Zastava Jugo 55 (1981 - 2008): Bata je izneo svoje utiske | MojaGaraža Zastava Jugo 55 (1981 - 2008): Bata je izneo svoje utiske | MojaGaraža
Objavi

Održavanje Motor

Imam Yugo 1.3i 2003 godište. Jedina prednost je jeftino održavanje, smešna cena delova, kao i motor koji je kao nov i posle 110.000 km, čemu se i nisam baš nadao.
Završava posao za kraće relacije, mada bih smeo i na duže sa njim.
Malo lepše izgleda od starog Juga, ali je stari jugašin majk...

Potrošnja Komfor

Iako je održavanje jeftino zna da bude vrlo često, uvek nešto može da se popravlja, kupuje, sređuje. Ko ne zna sam da odradi neke osnovne zamene/ popravke može odmah da ga proda.
Za takav auto je potrošnja stvarno velika. Ugradnja plina se u mom slučaju i ne isplati.
I pored redovnog održav...anja enterijera i eksterijera sve propada. Truli iako sam izbegavao da ga vozim zimi, prao ga redovno, garažirao, nikad nije ogreban niti udaran. Unutra se plastika trese, lupa, škripi (čak i ubrzo posle pritezanja, sređivanja, menjanja žabica...). Zvučna izolacija je čista 0.
Da su se malo više potrudili napravili bi dobar gradski auto, šteta što nisu.

Pročitaj više

10. Apr 2016.
Vasilije Zderonjic 10. Apr 2016.

Što se tiče anti-korozivne zaštite, kod Juga je najbolje odraditi onu foru sa tovatnom mašću . Ovde je rađeno sa Opelom , ali ista fora je i sa Zastavama. Sve to naravno ako nameravaš da zadržiš auto više godina . Dakle, najviše se isplati zezati se s tim kad se Jugo kupi .

'www.opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=70&t=20170
'
Što se tiče plastika, pomaže dosta kad se između tih plastičnih elemenata stavi guma, plastelin a
...Pročitaj više

Top