Milos Radosavljevic
ima pitanje o
Da li neko zna cenu delova za veliki servis, Citroen C4 1.6HDi, 99ks, 2016, i sta bi od delova trebalo da zamenim tacno?
23. Aug 2020.
Milos Radosavljevic
ima pitanje o
Da li neko zna cenu delova za veliki servis, Citroen C4 1.6HDi, 99ks, 2016, i sta bi od delova trebalo da zamenim tacno?
23. Aug 2020.
Milos Radosavljevic
ima pitanje o
Da li neko zna cenu delova za veliki servis, Citroen C4 1.6HDi, 99ks, 2016, i sta bi od delova trebalo da zamenim tacno?
23. Aug 2020.
Milos Radosavljevic
ima pitanje o
Da li neko zna cenu delova za veliki servis, Citroen C4 1.6HDi, 99ks, 2016, i sta bi od delova trebalo da zamenim tacno?
23. Aug 2020.
Milos Radosavljevic
ima pitanje o
Da li neko zna cenu delova za veliki servis, Citroen C4 1.6HDi, 99ks, 2016, i sta bi od delova trebalo da zamenim tacno?
23. Aug 2020.* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
To je motor sa 8 ventila, u suštini nije skup za servisiranje. Menja se zupčasti kaiš sa španerima, pumpa za vodu, pk kaiš sa španerima i mali servis se podrazumeva uz veliki. Cena kvalitetnog seta zupčastog kaiša je oko 9000 din. Pumpa za vodu oko 6000, set pk kaiša je oko 10.000 ukoliko se menjaju... samo tockići španera, ukoliko se menja i mehanizam sa oprugom to je + 4000 din. Mali servis izlazi oko 8000 din. što je ukupno između 30.000 i 35.000 din. za materijal i majstor sko nije neki ovlašćeni i "bitan" ne bi trebalo da uzme više od 50 - 60 evra za ruke. Ako je "bitan", renomiran može uzeti u 100 evra, u suštini kvalitet usluge ne određuje cena, najbolje je lično poznavati majstora ili po preporuci otići kod njega. Dakle sa nekih 350 evra sa najkvalitetnijim delovima koji nisu originalni, tj. nisu sa fabričkim žigom. Može jeftinije, ali to ne preporučujem, ovo je servis koji se radi na 10 godina ili na 120.000 km i nema glavobolje.Pročitaj više
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
To je motor sa 8 ventila, u suštini nije skup za servisiranje. Menja se zupčasti kaiš sa španerima, pumpa za vodu, pk kaiš sa španerima i mali servis se podrazumeva uz veliki. Cena kvalitetnog seta zupčastog kaiša je oko 9000 din. Pumpa za vodu oko 6000, set pk kaiša je oko 10.000 ukoliko se menjaju... samo tockići španera, ukoliko se menja i mehanizam sa oprugom to je + 4000 din. Mali servis izlazi oko 8000 din. što je ukupno između 30.000 i 35.000 din. za materijal i majstor sko nije neki ovlašćeni i "bitan" ne bi trebalo da uzme više od 50 - 60 evra za ruke. Ako je "bitan", renomiran može uzeti u 100 evra, u suštini kvalitet usluge ne određuje cena, najbolje je lično poznavati majstora ili po preporuci otići kod njega. Dakle sa nekih 350 evra sa najkvalitetnijim delovima koji nisu originalni, tj. nisu sa fabričkim žigom. Može jeftinije, ali to ne preporučujem, ovo je servis koji se radi na 10 godina ili na 120.000 km i nema glavobolje.Pročitaj više
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
To je motor sa 8 ventila, u suštini nije skup za servisiranje. Menja se zupčasti kaiš sa španerima, pumpa za vodu, pk kaiš sa španerima i mali servis se podrazumeva uz veliki. Cena kvalitetnog seta zupčastog kaiša je oko 9000 din. Pumpa za vodu oko 6000, set pk kaiša je oko 10.000 ukoliko se menjaju... samo tockići španera, ukoliko se menja i mehanizam sa oprugom to je + 4000 din. Mali servis izlazi oko 8000 din. što je ukupno između 30.000 i 35.000 din. za materijal i majstor sko nije neki ovlašćeni i "bitan" ne bi trebalo da uzme više od 50 - 60 evra za ruke. Ako je "bitan", renomiran može uzeti u 100 evra, u suštini kvalitet usluge ne određuje cena, najbolje je lično poznavati majstora ili po preporuci otići kod njega. Dakle sa nekih 350 evra sa najkvalitetnijim delovima koji nisu originalni, tj. nisu sa fabričkim žigom. Može jeftinije, ali to ne preporučujem, ovo je servis koji se radi na 10 godina ili na 120.000 km i nema glavobolje.Pročitaj više
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
To je motor sa 8 ventila, u suštini nije skup za servisiranje. Menja se zupčasti kaiš sa španerima, pumpa za vodu, pk kaiš sa španerima i mali servis se podrazumeva uz veliki. Cena kvalitetnog seta zupčastog kaiša je oko 9000 din. Pumpa za vodu oko 6000, set pk kaiša je oko 10.000 ukoliko se menjaju... samo tockići španera, ukoliko se menja i mehanizam sa oprugom to je + 4000 din. Mali servis izlazi oko 8000 din. što je ukupno između 30.000 i 35.000 din. za materijal i majstor sko nije neki ovlašćeni i "bitan" ne bi trebalo da uzme više od 50 - 60 evra za ruke. Ako je "bitan", renomiran može uzeti u 100 evra, u suštini kvalitet usluge ne određuje cena, najbolje je lično poznavati majstora ili po preporuci otići kod njega. Dakle sa nekih 350 evra sa najkvalitetnijim delovima koji nisu originalni, tj. nisu sa fabričkim žigom. Može jeftinije, ali to ne preporučujem, ovo je servis koji se radi na 10 godina ili na 120.000 km i nema glavobolje.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.