Tako je i moj rođak kupio Clia sa tim motorom nakon što su mu svi živi ispričali da je neuništiv i da troši 3,5 litara. On je to shvatio bukvalno, pa je potrošio nešto malo para na reparaciju turbine, dizne, nešto oko elektronike... Sad pljuje Francuze i kupio A4 prve generacije TDI.
Bez uvrede i omalovažavanja, mislim da je najmanji problem to što je generalno kanta i plastičan. Ja sam odavno batalio automobil kao statusni simbol - ne iz etičkih razloga, već iz finansijskih. Ali ddefinitivno se ne bih složio s tim da nema ko ne zna Clia da popravi. Vozila od 2005. godine su već... na tom nivou da čak i oni ko se razume u mehaniku i "struju" mnogo toga ne može da uradi na njemu. Ja bih voleo da je situacija drugačija, ali znam iz prve ruke da nije. Ljudi danas ne znaju gde se stvalja dizalica kad se menja točak, Kako se menja ulje, a ne nešto komplikovanije.Pročitaj više
Postovani. molim da mi kažete kako da isključim airbag sa suvozačevog mesta zbod decije fotelje koji moram da stavim na prednje sedište. auto je ford s max 2009 g, hvala
Pouzdan motor 1.5 dci 86KS, nema plivajući zamajac, mala potrošnja, napred prostran i za visoke putnike. Kupljen sa 3 godine, za 10 godina presao 130.000km, samo dva kvara (ručica brisača i regulator turbine).
OdržavanjeKomfor
Neudoban na duže relacije, zadnje sedište jako tesno i neudobno, skupi servisi i delovi.
Posedujem Clia 3, 2010, 1.5dci, 86ks. Imam samo reci hvale. Auto je izetno startan i brz, tako da ko zeli agresijuvniju voznju ovaj clio je stvoren za to. Naravno tada se ne moze ocekuvati mala potrosnja. Gorovim o voznji iznad 3000 obrataja recimo uveliko preko 120km/h, 130km/h. Ne znam koliko seku...ndi mu tacno treba od 0 do 100km/h ali svakako dosta naglo moze ubrzati i parirati autima koja imaju 2.0dizel motor sa oko 120-130ks. E sada ko zeli malu potrosnju, prosto ne ocekivano da je moze naci upravo u ovom startnom Cliju. Naravno tada ne mozete biti agresivni sa dodavanjem gasa. Voznja treba da bude umerena i potrosnja je oko 3l. Sto se tice delova nisu skupi. Plivajuci zamajac nema sto je velika prednost ovom motoru, pogotovu ako uzmemo obzir da deo kosta oko 500e. Auto je dosta zivahan po gradu, okretan, udobnost na nivou kao i preglednost, tih i ako je dizel, solidan prtljaznik, plastika ne skripi/ne krcka, nalazi se uglavnom u solidnom paketu opreme za razliku od ostalih automobila B segmenta. Auto privlaci poglede prolaznika, narocito restajlingovana verzija Clia 3.
Odnos cena/kvalitet je cista 10-ka.
Bio sam skeptican prema franskim automobilima ali posle Clia misljenje je totalno drugacije. 😀
Nema nista da se zameri. Auto je B u segmentu i ne moze se ocekivati prostor kao u sedanima od 5m ili kozna sedista sa masazerima i kabina oblozena kozom i mekom plastikom... Treba biti realan.
Treća generacija Renault Clio došla je na tržište sedam godina nakon predstavljanja druge generacije. Druga generacija Renault Clio je veoma dobar polazni materijal , što je potrebno samo da se modernizuje i usavršava. Dizajn novog Renault Clia podređena je pre svega pouzdanosti , što je rezultiralo maksimalnim rezultatom od pet zvezdica u testovima Euro NCAP. Prethodna generacija clia je postigao samo četiri zvezde .
Clio 3, 2006g, 1.5 dci, za grad i krace realcije, odlican. Savrseno udoban i mekan. Sa gumom malo vece visine od default-ne, (ja sam stavio 65 na 15-tice) trap necete servisirati nikad. Prosecna potrosnja 5L. Turbina dobro odradjuje posao u preticanjima. Pravi zvrk.
Održavanje
Obavezno sto mladji! Od 2008. pa na ovamo. Dizel motor je preskup za odrzavanje i diskutabilan je. Sve zavisi kako je odrzavan od strane predhonog vlasnika. Meni je prolupao nakon godinu dana, od kada je uvezen iz Holandije. Prethodni vlasnik je sipao lose ulje, a pri tom nije menjano na vreme. Ob...avezno sve detalje gledati pre kupovine.
Prvi sam vlasnik Renault Clio 3 od januara 2009. Extreme paket opreme, 1.5 dci 86Ks. Za ovaj auto imam samo reči hvale. Pouzdanost 100%, uz redovne male servise na 10.000 km bez ikakvih problema vozim već skoro 10 godina. Auto ide kao metak, a ubrzava kao munja. U preticanjima veoma siguran. Pri t...om potrošnja u gradu 5-6 l/100km, na autoputu 5 l, a na magistrali 3,5 l umerene voznje do 4,5 l da te niko ne prestigne :) Maksimalno sam ga vozio 180km na sat.
Enterijer prelep sa mekanom crnom plastikom i plastičnim hrom detaljima.
Farovi odlično osvetljavaju noću. Limarija i farba fenomenalna, bez naznaka korozije i oštećenja. Klima radi savršeno sve ove godine bez dopunjavanja.
Mana nema mnogo ali istakao bih sledeće:
Jedno vreme su mi h7 sijalice u farovima crkavale na par meseci, ali sada je ok mada ne znam koji je uzrok.
Prednja sedišta su generalno udobna ali na dužim putovanjima posle 3 sata vožnje počinje da bole noge (ovo je verovatno zbog moje visine od 1.90m)....
Zadnja klupa je realno neudobna, ali je za decu ok.
Mali servis u ovlašćenim servisu oko 15.000 dinara.
Veliki servis oko 50.000 dinara sa popustom za Renault 5+ vozila.
Treba paziti da se lišće ne nakupi kod vetrobrana ispod haube jer voda može da ode na elektroniku i poremeti brisače pa i elektrobravu. Ovo se jednostavno rešava u servisu ali je bolje sprečiti nego lečiti :)
Od ličnih želja - voleo bih da ima 6. brzinu.
I poslednje - na autoputu preko 120 na sat postaje bučniji - ipak je ovo prvenstveno gradski auto.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Da nije sluzbeni auto u pitanju?
Razlog za prijavu korisnika
Tako je i moj rođak kupio Clia sa tim motorom nakon što su mu svi živi ispričali da je neuništiv i da troši 3,5 litara. On je to shvatio bukvalno, pa je potrošio nešto malo para na reparaciju turbine, dizne, nešto oko elektronike... Sad pljuje Francuze i kupio A4 prve generacije TDI.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mali potrošač, bar u mom slučaju. Udoban je(pre ovog sam vozila Clio II generacije)
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Benzinac 1.2, jako mali potrošač, super gradski auto i ništa više od toga. Jeftino održavanje,nema ko ne zna Clia da popravi.
Generalno kanta, plastičan, nekad pomislim da će se raspasti, a prešao 115000
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Bez uvrede i omalovažavanja, mislim da je najmanji problem to što je generalno kanta i plastičan. Ja sam odavno batalio automobil kao statusni simbol - ne iz etičkih razloga, već iz finansijskih. Ali ddefinitivno se ne bih složio s tim da nema ko ne zna Clia da popravi. Vozila od 2005. godine su već... na tom nivou da čak i oni ko se razume u mehaniku i "struju" mnogo toga ne može da uradi na njemu. Ja bih voleo da je situacija drugačija, ali znam iz prve ruke da nije. Ljudi danas ne znaju gde se stvalja dizalica kad se menja točak, Kako se menja ulje, a ne nešto komplikovanije.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Postovani. molim da mi kažete kako da isključim airbag sa suvozačevog mesta zbod decije fotelje koji moram da stavim na prednje sedište. auto je ford s max 2009 g, hvala
Razlog za prijavu korisnika
Ne želim da budem hejter, ali ako nisi prvi vlasnik, pravu kilometražu ćeš ekstremno teško da utvrdiš.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Motor pouzdan i jak 1.6 16v, dosta prostora u kabini, odrzavanje povoljno
Malo vise trosi 6.5 za mali auto ali nista strasno u skladu sa kubikazom
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Sta 6.5? 😂
Razlog za prijavu korisnika
1.2 8V ne troši ispod 6l tako da je 6,5 ekstra...
Razlog za prijavu korisnika
Super motor za taj auto.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pouzdan motor 1.5 dci 86KS, nema plivajući zamajac, mala potrošnja, napred prostran i za visoke putnike. Kupljen sa 3 godine, za 10 godina presao 130.000km, samo dva kvara (ručica brisača i regulator turbine).
Neudoban na duže relacije, zadnje sedište jako tesno i neudobno, skupi servisi i delovi.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Posedujem Clia 3, 2010, 1.5dci, 86ks. Imam samo reci hvale. Auto je izetno startan i brz, tako da ko zeli agresijuvniju voznju ovaj clio je stvoren za to. Naravno tada se ne moze ocekuvati mala potrosnja. Gorovim o voznji iznad 3000 obrataja recimo uveliko preko 120km/h, 130km/h. Ne znam koliko seku...ndi mu tacno treba od 0 do 100km/h ali svakako dosta naglo moze ubrzati i parirati autima koja imaju 2.0dizel motor sa oko 120-130ks. E sada ko zeli malu potrosnju, prosto ne ocekivano da je moze naci upravo u ovom startnom Cliju. Naravno tada ne mozete biti agresivni sa dodavanjem gasa. Voznja treba da bude umerena i potrosnja je oko 3l. Sto se tice delova nisu skupi. Plivajuci zamajac nema sto je velika prednost ovom motoru, pogotovu ako uzmemo obzir da deo kosta oko 500e. Auto je dosta zivahan po gradu, okretan, udobnost na nivou kao i preglednost, tih i ako je dizel, solidan prtljaznik, plastika ne skripi/ne krcka, nalazi se uglavnom u solidnom paketu opreme za razliku od ostalih automobila B segmenta. Auto privlaci poglede prolaznika, narocito restajlingovana verzija Clia 3.
Odnos cena/kvalitet je cista 10-ka.
Bio sam skeptican prema franskim automobilima ali posle Clia misljenje je totalno drugacije. 😀
Nema nista da se zameri. Auto je B u segmentu i ne moze se ocekivati prostor kao u sedanima od 5m ili kozna sedista sa masazerima i kabina oblozena kozom i mekom plastikom... Treba biti realan.
Pročitaj više
07. Nov 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Aman bre - kakva 3 litra?? Brate, ajde da me voziš do Hamburga kad troši toliko malo. Plaćam realno, ne može da bude skuplje od autobusa ili aviona.
Razlog za prijavu korisnika
Treća generacija Renault Clio došla je na tržište sedam godina nakon predstavljanja druge generacije. Druga generacija Renault Clio je veoma dobar polazni materijal , što je potrebno samo da se modernizuje i usavršava. Dizajn novog Renault Clia podređena je pre svega pouzdanosti , što je rezultiralo maksimalnim rezultatom od pet zvezdica u testovima Euro NCAP. Prethodna generacija clia je postigao samo četiri zvezde .
'mlfree.com/renault-clio-2005-2014/'
Razlog za prijavu korisnika
Može ubrzati i parirati autima od 120-130 konja
Troši 3 litra
E šta sve može da se pročita
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Clio 3, 2006g, 1.5 dci, za grad i krace realcije, odlican. Savrseno udoban i mekan. Sa gumom malo vece visine od default-ne, (ja sam stavio 65 na 15-tice) trap necete servisirati nikad. Prosecna potrosnja 5L. Turbina dobro odradjuje posao u preticanjima. Pravi zvrk.
Obavezno sto mladji! Od 2008. pa na ovamo. Dizel motor je preskup za odrzavanje i diskutabilan je. Sve zavisi kako je odrzavan od strane predhonog vlasnika. Meni je prolupao nakon godinu dana, od kada je uvezen iz Holandije. Prethodni vlasnik je sipao lose ulje, a pri tom nije menjano na vreme. Ob...avezno sve detalje gledati pre kupovine.
Pročitaj više
22. Okt 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Kako ti prolupao?Sta mu bilo?
Razlog za prijavu korisnika
Prethodni vlasnik je sipao lose ulje, a pri tom nije menjano na vreme
Razlog za prijavu korisnika
Auu
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jako fin auto,bez ikakvi mana,osim cekavanje sijalice.
Crkavanja sijalice na svaki 4 meseci
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
502 Bad Gateway
Prvi sam vlasnik Renault Clio 3 od januara 2009. Extreme paket opreme, 1.5 dci 86Ks. Za ovaj auto imam samo reči hvale. Pouzdanost 100%, uz redovne male servise na 10.000 km bez ikakvih problema vozim već skoro 10 godina. Auto ide kao metak, a ubrzava kao munja. U preticanjima veoma siguran. Pri t...om potrošnja u gradu 5-6 l/100km, na autoputu 5 l, a na magistrali 3,5 l umerene voznje do 4,5 l da te niko ne prestigne :) Maksimalno sam ga vozio 180km na sat.
Enterijer prelep sa mekanom crnom plastikom i plastičnim hrom detaljima.
Farovi odlično osvetljavaju noću. Limarija i farba fenomenalna, bez naznaka korozije i oštećenja. Klima radi savršeno sve ove godine bez dopunjavanja.
Mana nema mnogo ali istakao bih sledeće:
Jedno vreme su mi h7 sijalice u farovima crkavale na par meseci, ali sada je ok mada ne znam koji je uzrok.
Prednja sedišta su generalno udobna ali na dužim putovanjima posle 3 sata vožnje počinje da bole noge (ovo je verovatno zbog moje visine od 1.90m)....
Zadnja klupa je realno neudobna, ali je za decu ok.
Mali servis u ovlašćenim servisu oko 15.000 dinara.
Veliki servis oko 50.000 dinara sa popustom za Renault 5+ vozila.
Treba paziti da se lišće ne nakupi kod vetrobrana ispod haube jer voda može da ode na elektroniku i poremeti brisače pa i elektrobravu. Ovo se jednostavno rešava u servisu ali je bolje sprečiti nego lečiti :)
Od ličnih želja - voleo bih da ima 6. brzinu.
I poslednje - na autoputu preko 120 na sat postaje bučniji - ipak je ovo prvenstveno gradski auto.
Pročitaj više
26. Maj 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.