Lep dizajn,relativno krupan u smislu prtljaga i mesta za sedenje.Udoban i sa dosta opreme.
Cena i odnos dobijeno-ulozeno.Kako održavaš-takav ti je auto,održavam i meni je odličan.
Motor 1.6 110 ks je trom je kao krmača.Deluje kao da ima snage,ali je baš trom.Priče ne znaš kako se vozi benzinac padaju u vodu jer mi je ovo 7i auto na benzin,nema šta - trom je.Vozio sam Fiestu 1.25 75ks isto troma ali živahnija.Oseća se snaga,ali nikako da krene.Na većim brzinama isto sv...e jer turbine nema.
Potrošnja oko 10+L po gradu.Na putovanjima oko 8.Plastika ne na najvišem kvalitetu jer je u Turskoj pravljen, zadovoljavajuća.Naravno nepregledan ali to je cena koju nosi niži i"kad porastem biću sportski auto" izgled :)
Stara tehnologija K4M 16v sa par modifikacija, nadam se da je pouzdan kao prastari K7M 8v 🙂
Razlog za prijavu korisnika
Apsolutno te razumem po pitanju tromosti,pošto ljudi misle da ako ima 110 konja da može da leti kao dizelaš od 110 konja, a zaboravljaju da ne može da se poredi turbo dizel i atmosferski benzinac iste snage. Ja imam Citroen Xsaru iste kubikaže i iste snage i ona ide prilično lepo, ali nije to uopšte... onako kako bih ja voleo.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam kasno shvatio kako francuzi daju specifikacije za snagu motora - vazno je pogledati na kolikom broju obrtaja se postize tih 110 konja. Kod nemackih dizela to je na 3000, a kod francuza bude na 6500.... Posto NIKO ne vozi na 6500 obrtaja, znaci da tih 110 konja macku o rep...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pouzdan auto. Dobra zvučna izolacija. 1.5 DCI 110KS, 6 brzina. Grad 6,5 L , Autoput 130 km/h 5,5 L, otvoreni put 4 L. Veliki prtljažnik za tu klasu.
Malo mesta na zadnjoj klupi. Sedišta napred na granici da budu previše uska.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Na kolko se obrtaja se vrti pri 130km/s u 6 brzini?
Razlog za prijavu korisnika
Oko 2200-2300. Svakako ispod 2500.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.6 benzin 110ks 2010g. Veoma komforan i pouzdan, lep dizajn dobra cena, stabilan na putu i u krivinama, veliki gepek zadovoljava sve porodicne potrebe. Mozda nisam objektivan jer sam vozio polo 1.2 benzin 2002g.
Potrosnja u gradu 9-10l, magistrala 6-7, autoput 8l. Nepregledan sa strane zbog sirokih stubova i pri voznji u rikverc, losa plastika, malo pregrada i ostava za sitnice.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Mogu li znati mišljenja o megan 2010 1.6 16v benzin 110ks koje su mu mane na sta obratiti pažnju?Hvala
Razlog za prijavu korisnika
Trom je previse.Kao kobila bas,posedujem ga oko godinu dana kako god ga vozio i na koliko obrtaja trom do besvesti.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dobar odnos cene i kvaliteta. Pre svega pouzadan auto (benzin 1.6). Lep dizajn i prilicno udoban. Cak i najnizi nivo opreme je sasvim solidan.
Zvucna izolacija jako losa. Vec posle 120 km/h motor se veoma cuje. Kvalitet materijala u kabini je morao da bude bolji, ovo se pre svega odnosi na zastitnu foliju kojom je pokriven CD radio koja se izgrebala i ostetila u rekordnom roku.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
dizajn, cena, oprema i ništa više
Iz ličnog iskustva za 1.6 benzinski motor od 120ks mogu da kažem da je užasan, slabo vuče mnogo troši i jezivo je bučan preko 110. Elektronika veoma loša, često izbacuje greške, tabla se gasi zimi ili leti kad su jače vrućine, limarija je veoma tanka i na najmanji udar ostaju tragovi. Crn...a boja izuzrtno brzo matira jer je fabrički lak tanak. Kad sumiram: veliki za gradski auto a nedovoljne snage i pozdanosti za put
Pročitaj više
25. Jun 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pa ne znam...ja ga imam 7.5 godina i nisam imao nijedan problem sa njim, elektronika mu radi odlicno, ne mislim da super-startan ali nije bas da ne vuce, ipak se radi o atmosferskom benzincu koji nema turbinu. Osim toga taj motor ima ili 110 KS ili 115 KS, koliko znam ne postoji u varijanti od120 KS.... Zvucna izolacija jeste jako losa to je tacno ali sto se ostalog tice, za pare koje je kostao savim solidan auto, to je bar moje misljenje.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Или је мотор у лошем стању или ти не знаш да возиш бензинца па га извлачиш из ниских обртаја. Трећег нема.
Razlog za prijavu korisnika
taj motor je jako dobar u renoa,nije raketa,ali lepo ide
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Lep dizajn,udoban za duze voznje,stabilan u krivinama,
Auto kupljen kao nov nazalost puno kvarova. elektronika- non stop neka lampica svetli,osetljiv trap,cest problem sa pumpom za gorivo I bobinom motor 1.6.Plastika vec na 30000 skripi.velika potrosnja u gradu preko 10l umerene voznje.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.5 dci sa 90ks odlican motor dobro vuce ali ponekad zafali malo snage ne nista preterano ali ako se predje sa jaceg svakako ce se osetiti razlika. Auto na putu lezi odlicno i veoma je precizan u svakom pogledu .
Iako auto spolja nije mali unutra ima mnogo malo prostora .
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
prvi vlasnik 100000km predjenih 1.5dci 86ks, kupljen nov, prezivahan motor do 140kmH, niska potrosnja sa klimom koja bolje hladi nego u BMW 3 god 2013-..., auto je karting u krivinama ukoliko su trapovi i gume OK a verujte mi da jeste jer do CG mora sam i bolje aute preticao i jako dobro drzi u kriv...inama, do sad radjeni samo redvni servisi ulja i kocnica i jednom stabiliyator, meni je posle 1000 pranja u perionici perac izakao dzek airbaga pa mi ponekad prijavljuje gresku na tabli ako je to mana eto je jedna, jeftini servisi, dobra preglednost, udobnost na prednjim sedistima. Moj licni utisak je da je auto rodjen samnom a vozio sam bas dosta auta i skupljih i jeftinijih, ovaj auto je prelagan za voznju tako da su mu buduci kupci svi pocetnici i zenski vozaci.
NAPOMENA moj model nije Generation, za njega nista od ovog ne vazi jer je to Megan II generacije ubacen u ovu karoseriju po pitanju svega svega
tako da razumem i ove komentare gde ga pljuju ako je taj model u pitanju ili benzinac ili iz uvoza jer ti nisu ispod 250000 a kod nas se prodaju sa 120000-150000. tako da njima ne verujemm za komentar
takodje bih napomenuo da ELF ulje koje se sipa u ovlascenim servisima nije za taj auto jer nije retko da mu pravi problem na ERG ventilu diznama DPF-FAP filteru.
komfor za krupnije na zadnjoj klupi, buka preko 155KmH i potrosnja jer je moj model sa 5 brzina, drugih problema ako je redovno odrzavan nema.
Pročitaj više
02. Okt 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Verujem da je dobar,ali bas toliko...Da li ima boljeg nemam pojma za tako nesto bih trebao da vozim svaki auto iz te klase...
Razlog za prijavu korisnika
Jedino jos jedan auto koji sam imao i radovao se posle voznje je bio Pezo 205 gti, sa njim sam kao klinac sou pravio. Ovom jedino fali jos snage, al zato nema plivajuci i FAP filter kao varijanta od 90 i 110ks
Razlog za prijavu korisnika
A ne pricam napamet bas sve, imao sam juga, 3 golfa(1,3,4, usluzno 6), pezoa, 2 opela, usluzno audi A6 i A4, pasat b8 usluzno,tojotu, 2 renoa (clio, megan), sad vozim novog dzipica Nisana Q1.6dci 130ks. Veruj mi megan mi je tek drugi auto bio koji se bas bas lepo vozi i po gradu i na drumu, za auto ...put nije jer je puno trosi oad ga vozis preko 140 i pocinje da huci na 165 . Audi je tata za zvuk i brzinu recimo kao i mercedes. A da ne mislis da sam bas bez iskustva, recicu ti da sam i vozi drugarov AMG 63 nekoliko puta, al to su kola koja nisu za nas koji nemamo milione, definitivnoPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.