Najpouzdaniji je ovaj 75 ks, to je stari Pežoov motor sa 8 ventila, fino se pokazao, jedino što je relativno slab za poprilično tešku karoseriju 207-ice. Ovaj od 90 ks je isti motor samo sa 16 ventila. Relativno je dobar, mada se javljaju problemi da dihtungom glave, sa ventilima i sl. Nije skup za ...održavanje pa se može tolerisati, ima adekvatnu snagu za ovaj auto. 95 ks je motor napravljen u saradnji da BMW-om i nema ništa zajedničko sa predhodna dva. Vrlo je problematičan i skup za održavanje. Ima dobre performanse, ali je veoma osetljiv, troši ulje, čak i vodu... Nije pogodan za plin jer mu progorevaju ventili, sve u svemu motor za izbegavanje. Kada bih ja birao za sebe, odlučio bih se za 1.6 109 ks, taj motor je izuzetno dobar, odlično radi i na plin, kvarovi su veoma retki.Pročitaj više
Najpouzdaniji je ovaj 75 ks, to je stari Pežoov motor sa 8 ventila, fino se pokazao, jedino što je relativno slab za poprilično tešku karoseriju 207-ice. Ovaj od 90 ks je isti motor samo sa 16 ventila. Relativno je dobar, mada se javljaju problemi da dihtungom glave, sa ventilima i sl. Nije skup za ...održavanje pa se može tolerisati, ima adekvatnu snagu za ovaj auto. 95 ks je motor napravljen u saradnji da BMW-om i nema ništa zajedničko sa predhodna dva. Vrlo je problematičan i skup za održavanje. Ima dobre performanse, ali je veoma osetljiv, troši ulje, čak i vodu... Nije pogodan za plin jer mu progorevaju ventili, sve u svemu motor za izbegavanje. Kada bih ja birao za sebe, odlučio bih se za 1.6 109 ks, taj motor je izuzetno dobar, odlično radi i na plin, kvarovi su veoma retki.Pročitaj više
Najpouzdaniji je ovaj 75 ks, to je stari Pežoov motor sa 8 ventila, fino se pokazao, jedino što je relativno slab za poprilično tešku karoseriju 207-ice. Ovaj od 90 ks je isti motor samo sa 16 ventila. Relativno je dobar, mada se javljaju problemi da dihtungom glave, sa ventilima i sl. Nije skup za ...održavanje pa se može tolerisati, ima adekvatnu snagu za ovaj auto. 95 ks je motor napravljen u saradnji da BMW-om i nema ništa zajedničko sa predhodna dva. Vrlo je problematičan i skup za održavanje. Ima dobre performanse, ali je veoma osetljiv, troši ulje, čak i vodu... Nije pogodan za plin jer mu progorevaju ventili, sve u svemu motor za izbegavanje. Kada bih ja birao za sebe, odlučio bih se za 1.6 109 ks, taj motor je izuzetno dobar, odlično radi i na plin, kvarovi su veoma retki.Pročitaj više
Najpouzdaniji je ovaj 75 ks, to je stari Pežoov motor sa 8 ventila, fino se pokazao, jedino što je relativno slab za poprilično tešku karoseriju 207-ice. Ovaj od 90 ks je isti motor samo sa 16 ventila. Relativno je dobar, mada se javljaju problemi da dihtungom glave, sa ventilima i sl. Nije skup za ...održavanje pa se može tolerisati, ima adekvatnu snagu za ovaj auto. 95 ks je motor napravljen u saradnji da BMW-om i nema ništa zajedničko sa predhodna dva. Vrlo je problematičan i skup za održavanje. Ima dobre performanse, ali je veoma osetljiv, troši ulje, čak i vodu... Nije pogodan za plin jer mu progorevaju ventili, sve u svemu motor za izbegavanje. Kada bih ja birao za sebe, odlučio bih se za 1.6 109 ks, taj motor je izuzetno dobar, odlično radi i na plin, kvarovi su veoma retki.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Najpouzdaniji je ovaj 75 ks, to je stari Pežoov motor sa 8 ventila, fino se pokazao, jedino što je relativno slab za poprilično tešku karoseriju 207-ice. Ovaj od 90 ks je isti motor samo sa 16 ventila. Relativno je dobar, mada se javljaju problemi da dihtungom glave, sa ventilima i sl. Nije skup za ...održavanje pa se može tolerisati, ima adekvatnu snagu za ovaj auto. 95 ks je motor napravljen u saradnji da BMW-om i nema ništa zajedničko sa predhodna dva. Vrlo je problematičan i skup za održavanje. Ima dobre performanse, ali je veoma osetljiv, troši ulje, čak i vodu... Nije pogodan za plin jer mu progorevaju ventili, sve u svemu motor za izbegavanje. Kada bih ja birao za sebe, odlučio bih se za 1.6 109 ks, taj motor je izuzetno dobar, odlično radi i na plin, kvarovi su veoma retki.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
A tačno ja preumio da je 1.6 sa bmw rađen.
Hvala Boki.
Razlog za prijavu korisnika
1.6 109 ks je Pežoov iz 307, 1.6 120 ks je BMW-ov, on je isti kao ovaj 1.4 95 ks, isto loš mislim... 😁
Razlog za prijavu korisnika
Pozdrav, hteo bih da vas pitam za misljenje o 1.6 dizel 90ks? Je l to taj BMW-ov motor ili ne?
Razlog za prijavu korisnika
Pozdrav, hteo bih da vas pitam za misljenje o 1.6 dizel 90ks? Je l to taj BMW-ov motor ili ne?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Najpouzdaniji je ovaj 75 ks, to je stari Pežoov motor sa 8 ventila, fino se pokazao, jedino što je relativno slab za poprilično tešku karoseriju 207-ice. Ovaj od 90 ks je isti motor samo sa 16 ventila. Relativno je dobar, mada se javljaju problemi da dihtungom glave, sa ventilima i sl. Nije skup za ...održavanje pa se može tolerisati, ima adekvatnu snagu za ovaj auto. 95 ks je motor napravljen u saradnji da BMW-om i nema ništa zajedničko sa predhodna dva. Vrlo je problematičan i skup za održavanje. Ima dobre performanse, ali je veoma osetljiv, troši ulje, čak i vodu... Nije pogodan za plin jer mu progorevaju ventili, sve u svemu motor za izbegavanje. Kada bih ja birao za sebe, odlučio bih se za 1.6 109 ks, taj motor je izuzetno dobar, odlično radi i na plin, kvarovi su veoma retki.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
A tačno ja preumio da je 1.6 sa bmw rađen.
Hvala Boki.
Razlog za prijavu korisnika
1.6 109 ks je Pežoov iz 307, 1.6 120 ks je BMW-ov, on je isti kao ovaj 1.4 95 ks, isto loš mislim... 😁
Razlog za prijavu korisnika
Pozdrav, hteo bih da vas pitam za misljenje o 1.6 dizel 90ks? Je l to taj BMW-ov motor ili ne?
Razlog za prijavu korisnika
Pozdrav, hteo bih da vas pitam za misljenje o 1.6 dizel 90ks? Je l to taj BMW-ov motor ili ne?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Najpouzdaniji je ovaj 75 ks, to je stari Pežoov motor sa 8 ventila, fino se pokazao, jedino što je relativno slab za poprilično tešku karoseriju 207-ice. Ovaj od 90 ks je isti motor samo sa 16 ventila. Relativno je dobar, mada se javljaju problemi da dihtungom glave, sa ventilima i sl. Nije skup za ...održavanje pa se može tolerisati, ima adekvatnu snagu za ovaj auto. 95 ks je motor napravljen u saradnji da BMW-om i nema ništa zajedničko sa predhodna dva. Vrlo je problematičan i skup za održavanje. Ima dobre performanse, ali je veoma osetljiv, troši ulje, čak i vodu... Nije pogodan za plin jer mu progorevaju ventili, sve u svemu motor za izbegavanje. Kada bih ja birao za sebe, odlučio bih se za 1.6 109 ks, taj motor je izuzetno dobar, odlično radi i na plin, kvarovi su veoma retki.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
A tačno ja preumio da je 1.6 sa bmw rađen.
Hvala Boki.
Razlog za prijavu korisnika
1.6 109 ks je Pežoov iz 307, 1.6 120 ks je BMW-ov, on je isti kao ovaj 1.4 95 ks, isto loš mislim... 😁
Razlog za prijavu korisnika
Pozdrav, hteo bih da vas pitam za misljenje o 1.6 dizel 90ks? Je l to taj BMW-ov motor ili ne?
Razlog za prijavu korisnika
Pozdrav, hteo bih da vas pitam za misljenje o 1.6 dizel 90ks? Je l to taj BMW-ov motor ili ne?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Najpouzdaniji je ovaj 75 ks, to je stari Pežoov motor sa 8 ventila, fino se pokazao, jedino što je relativno slab za poprilično tešku karoseriju 207-ice. Ovaj od 90 ks je isti motor samo sa 16 ventila. Relativno je dobar, mada se javljaju problemi da dihtungom glave, sa ventilima i sl. Nije skup za ...održavanje pa se može tolerisati, ima adekvatnu snagu za ovaj auto. 95 ks je motor napravljen u saradnji da BMW-om i nema ništa zajedničko sa predhodna dva. Vrlo je problematičan i skup za održavanje. Ima dobre performanse, ali je veoma osetljiv, troši ulje, čak i vodu... Nije pogodan za plin jer mu progorevaju ventili, sve u svemu motor za izbegavanje. Kada bih ja birao za sebe, odlučio bih se za 1.6 109 ks, taj motor je izuzetno dobar, odlično radi i na plin, kvarovi su veoma retki.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
A tačno ja preumio da je 1.6 sa bmw rađen.
Hvala Boki.
Razlog za prijavu korisnika
1.6 109 ks je Pežoov iz 307, 1.6 120 ks je BMW-ov, on je isti kao ovaj 1.4 95 ks, isto loš mislim... 😁
Razlog za prijavu korisnika
Pozdrav, hteo bih da vas pitam za misljenje o 1.6 dizel 90ks? Je l to taj BMW-ov motor ili ne?
Razlog za prijavu korisnika
Pozdrav, hteo bih da vas pitam za misljenje o 1.6 dizel 90ks? Je l to taj BMW-ov motor ili ne?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.