srednje velikih torbi ) Zaboravite voznju od preko 50-60-70km/h ako je krov spusten, a ljudi sede na zadnjem sedistu ( jednostavno im nece prijati ) Kad je krov spusten ovo je fakticki dvosed ( osim za zezanje po "kraju" , ali ne i za ozbiljan put ) Sobizorm da je krov sastavljen od delova cuje se "skripanje" kad se vozi nista strasno i krov ne prokisnjava pri bilo kakvom pljusku jednostavno je tako zato sto nije iz jednog dela. Ne mozete staviti nikakavu dodatnu torbu na krov ( jel je sklopiv)"> Renault Megane Cabriolet (2006 - 2009): Danicic je izneo svoje utiske | MojaGaraža Napomnjem da je auto isao uglavnom po auto putu sa tempomatom namestenim na 100km ( GPS pokazuje 95-97km/h) i kad ga stavim tako potrosnja je bila ispod 5 litara ( 4.3-4.6 zavisi od uslova ) i vozio sam ga dosta konzervativno menjao brzine na 2.1 ili 2.2k obrtaja ( uglavnom) kad sam vozio po tari potrosnja je znala da ode preko 6 ( cini mi se da je u Beogradu potrosnja oko 6.5-7 ali ne mogu da garantujem jel sam slabo vozio tuda ) .. Motor ( barem meni tako deluje ) ume da te pribije za sediste i jako lepo da povuce uz bilo koju uzbrdicu u drugoj ili trecoj brzini ako su obrtaji 1.8k + preticao nisam osim na autoputu i tamo je auto veoma brzo stizao do 130-140 km ( sto je mnogo za mene ) , neko ko vozi BMW-a verovatno mu to zvuci smesno ali meni je to skroz OK . Voznja sa spustenim krovom je fenomenalna ( cak i po auto putu ) i cak i ako se ide briznom do 120-130 km ( brze nisam probao ) i zaista ne zalim ni dinara samo zbog tog osecaja ( uzecu i wind deflector tad bi trebalo da bude jos bolji ugodjaj cisto da probam i to ) Preglednost je kao dobra i tu nemam zamerki ( auto ima parking senzore ), ali cesto kad uterevam u garazu moram da podizem sediste da bi video ivice auta, tako da da se nalazim u situaciji da biram izmedju udobnosti i preglednosti -> ovo je mozda zbog mog slabog iskustva u voznji. Gepek je jako pristojan ima za tri manje torbe cak i kad je krov spusten -> ali nemojte da verujete ljudima koji govore da je gepek ogroman sa podignutim krovom to jednostavno nije istina ( prtljaznik nije kockast tako da korsnig prostora nema bast toliko, ali ima sa svim dovoljno za 4-5 srednje velikih torbi ) Zaboravite voznju od preko 60-70-80km/h ako je krov spusten, a ljudi sede na zadnjem sedistu ( nece prijati ovima na zadnjem sedistu ) Kad je krov spusten ovo je fakticki dvosed ( osim za zezanje po "kraju" , ali ne i za ozbiljan put ). Ovaj auto koji sam uzeo ima panormaski krov i zaista je fenomenealan svetljenje u autu je izuzetno priajtno i tokom voznje imate non stop osvetljenej kao da ste napolju sto se tice prirodnog sunca. Auto je skroz OK za jednu ili dve osobe ili porodicu koja ima1-2 bebe / malu decu .. Mane: Sto se tice komfora zadnja sedista nisu udobna pogotovo za nekog viseg od 165 i nikako nisu za relacije koje traju vise od 2-3h ) . Prednja sedista su OK ali moram priznati da imam veoma blagi bol u ledjima nakon 5h voznje ( Sto nije bio slucaj u recimo "hyndai santa FE 2" gde sam se vozio po 8 sati da nisam ni osetio ) . Nisam probao da stavim jedan jastucic u predelu donjeg dela kicme ali mislim da ce mi trebati za duza putovanja od 7+h. Moja visina je oko 178 i mislim da bi vecim osobama ovaj auto manje odgovarao . Jako je tesko upaliti cigaru kad vozite pod otovorenim krovom ( trebaju vam obe ruke pa tu suvozac dobro dodje ) . Cesto kad uterevam u garazu moram da podizem sediste, tako da da se nalazim u situaciji da biram izmedju udobnosti i preglednosti -> ovo je mozda zbog mog slabog iskustva u voznji. Gepek je jako pristojan ima za tri manje torbe cak i kad je krov spusten -> ali nemojte da verujete ljudima koji govore da je gepek ogroman sa podignutim krovom to jednostavno nije istina ( prtljaznik nije kockast tako da korsnog prostora nema bast toliko, ali ima sa svim dovoljno za 4-5 srednje velikih torbi ) Zaboravite voznju od preko 50-60-70km/h ako je krov spusten, a ljudi sede na zadnjem sedistu ( jednostavno im nece prijati ) Kad je krov spusten ovo je fakticki dvosed ( osim za zezanje po "kraju" , ali ne i za ozbiljan put ) Sobizorm da je krov sastavljen od delova cuje se "skripanje" kad se vozi nista strasno i krov ne prokisnjava pri bilo kakvom pljusku jednostavno je tako zato sto nije iz jednog dela. Ne mozete staviti nikakavu dodatnu torbu na krov ( jel je sklopiv)" /> Napomnjem da je auto isao uglavnom po auto putu sa tempomatom namestenim na 100km ( GPS pokazuje 95-97km/h) i kad ga stavim tako potrosnja je bila ispod 5 litara ( 4.3-4.6 zavisi od uslova ) i vozio sam ga dosta konzervativno menjao brzine na 2.1 ili 2.2k obrtaja ( uglavnom) kad sam vozio po tari potrosnja je znala da ode preko 6 ( cini mi se da je u Beogradu potrosnja oko 6.5-7 ali ne mogu da garantujem jel sam slabo vozio tuda ) .. Motor ( barem meni tako deluje ) ume da te pribije za sediste i jako lepo da povuce uz bilo koju uzbrdicu u drugoj ili trecoj brzini ako su obrtaji 1.8k + preticao nisam osim na autoputu i tamo je auto veoma brzo stizao do 130-140 km ( sto je mnogo za mene ) , neko ko vozi BMW-a verovatno mu to zvuci smesno ali meni je to skroz OK . Voznja sa spustenim krovom je fenomenalna ( cak i po auto putu ) i cak i ako se ide briznom do 120-130 km ( brze nisam probao ) i zaista ne zalim ni dinara samo zbog tog osecaja ( uzecu i wind deflector tad bi trebalo da bude jos bolji ugodjaj cisto da probam i to ) Preglednost je kao dobra i tu nemam zamerki ( auto ima parking senzore ), ali cesto kad uterevam u garazu moram da podizem sediste da bi video ivice auta, tako da da se nalazim u situaciji da biram izmedju udobnosti i preglednosti -> ovo je mozda zbog mog slabog iskustva u voznji. Gepek je jako pristojan ima za tri manje torbe cak i kad je krov spusten -> ali nemojte da verujete ljudima koji govore da je gepek ogroman sa podignutim krovom to jednostavno nije istina ( prtljaznik nije kockast tako da korsnig prostora nema bast toliko, ali ima sa svim dovoljno za 4-5 srednje velikih torbi ) Zaboravite voznju od preko 60-70-80km/h ako je krov spusten, a ljudi sede na zadnjem sedistu ( nece prijati ovima na zadnjem sedistu ) Kad je krov spusten ovo je fakticki dvosed ( osim za zezanje po "kraju" , ali ne i za ozbiljan put ). Ovaj auto koji sam uzeo ima panormaski krov i zaista je fenomenealan svetljenje u autu je izuzetno priajtno i tokom voznje imate non stop osvetljenej kao da ste napolju sto se tice prirodnog sunca. Auto je skroz OK za jednu ili dve osobe ili porodicu koja ima1-2 bebe / malu decu .. Mane: Sto se tice komfora zadnja sedista nisu udobna pogotovo za nekog viseg od 165 i nikako nisu za relacije koje traju vise od 2-3h ) . Prednja sedista su OK ali moram priznati da imam veoma blagi bol u ledjima nakon 5h voznje ( Sto nije bio slucaj u recimo "hyndai santa FE 2" gde sam se vozio po 8 sati da nisam ni osetio ) . Nisam probao da stavim jedan jastucic u predelu donjeg dela kicme ali mislim da ce mi trebati za duza putovanja od 7+h. Moja visina je oko 178 i mislim da bi vecim osobama ovaj auto manje odgovarao . Jako je tesko upaliti cigaru kad vozite pod otovorenim krovom ( trebaju vam obe ruke pa tu suvozac dobro dodje ) . Cesto kad uterevam u garazu moram da podizem sediste, tako da da se nalazim u situaciji da biram izmedju udobnosti i preglednosti -> ovo je mozda zbog mog slabog iskustva u voznji. Gepek je jako pristojan ima za tri manje torbe cak i kad je krov spusten -> ali nemojte da verujete ljudima koji govore da je gepek ogroman sa podignutim krovom to jednostavno nije istina ( prtljaznik nije kockast tako da korsnog prostora nema bast toliko, ali ima sa svim dovoljno za 4-5 srednje velikih torbi ) Zaboravite voznju od preko 50-60-70km/h ako je krov spusten, a ljudi sede na zadnjem sedistu ( jednostavno im nece prijati ) Kad je krov spusten ovo je fakticki dvosed ( osim za zezanje po "kraju" , ali ne i za ozbiljan put ) Sobizorm da je krov sastavljen od delova cuje se "skripanje" kad se vozi nista strasno i krov ne prokisnjava pri bilo kakvom pljusku jednostavno je tako zato sto nije iz jednog dela. Ne mozete staviti nikakavu dodatnu torbu na krov ( jel je sklopiv)"/> Napomnjem da je auto isao uglavnom po auto putu sa tempomatom namestenim na 100km ( GPS pokazuje 95-97km/h) i kad ga stavim tako potrosnja je bila ispod 5 litara ( 4.3-4.6 zavisi od uslova ) i vozio sam ga dosta konzervativno menjao brzine na 2.1 ili 2.2k obrtaja ( uglavnom) kad sam vozio po tari potrosnja je znala da ode preko 6 ( cini mi se da je u Beogradu potrosnja oko 6.5-7 ali ne mogu da garantujem jel sam slabo vozio tuda ) .. Motor ( barem meni tako deluje ) ume da te pribije za sediste i jako lepo da povuce uz bilo koju uzbrdicu u drugoj ili trecoj brzini ako su obrtaji 1.8k + preticao nisam osim na autoputu i tamo je auto veoma brzo stizao do 130-140 km ( sto je mnogo za mene ) , neko ko vozi BMW-a verovatno mu to zvuci smesno ali meni je to skroz OK . Voznja sa spustenim krovom je fenomenalna ( cak i po auto putu ) i cak i ako se ide briznom do 120-130 km ( brze nisam probao ) i zaista ne zalim ni dinara samo zbog tog osecaja ( uzecu i wind deflector tad bi trebalo da bude jos bolji ugodjaj cisto da probam i to ) Preglednost je kao dobra i tu nemam zamerki ( auto ima parking senzore ), ali cesto kad uterevam u garazu moram da podizem sediste da bi video ivice auta, tako da da se nalazim u situaciji da biram izmedju udobnosti i preglednosti -> ovo je mozda zbog mog slabog iskustva u voznji. Gepek je jako pristojan ima za tri manje torbe cak i kad je krov spusten -> ali nemojte da verujete ljudima koji govore da je gepek ogroman sa podignutim krovom to jednostavno nije istina ( prtljaznik nije kockast tako da korsnig prostora nema bast toliko, ali ima sa svim dovoljno za 4-5 srednje velikih torbi ) Zaboravite voznju od preko 60-70-80km/h ako je krov spusten, a ljudi sede na zadnjem sedistu ( nece prijati ovima na zadnjem sedistu ) Kad je krov spusten ovo je fakticki dvosed ( osim za zezanje po "kraju" , ali ne i za ozbiljan put ). Ovaj auto koji sam uzeo ima panormaski krov i zaista je fenomenealan svetljenje u autu je izuzetno priajtno i tokom voznje imate non stop osvetljenej kao da ste napolju sto se tice prirodnog sunca. Auto je skroz OK za jednu ili dve osobe ili porodicu koja ima1-2 bebe / malu decu .. Mane: Sto se tice komfora zadnja sedista nisu udobna pogotovo za nekog viseg od 165 i nikako nisu za relacije koje traju vise od 2-3h ) . Prednja sedista su OK ali moram priznati da imam veoma blagi bol u ledjima nakon 5h voznje ( Sto nije bio slucaj u recimo "hyndai santa FE 2" gde sam se vozio po 8 sati da nisam ni osetio ) . Nisam probao da stavim jedan jastucic u predelu donjeg dela kicme ali mislim da ce mi trebati za duza putovanja od 7+h. Moja visina je oko 178 i mislim da bi vecim osobama ovaj auto manje odgovarao . Jako je tesko upaliti cigaru kad vozite pod otovorenim krovom ( trebaju vam obe ruke pa tu suvozac dobro dodje ) . Cesto kad uterevam u garazu moram da podizem sediste, tako da da se nalazim u situaciji da biram izmedju udobnosti i preglednosti -> ovo je mozda zbog mog slabog iskustva u voznji. Gepek je jako pristojan ima za tri manje torbe cak i kad je krov spusten -> ali nemojte da verujete ljudima koji govore da je gepek ogroman sa podignutim krovom to jednostavno nije istina ( prtljaznik nije kockast tako da korsnog prostora nema bast toliko, ali ima sa svim dovoljno za 4-5 srednje velikih torbi ) Zaboravite voznju od preko 50-60-70km/h ako je krov spusten, a ljudi sede na zadnjem sedistu ( jednostavno im nece prijati ) Kad je krov spusten ovo je fakticki dvosed ( osim za zezanje po "kraju" , ali ne i za ozbiljan put ) Sobizorm da je krov sastavljen od delova cuje se "skripanje" kad se vozi nista strasno i krov ne prokisnjava pri bilo kakvom pljusku jednostavno je tako zato sto nije iz jednog dela. Ne mozete staviti nikakavu dodatnu torbu na krov ( jel je sklopiv)"> Renault Megane Cabriolet (2006 - 2009): Danicic je izneo svoje utiske | MojaGaraža Napomnjem da je auto isao uglavnom po auto putu sa tempomatom namestenim na 100km ( GPS pokazuje 95-97km/h) i kad ga stavim tako potrosnja je bila ispod 5 litara ( 4.3-4.6 zavisi od uslova ) i vozio sam ga dosta konzervativno menjao brzine na 2.1 ili 2.2k obrtaja ( uglavnom) kad sam vozio po tari potrosnja je znala da ode preko 6 ( cini mi se da je u Beogradu potrosnja oko 6.5-7 ali ne mogu da garantujem jel sam slabo vozio tuda ) .. Motor ( barem meni tako deluje ) ume da te pribije za sediste i jako lepo da povuce uz bilo koju uzbrdicu u drugoj ili trecoj brzini ako su obrtaji 1.8k + preticao nisam osim na autoputu i tamo je auto veoma brzo stizao do 130-140 km ( sto je mnogo za mene ) , neko ko vozi BMW-a verovatno mu to zvuci smesno ali meni je to skroz OK . Voznja sa spustenim krovom je fenomenalna ( cak i po auto putu ) i cak i ako se ide briznom do 120-130 km ( brze nisam probao ) i zaista ne zalim ni dinara samo zbog tog osecaja ( uzecu i wind deflector tad bi trebalo da bude jos bolji ugodjaj cisto da probam i to ) Preglednost je kao dobra i tu nemam zamerki ( auto ima parking senzore ), ali cesto kad uterevam u garazu moram da podizem sediste da bi video ivice auta, tako da da se nalazim u situaciji da biram izmedju udobnosti i preglednosti -> ovo je mozda zbog mog slabog iskustva u voznji. Gepek je jako pristojan ima za tri manje torbe cak i kad je krov spusten -> ali nemojte da verujete ljudima koji govore da je gepek ogroman sa podignutim krovom to jednostavno nije istina ( prtljaznik nije kockast tako da korsnig prostora nema bast toliko, ali ima sa svim dovoljno za 4-5 srednje velikih torbi ) Zaboravite voznju od preko 60-70-80km/h ako je krov spusten, a ljudi sede na zadnjem sedistu ( nece prijati ovima na zadnjem sedistu ) Kad je krov spusten ovo je fakticki dvosed ( osim za zezanje po "kraju" , ali ne i za ozbiljan put ). Ovaj auto koji sam uzeo ima panormaski krov i zaista je fenomenealan svetljenje u autu je izuzetno priajtno i tokom voznje imate non stop osvetljenej kao da ste napolju sto se tice prirodnog sunca. Auto je skroz OK za jednu ili dve osobe ili porodicu koja ima1-2 bebe / malu decu .. Mane: Sto se tice komfora zadnja sedista nisu udobna pogotovo za nekog viseg od 165 i nikako nisu za relacije koje traju vise od 2-3h ) . Prednja sedista su OK ali moram priznati da imam veoma blagi bol u ledjima nakon 5h voznje ( Sto nije bio slucaj u recimo "hyndai santa FE 2" gde sam se vozio po 8 sati da nisam ni osetio ) . Nisam probao da stavim jedan jastucic u predelu donjeg dela kicme ali mislim da ce mi trebati za duza putovanja od 7+h. Moja visina je oko 178 i mislim da bi vecim osobama ovaj auto manje odgovarao . Jako je tesko upaliti cigaru kad vozite pod otovorenim krovom ( trebaju vam obe ruke pa tu suvozac dobro dodje ) . Cesto kad uterevam u garazu moram da podizem sediste, tako da da se nalazim u situaciji da biram izmedju udobnosti i preglednosti -> ovo je mozda zbog mog slabog iskustva u voznji. Gepek je jako pristojan ima za tri manje torbe cak i kad je krov spusten -> ali nemojte da verujete ljudima koji govore da je gepek ogroman sa podignutim krovom to jednostavno nije istina ( prtljaznik nije kockast tako da korsnog prostora nema bast toliko, ali ima sa svim dovoljno za 4-5 srednje velikih torbi ) Zaboravite voznju od preko 50-60-70km/h ako je krov spusten, a ljudi sede na zadnjem sedistu ( jednostavno im nece prijati ) Kad je krov spusten ovo je fakticki dvosed ( osim za zezanje po "kraju" , ali ne i za ozbiljan put ) Sobizorm da je krov sastavljen od delova cuje se "skripanje" kad se vozi nista strasno i krov ne prokisnjava pri bilo kakvom pljusku jednostavno je tako zato sto nije iz jednog dela. Ne mozete staviti nikakavu dodatnu torbu na krov ( jel je sklopiv)" /> Napomnjem da je auto isao uglavnom po auto putu sa tempomatom namestenim na 100km ( GPS pokazuje 95-97km/h) i kad ga stavim tako potrosnja je bila ispod 5 litara ( 4.3-4.6 zavisi od uslova ) i vozio sam ga dosta konzervativno menjao brzine na 2.1 ili 2.2k obrtaja ( uglavnom) kad sam vozio po tari potrosnja je znala da ode preko 6 ( cini mi se da je u Beogradu potrosnja oko 6.5-7 ali ne mogu da garantujem jel sam slabo vozio tuda ) .. Motor ( barem meni tako deluje ) ume da te pribije za sediste i jako lepo da povuce uz bilo koju uzbrdicu u drugoj ili trecoj brzini ako su obrtaji 1.8k + preticao nisam osim na autoputu i tamo je auto veoma brzo stizao do 130-140 km ( sto je mnogo za mene ) , neko ko vozi BMW-a verovatno mu to zvuci smesno ali meni je to skroz OK . Voznja sa spustenim krovom je fenomenalna ( cak i po auto putu ) i cak i ako se ide briznom do 120-130 km ( brze nisam probao ) i zaista ne zalim ni dinara samo zbog tog osecaja ( uzecu i wind deflector tad bi trebalo da bude jos bolji ugodjaj cisto da probam i to ) Preglednost je kao dobra i tu nemam zamerki ( auto ima parking senzore ), ali cesto kad uterevam u garazu moram da podizem sediste da bi video ivice auta, tako da da se nalazim u situaciji da biram izmedju udobnosti i preglednosti -> ovo je mozda zbog mog slabog iskustva u voznji. Gepek je jako pristojan ima za tri manje torbe cak i kad je krov spusten -> ali nemojte da verujete ljudima koji govore da je gepek ogroman sa podignutim krovom to jednostavno nije istina ( prtljaznik nije kockast tako da korsnig prostora nema bast toliko, ali ima sa svim dovoljno za 4-5 srednje velikih torbi ) Zaboravite voznju od preko 60-70-80km/h ako je krov spusten, a ljudi sede na zadnjem sedistu ( nece prijati ovima na zadnjem sedistu ) Kad je krov spusten ovo je fakticki dvosed ( osim za zezanje po "kraju" , ali ne i za ozbiljan put ). Ovaj auto koji sam uzeo ima panormaski krov i zaista je fenomenealan svetljenje u autu je izuzetno priajtno i tokom voznje imate non stop osvetljenej kao da ste napolju sto se tice prirodnog sunca. Auto je skroz OK za jednu ili dve osobe ili porodicu koja ima1-2 bebe / malu decu .. Mane: Sto se tice komfora zadnja sedista nisu udobna pogotovo za nekog viseg od 165 i nikako nisu za relacije koje traju vise od 2-3h ) . Prednja sedista su OK ali moram priznati da imam veoma blagi bol u ledjima nakon 5h voznje ( Sto nije bio slucaj u recimo "hyndai santa FE 2" gde sam se vozio po 8 sati da nisam ni osetio ) . Nisam probao da stavim jedan jastucic u predelu donjeg dela kicme ali mislim da ce mi trebati za duza putovanja od 7+h. Moja visina je oko 178 i mislim da bi vecim osobama ovaj auto manje odgovarao . Jako je tesko upaliti cigaru kad vozite pod otovorenim krovom ( trebaju vam obe ruke pa tu suvozac dobro dodje ) . Cesto kad uterevam u garazu moram da podizem sediste, tako da da se nalazim u situaciji da biram izmedju udobnosti i preglednosti -> ovo je mozda zbog mog slabog iskustva u voznji. Gepek je jako pristojan ima za tri manje torbe cak i kad je krov spusten -> ali nemojte da verujete ljudima koji govore da je gepek ogroman sa podignutim krovom to jednostavno nije istina ( prtljaznik nije kockast tako da korsnog prostora nema bast toliko, ali ima sa svim dovoljno za 4-5 srednje velikih torbi ) Zaboravite voznju od preko 50-60-70km/h ako je krov spusten, a ljudi sede na zadnjem sedistu ( jednostavno im nece prijati ) Kad je krov spusten ovo je fakticki dvosed ( osim za zezanje po "kraju" , ali ne i za ozbiljan put ) Sobizorm da je krov sastavljen od delova cuje se "skripanje" kad se vozi nista strasno i krov ne prokisnjava pri bilo kakvom pljusku jednostavno je tako zato sto nije iz jednog dela. Ne mozete staviti nikakavu dodatnu torbu na krov ( jel je sklopiv)"/> Napomnjem da je auto isao uglavnom po auto putu sa tempomatom namestenim na 100km ( GPS pokazuje 95-97km/h) i kad ga stavim tako potrosnja je bila ispod 5 litara ( 4.3-4.6 zavisi od uslova ) i vozio sam ga dosta konzervativno menjao brzine na 2.1 ili 2.2k obrtaja ( uglavnom) kad sam vozio po tari potrosnja je znala da ode preko 6 ( cini mi se da je u Beogradu potrosnja oko 6.5-7 ali ne mogu da garantujem jel sam slabo vozio tuda ) .. Motor ( barem meni tako deluje ) ume da te pribije za sediste i jako lepo da povuce uz bilo koju uzbrdicu u drugoj ili trecoj brzini ako su obrtaji 1.8k + preticao nisam osim na autoputu i tamo je auto veoma brzo stizao do 130-140 km ( sto je mnogo za mene ) , neko ko vozi BMW-a verovatno mu to zvuci smesno ali meni je to skroz OK . Voznja sa spustenim krovom je fenomenalna ( cak i po auto putu ) i cak i ako se ide briznom do 120-130 km ( brze nisam probao ) i zaista ne zalim ni dinara samo zbog tog osecaja ( uzecu i wind deflector tad bi trebalo da bude jos bolji ugodjaj cisto da probam i to ) Preglednost je kao dobra i tu nemam zamerki ( auto ima parking senzore ), ali cesto kad uterevam u garazu moram da podizem sediste da bi video ivice auta, tako da da se nalazim u situaciji da biram izmedju udobnosti i preglednosti -> ovo je mozda zbog mog slabog iskustva u voznji. Gepek je jako pristojan ima za tri manje torbe cak i kad je krov spusten -> ali nemojte da verujete ljudima koji govore da je gepek ogroman sa podignutim krovom to jednostavno nije istina ( prtljaznik nije kockast tako da korsnig prostora nema bast toliko, ali ima sa svim dovoljno za 4-5 srednje velikih torbi ) Zaboravite voznju od preko 60-70-80km/h ako je krov spusten, a ljudi sede na zadnjem sedistu ( nece prijati ovima na zadnjem sedistu ) Kad je krov spusten ovo je fakticki dvosed ( osim za zezanje po "kraju" , ali ne i za ozbiljan put ). Ovaj auto koji sam uzeo ima panormaski krov i zaista je fenomenealan svetljenje u autu je izuzetno priajtno i tokom voznje imate non stop osvetljenej kao da ste napolju sto se tice prirodnog sunca. Auto je skroz OK za jednu ili dve osobe ili porodicu koja ima1-2 bebe / malu decu .. Mane: Sto se tice komfora zadnja sedista nisu udobna pogotovo za nekog viseg od 165 i nikako nisu za relacije koje traju vise od 2-3h ) . Prednja sedista su OK ali moram priznati da imam veoma blagi bol u ledjima nakon 5h voznje ( Sto nije bio slucaj u recimo "hyndai santa FE 2" gde sam se vozio po 8 sati da nisam ni osetio ) . Nisam probao da stavim jedan jastucic u predelu donjeg dela kicme ali mislim da ce mi trebati za duza putovanja od 7+h. Moja visina je oko 178 i mislim da bi vecim osobama ovaj auto manje odgovarao . Jako je tesko upaliti cigaru kad vozite pod otovorenim krovom ( trebaju vam obe ruke pa tu suvozac dobro dodje ) . Cesto kad uterevam u garazu moram da podizem sediste, tako da da se nalazim u situaciji da biram izmedju udobnosti i preglednosti -> ovo je mozda zbog mog slabog iskustva u voznji. Gepek je jako pristojan ima za tri manje torbe cak i kad je krov spusten -> ali nemojte da verujete ljudima koji govore da je gepek ogroman sa podignutim krovom to jednostavno nije istina ( prtljaznik nije kockast tako da korsnog prostora nema bast toliko, ali ima sa svim dovoljno za 4-5 srednje velikih torbi ) Zaboravite voznju od preko 50-60-70km/h ako je krov spusten, a ljudi sede na zadnjem sedistu ( jednostavno im nece prijati ) Kad je krov spusten ovo je fakticki dvosed ( osim za zezanje po "kraju" , ali ne i za ozbiljan put ) Sobizorm da je krov sastavljen od delova cuje se "skripanje" kad se vozi nista strasno i krov ne prokisnjava pri bilo kakvom pljusku jednostavno je tako zato sto nije iz jednog dela. Ne mozete staviti nikakavu dodatnu torbu na krov ( jel je sklopiv)">
Objavi
Top