Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
2006 godište, 1,33VVTi
Kupio ga novog. Samo reči hvale. Ništa ne škripi niti krcka. Gledam da ga ne držim na suncu.
Nisu ga džaba nazvali mali-veliki u reklami.. napred mesta, na zadnjoj klupi mesta. Ako treba veliki gepek e onda pomeraš klupe i sklapaš ih, pa onda mesta ima baš, baš , jer... je i kabina poprilično visoka. Zadnje klupe se sklapaju u idealno ravno, a ne kao ovi današnji.
Na putu se ne postidi nimalo, ama baš ni malo, može da parira bilo kome ako se pametno vozi.
Po meni nema mane, osim da bih promenio malo da vozam i nešto drugo.
Iskreno, nisam čuo za takve priče za ovu generaciju. Ali zato za noviju generaciju sam čuo i čitao u časopisima da imaju prilično ozbiljan problem sa korozijom čak i kod auta koji nisu uopšte stari i definitivno nisu imali nikakav udes ili oštećenja.
A upravo zbog takvih stvari me sve više užasava kupovina sledećeg auta pošto više ne mogu da verujem ni japancima. Ako Mazda i Toyota imaju problema sa rđanjem auta koji su stari manje od 10 godina, a oni su neki simbol pouzdanosti, u šta onda da verujem? Ranije sam obožavao Ford Focus, dok nisam sh...vatio da i on ima veliki problem sa korozijom. Za sada jedino verujem u Hondu, ali cene polovnih Hondi i cene delova su takve da ne verujem da ču u skorije vreme da kupim nešto te marke.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
ODLICAN motor , menjac, prilicno niska potrosnja i dobra pozdanost.
Kvalitet plastike u kabini je najveca mana ovog auta po mom misljenju, doduse moj primerak je koriscen kao kargo pa mozda je to uticalo da neki delovi plastike koja je u unustrasnosti budu malo rasklimani da krckaju na vecim rupama
To uopšte ne stoji da su cene rezervnih delova visoke. To uopšte nije tačno ako pogledamo cene delova za neke druge marke vozila.
Ja sam mog 1,3 kupio novog 2006 i sada ima 120.000.km i menjao sam samo metlice brisača, akumulator i prednje kočione pločice. Sve ovo sam menjao na oko 100.000.km.
Kol...iko god da mogu delovi da budu skupi oni su prejeftini naspram ostalih marki.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Izuzetno pouzdan automobil, neverovatno prostrane unutrašnjosti, stabilan u vožnji, jako povozan, zahtevan za održavanje jer se uz redovno održavanje ne kvari ! Vozio sam benzinac 1,33 vvti, i sa kilometražom od preko 300.000 km samo redovni servisi (ulje, kočione pločice, diskovi...). Prepor...uka !
Cena rezervnih delova za Toyotina vozila visoka, pa ukoliko kupujete tražite Yaris sa servisnom knjižicom, odnosno redovno servisiran !
To uopšte ne stoji da su cene rezervnih delova visoke. To uopšte nije tačno ako pogledamo cene delova za neke druge marke vozila.
Ja sam mog 1,3 kupio novog 2006 i sada ima 120.000.km i menjao sam samo metlice brisača, akumulator i prednje kočione pločice. Sve ovo sam menjao na oko 100.000.km.
Kol...iko god da mogu delovi da budu skupi oni su prejeftini naspram ostalih marki.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
drzi cenu,sto je dobro rilikom prodaje.izuzetno pouzdan.jako mala potrosnja.veoma prostran.motor radi jako tiho.
nema nijednu vecu manu
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
auto je za svaku pohvalu, uzet je u toyotinom centru u beogradu do sada nisam imao nikakvih problema, naravno uz redovan servis
jedina mana je mozda veca potrosnja za tako mali motor
Koji je motor kod Yarisa i koliko iznosi potrošnja goriva?
Pozdrav
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jako dobre manevarske sposobnosti. Izuzetno upravljiv, precizan. S obzirom na spoljne dimenzije, izuzetno komforan čemu doprinosi podesiva zadnja klupa. Što se tiče unutrašnjeg prostora, među automobilima u kojima sam se vozio u istoj klasi nema konkurenciju.
Nemam baš najbolje iskustvo sa ovlašćenim servisom.
Nije nimalo jeftin za održavanje. Redovni servisi su prosečni, ali ako nešo venredno zafali, onda to stvarno nije dobro.
Dosta je "tvrd" za naše puteve, pa stoga zahteva dosta oprezniju vožnju.
Koji motor je u pitanju Nikola? Kolika je potrošnja goriva? Ako nije problem lepo bi bilo da postaviš slike Yarisa u garaži.
Pozdrav
U pitanju je motor 1.33 vvt-i 64kW/87KS. Letnja potrošnja po gradu je oko 7, mada board pokazuje obično nesto više. Na autoputu, ako držim konstantno na 120 ide oko 5,5, dok uz optimalnu potrošnju na regionalnim putevima sam postizao čak 4,5. Sa zimskim gumama i po hladnijem vremenu, to je naravno n...ešto više. Inače po gradu ne vozim baš optimalno, ali ne mislim da vozim preterano žustro. Okačiću slike kad budem našao vremena.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ovaj automobil sam povremeno vozio, kao zamensko vozilo (dakle, rent-a-car vozilo), za motorom 1.1 i automatskim menjacom.
Iako deluje spolja kao mali auto, veoma brzo shvatas da si u zabludi, jer za vozaca i suvozaca ima vise nego dovoljno mesta, a za potrebu, mogu i 4 osobe da se smeste. Prtljazni...k je sasvim OK za ovoliku velicinu automobila.
Motor je pravo cudo. Cak i sa automtaskim menjacem, ima zivosti i moze da se vozi dobro. Izuzetno stabilno vozilo - nemas utisak da ima malo medjuosovinsko rastojanje.
Treba bas biti veliki kriticar da bi pronasao mane. Generalno, mislim da kosta malo vise od konkurencije.
Slaviša motor je 1.0 vvt-i 69 ks sa 3 cilindra verovao ili ne.
Pozdrav
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.