Posedujem Merivu 1.3 CDTI 75 konja. Za tu kategoriju veoma komforan automobil,materijali enterijera zadovoljavajući, sedišta udobna,unutrašnjost dobro dizajnirana,mesta za odlaganje sitnica više nego dovoljno. Ogibljenje odlično,ugodna vožnja čak i po ovim našim putevima. Cena održavanja pr...osečna. Potrošnja goriva ispod proseka.
Motor
Pojedini delovi skuplji od proseka i teško se pronalaze.
Automatsko zaključavanje vrata se ne može isključiti.
Na auto putu do 130 km/h vožnja prijatna preko toga veoma bučan.
Vožnja u gradu zahteva česta šaltanja i to poprilično zamara, preticanje i na blagim uzbrdicama je nemoguća misij...a.
Definitivno preslab agregat za tu šasiju i to je najveća mana ovom automobilu. Ja lično ne mogu da razumem koji je stručnjak, inženjer ili ko god već....doneo odluku da motor od 75 ks. uopšte serijski ugrađuje u uvaj automobil.
Dali ima neko da Mi pomogne imam peugeot 307 hdi 2.o dizel cuka ko da se lomi nesto u motor I u voznji PA I na leru odjednom GA gusi ili zakoci peugeot je 2003 godine ako je neko imao ist Problem da Mi pomogne sta mu je kvar hvala vam unapred
Imam merivu 2011. godište 1.4 turbo 103kw. Uvezao sam je iz Svajcarske krajem 2019.godine. Za predjenih 3000km stekao sam utisak da motor nema dovoljno snage da iznese karoseriju sto u velikoj meri utiče na potrošnju( 7l auto-put, 9-10l grad. Inace dobar porodični auto komforan i lak za parkiranje.
Posedujem Merivu 1,7 dcti, 2010, Cosmo oprema. Vozim je od februara 2019, dakle godinu dana i za sada samo pohvale. Do pre godinu dana govorio sam ,,ne volim Opel,, ali od tada sam promenio mišljenje, bilo je subjektivne prirode.
Auto je funkcionalan maksimalno, lepo radi, ide, startan za dizela, ...znači sve funkcioniše kako treba. Znači sve preporuke.
Za ovaj novac dobijate maksimum. Jedina mana su zadnja vrata za putnike kada ulaze i izlaze iz auta jer mogu da se sudare sa putnicima na prednjim sedištima, ali zato je to vrlina kad smeštate decu na zadnja sedišta, imate tad lakši pristup. Dakle preporuka za porodice sa malom decom.
Taj auto ima finu konstrukciju, ali ne znam iz kog razloga je težak kao tenk. 1.7 cdti je nenormalno skup za održavanje, jeftinije je voziti BMW 320d F30.
Meriva b 13 cdti godinu dana posle.
Motor, iako je ovo moj prvi diesel koga vozim mogu Vam reći da sam zadovoljan ako u principu ne volim diesel motore. Malo je bučan kada je hladan ali kada se ugreje postaje kultivisaniji.
Unutrašnjost je još uvek po meni atraktivna izuzev sto na radiju ima mnogo ...dugmića kao i što dugi kažu meni ne smeta jer koristim komande na volanu tako.
Preglednost unazad je znatno lošija nego na Zafiri A, ali to je trend od koga svi pate
veoma upravljiv auto i pored motora od samo 1248 ccm još uvek živahan doduše za moj način vožnje
KOntra ili suicid vrata imaju dosta prednosti i poneku manu kada zeli neko sa zadnjih i sa prednjih sedista da izadje moze da se sudari, doduše to je i naznačeno u u putstvu za upotrebu
Prednji trap je izdrzljiva iskrivio sam jednu felnu pre 7 meseci i to dobro trap je ostao čitav za sada
održavanje za sada sam zameio podloške dizni 500 rsd po dizni sa zamenom
Turbinu sam kupio novu jer prilikom kupovine sam znao da turbo nije baš najsrećniji U Borg Warnner u Temišvaru koštala je kompletna 407 evra u kutiji nova.
prešao sam za godinu dana oko 15000 km nisam imao većih zamerki niti ulaganja jer napominjem da sam je kupio sa turbinom koja je bila pri kraju da auto sada ima oko 196000km barem ja tako mislim jer sam ga proverio zahvaljujući Majstor LJubi zadnji put je bio u servisu u Iverdonu na 176.000 km u martu 2017(kupljena u januaru 2018).
Zamenjeno ulje 02.01.2019 kada je stavljena nova turbina zato sam je i menjao inače mogla je još da ide ali radi preventive jer je počela da se čuje
4 litra sada Opel ulja po 800 rsd 3200 rsd
filter filtron
ulje 890 rsd
kabina 850 rsd
gorivo 1950 rsd
vazduh 800 rsdPročitaj više
Evo pune tri godine kako vozim Opel Merivu B. Cene ulja i filtera se nisu bitnije menjale tako da za kompletan zamenu ulja i filtera treba izdvojiti izmedju 6000 i 6500 dinara. Priliom zamene ulja DPF poprskam sprejem za DPF koji košta oko 650 dinara, od kako to radim regeneracija je znatno redja. ...Na kilometar satu je oko 225 hiljada kilometara. od kvarova sam imao:
Dostavna pumpa za gorivo (u rezervoaru) je crkla, Uložek nije nigde u srbiji mogao da se kupi uzgred zaliven je u plastiku (original je oko 55000 dinara, što naravno nisam hteo da platim, po stranim sajtovima ima da se nadje za 170-180 evra, ali sam se odlučio da zamenim uložak koji sam našao u Budimpešti i majstor je na parkingu u svom uspeo da zameni samo uložak marke VDO isti kao i originalan i koštalo je 25000 forinti ili nešto oko 80 evra sa sve putnim troškovima oko 150 evra grtis sam imao izlet u Budimpešti, a žena šoping (o troškovima šopinga nekom drugom prilikom). Zamena pumpe plus čišćenje rezervoara me koštalo 3000 dinara.
Za lamelu i korpu je bila zadužena isto moja supruga koja vozi ili korsu ili zafiru i uprno je pokušavala da krene 3. brzinom i tom prilikom je spalila lamelu. Lamelu i korpu sam remontovao (zamenio) u servisu lamela na starom obrenovačkom putu cena te akcije je bila 40 evra i za korpu i za lamelu plus zamena 50 evra, plivajući zamajac je bio u dobrom stanju(mada je preživo temperaturni šok).
Prednja ploča kompresora klime je promenjena koštala je oko 20 evra, zamenio sam je uz pomoć drugara(da napomenem potreban je petougaoni torx IPR10 da bi se zamenila).
Da ne bude da samo žena kvari auto ja sam uspeo da razbijem zadnju stop lampu ima originalna koja košta 20 ak hiljada medutim našao sam polovnu malo izgrebanu (ništa strašno) za 5000 dinara i istu ispolirao i ništa se ne vidi.
Takodje sam probao da na polici na podu gepeka prevezem 25 behaton ploča, ali pazi uspela je da napukne i tu sam ja kriv da sam je spustio na niži nivo gde bi se oslonila više na dno gepeka sigurno se to ne bi desilo. Novu nisam tražio, polovna je oko 40 evra, uz pomoće drugaa smo uspešno okrpili postojeću.
Zamenje su disk pločice na prednjim točkovima uzeo sam TRW cena je bila oko 4500 dinara, planiram da zamenim i zadnje isto TRW su oko 2500 dinara.
Pred tehnički pregled zamenio sam i gibljivo crevo(pletenicu) na auspuhu mogla je još ali nisam hteo da rizikujem, cena 4000 dinara zamena i deo u auspuh servisu u Železniku.
Na tehničkom pregledu je merena ovalnost diskova i pokazuje da su u super stanju i vizuelno i na mašini (po mojim saznanjima diskovi nisu menjani).
Izduvni gasovi su mereni i 3 puta su manji od dozvoljenih za vozila uvezena posle 2014.
Od prediktivnog održavanja planiram zamenu lanca, španera, lančanika i klizača kada bude oko 250 hiljada kilometara(set sa dihtungom košta oko 11000 dinara) za ruke se nisam rapitivao ali otprilike 50ak evra(u servisnoj knjižici stoji da je set zupčenja menjan na oko 140 hiljada pa planiram i to da promenim na 250 hiljada ili pre ako počne da se čuje lanac). jedan savet za 13 cdti motore prilikom zamene lanv+ca obavezno očistiti cevčicu koja dostavlja ulje na lanac.
Takodje na 250 hiljada planiram i skidanje i kontrolu dizni. čišćenje i kontrola bez reparacije košta oko 20-30 evra po dizni, ukoliko bude trebala reparacija raspitaću se koliko košta, ali po izduvnim gasovima ne bi trebalo još.
Unutrašnjost automobila je još uvek dobro očuvana, za sada nema škriputanja, izuzetak je koža na volanu čij je konac pukao oko 3 cm što je žena uspešno sanirala i neznatno ogulilo se dugme za otključavanje vrata.
Auto se vozi svaki dan, nimalo se ne štedi, na trapu ništa za sada nije menjano, potrošnja ulja je oko 0,5 litara na godinu dana ili 150000 km od zamene do zamene. Nisam navodio imena servisa gde sam radio, ukoliko treba kome neka se obrati na PP.Pročitaj više
Posedujemo Merivu iz 2016.-te. Trenutna kilometraža (Maj 2020 ~145.000 km). Motor 1,4 120KS, 5 brzina, benzin.
Odlične vozne karakteristike, komotan, udoban za duga putovanja. Motor i kočnice (diskovi na sva 4 točka) odlični. Otvaranje vrata (i prednjih i zadnjih skoro pod 90 stepeni, sa visokim se...denjem - odličan izbor za krupnije i visoke osobe.
Viši nivo opreme (automatska/manuelna dvozonska klima, veliki displej za radio (bez navigacije), automatsko prebacivanje dnevna /kratka svetla, senzor za kišu sa regulacijom brzine reagovanja, senzori pritiska u gumama. Zatamnjena stakla, rezervni točak (manjih dimenzija). Servisni interval na 30.000 km ili na godinu dana. Na svakom drugom servisu se menjaju svećice (time se štite bobine - bar tako kažu:).
Cene redovnih servisa oko 100-150 €. Rezervni delovi kod ovlaštenih servisera se čekaju 2-3 nedelje.
Potrošnja (po Vojvodini ~ 6,5-7 litara), po Beogradu ~ 8,0 litara, na autoputu (žustra i brza vožnja) - 8,5 litara.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ako si uzeo turbo benzinca, a pretpostavljam da jesi, onda je to potpuno normalno. Naročito 1.4 turbo ima baš loš odnos performansi i potrošnje.
Razlog za prijavu korisnika
Da li neko poseduje Opel Meriva 2012 benzin 1.4 140 ks,kolika je potrosnja prosek? Hvala
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Posedujem Merivu 1.3 CDTI 75 konja. Za tu kategoriju veoma komforan automobil,materijali enterijera zadovoljavajući, sedišta udobna,unutrašnjost dobro dizajnirana,mesta za odlaganje sitnica više nego dovoljno. Ogibljenje odlično,ugodna vožnja čak i po ovim našim putevima. Cena održavanja pr...osečna. Potrošnja goriva ispod proseka.
Pojedini delovi skuplji od proseka i teško se pronalaze.
Automatsko zaključavanje vrata se ne može isključiti.
Na auto putu do 130 km/h vožnja prijatna preko toga veoma bučan.
Vožnja u gradu zahteva česta šaltanja i to poprilično zamara, preticanje i na blagim uzbrdicama je nemoguća misij...a.
Definitivno preslab agregat za tu šasiju i to je najveća mana ovom automobilu. Ja lično ne mogu da razumem koji je stručnjak, inženjer ili ko god već....doneo odluku da motor od 75 ks. uopšte serijski ugrađuje u uvaj automobil.
Pročitaj više
17. Sep 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Unutrasnji prostor komforan
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Dali ima neko da Mi pomogne imam peugeot 307 hdi 2.o dizel cuka ko da se lomi nesto u motor I u voznji PA I na leru odjednom GA gusi ili zakoci peugeot je 2003 godine ako je neko imao ist Problem da Mi pomogne sta mu je kvar hvala vam unapred
Razlog za prijavu korisnika
Kvar sigurno nije naivan. Možda je prezubio zupčasti kaiš... Ni u kom slučaju tako motor nije smeo da radi inače je šteta velika.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Komforan auto u svakom smislu, lep enterijer, dostupnost komandi, udobna sedišta
Skupi delovi, nedostatak polovnih originalnih delova, slab motor u odnosu na karoseriju, veliki potrošač
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Imam merivu 2011. godište 1.4 turbo 103kw. Uvezao sam je iz Svajcarske krajem 2019.godine. Za predjenih 3000km stekao sam utisak da motor nema dovoljno snage da iznese karoseriju sto u velikoj meri utiče na potrošnju( 7l auto-put, 9-10l grad. Inace dobar porodični auto komforan i lak za parkiranje.
Razlog za prijavu korisnika
Merivu mnogi gledaju kao mali auto, ali ona je teška poprilično, težinom prevazilazi Astru karavan...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Posedujem Merivu 1,7 dcti, 2010, Cosmo oprema. Vozim je od februara 2019, dakle godinu dana i za sada samo pohvale. Do pre godinu dana govorio sam ,,ne volim Opel,, ali od tada sam promenio mišljenje, bilo je subjektivne prirode.
Auto je funkcionalan maksimalno, lepo radi, ide, startan za dizela, ...znači sve funkcioniše kako treba. Znači sve preporuke.
Za ovaj novac dobijate maksimum. Jedina mana su zadnja vrata za putnike kada ulaze i izlaze iz auta jer mogu da se sudare sa putnicima na prednjim sedištima, ali zato je to vrlina kad smeštate decu na zadnja sedišta, imate tad lakši pristup. Dakle preporuka za porodice sa malom decom.
Pročitaj više
17. Feb 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Da li moze broj tell
Razlog za prijavu korisnika
Evo moj 0611989762
Razlog za prijavu korisnika
Taj auto ima finu konstrukciju, ali ne znam iz kog razloga je težak kao tenk. 1.7 cdti je nenormalno skup za održavanje, jeftinije je voziti BMW 320d F30.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
tek sam je kupio
tek sam je kupio
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pa makar da prodje mesec-dva. Ne bih mogao ništa detaljnije reći o automobilu dok ne pređem bar 1000 km. Hvala na razumevanju.
Razlog za prijavu korisnika
Meriva b 13 cdti godinu dana posle.
Motor, iako je ovo moj prvi diesel koga vozim mogu Vam reći da sam zadovoljan ako u principu ne volim diesel motore. Malo je bučan kada je hladan ali kada se ugreje postaje kultivisaniji.
Unutrašnjost je još uvek po meni atraktivna izuzev sto na radiju ima mnogo ...dugmića kao i što dugi kažu meni ne smeta jer koristim komande na volanu tako.
Preglednost unazad je znatno lošija nego na Zafiri A, ali to je trend od koga svi pate
veoma upravljiv auto i pored motora od samo 1248 ccm još uvek živahan doduše za moj način vožnje
KOntra ili suicid vrata imaju dosta prednosti i poneku manu kada zeli neko sa zadnjih i sa prednjih sedista da izadje moze da se sudari, doduše to je i naznačeno u u putstvu za upotrebu
Prednji trap je izdrzljiva iskrivio sam jednu felnu pre 7 meseci i to dobro trap je ostao čitav za sada
održavanje za sada sam zameio podloške dizni 500 rsd po dizni sa zamenom
Turbinu sam kupio novu jer prilikom kupovine sam znao da turbo nije baš najsrećniji U Borg Warnner u Temišvaru koštala je kompletna 407 evra u kutiji nova.
prešao sam za godinu dana oko 15000 km nisam imao većih zamerki niti ulaganja jer napominjem da sam je kupio sa turbinom koja je bila pri kraju da auto sada ima oko 196000km barem ja tako mislim jer sam ga proverio zahvaljujući Majstor LJubi zadnji put je bio u servisu u Iverdonu na 176.000 km u martu 2017(kupljena u januaru 2018).
Zamenjeno ulje 02.01.2019 kada je stavljena nova turbina zato sam je i menjao inače mogla je još da ide ali radi preventive jer je počela da se čuje
4 litra sada Opel ulja po 800 rsd 3200 rsd
filter filtron
ulje 890 rsd
kabina 850 rsd
gorivo 1950 rsd
vazduh 800 rsdPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Evo pune tri godine kako vozim Opel Merivu B. Cene ulja i filtera se nisu bitnije menjale tako da za kompletan zamenu ulja i filtera treba izdvojiti izmedju 6000 i 6500 dinara. Priliom zamene ulja DPF poprskam sprejem za DPF koji košta oko 650 dinara, od kako to radim regeneracija je znatno redja.
...Na kilometar satu je oko 225 hiljada kilometara. od kvarova sam imao:
Dostavna pumpa za gorivo (u rezervoaru) je crkla, Uložek nije nigde u srbiji mogao da se kupi uzgred zaliven je u plastiku (original je oko 55000 dinara, što naravno nisam hteo da platim, po stranim sajtovima ima da se nadje za 170-180 evra, ali sam se odlučio da zamenim uložak koji sam našao u Budimpešti i majstor je na parkingu u svom uspeo da zameni samo uložak marke VDO isti kao i originalan i koštalo je 25000 forinti ili nešto oko 80 evra sa sve putnim troškovima oko 150 evra grtis sam imao izlet u Budimpešti, a žena šoping (o troškovima šopinga nekom drugom prilikom). Zamena pumpe plus čišćenje rezervoara me koštalo 3000 dinara.
Za lamelu i korpu je bila zadužena isto moja supruga koja vozi ili korsu ili zafiru i uprno je pokušavala da krene 3. brzinom i tom prilikom je spalila lamelu. Lamelu i korpu sam remontovao (zamenio) u servisu lamela na starom obrenovačkom putu cena te akcije je bila 40 evra i za korpu i za lamelu plus zamena 50 evra, plivajući zamajac je bio u dobrom stanju(mada je preživo temperaturni šok).
Prednja ploča kompresora klime je promenjena koštala je oko 20 evra, zamenio sam je uz pomoć drugara(da napomenem potreban je petougaoni torx IPR10 da bi se zamenila).
Da ne bude da samo žena kvari auto ja sam uspeo da razbijem zadnju stop lampu ima originalna koja košta 20 ak hiljada medutim našao sam polovnu malo izgrebanu (ništa strašno) za 5000 dinara i istu ispolirao i ništa se ne vidi.
Takodje sam probao da na polici na podu gepeka prevezem 25 behaton ploča, ali pazi uspela je da napukne i tu sam ja kriv da sam je spustio na niži nivo gde bi se oslonila više na dno gepeka sigurno se to ne bi desilo. Novu nisam tražio, polovna je oko 40 evra, uz pomoće drugaa smo uspešno okrpili postojeću.
Zamenje su disk pločice na prednjim točkovima uzeo sam TRW cena je bila oko 4500 dinara, planiram da zamenim i zadnje isto TRW su oko 2500 dinara.
Pred tehnički pregled zamenio sam i gibljivo crevo(pletenicu) na auspuhu mogla je još ali nisam hteo da rizikujem, cena 4000 dinara zamena i deo u auspuh servisu u Železniku.
Na tehničkom pregledu je merena ovalnost diskova i pokazuje da su u super stanju i vizuelno i na mašini (po mojim saznanjima diskovi nisu menjani).
Izduvni gasovi su mereni i 3 puta su manji od dozvoljenih za vozila uvezena posle 2014.
Od prediktivnog održavanja planiram zamenu lanca, španera, lančanika i klizača kada bude oko 250 hiljada kilometara(set sa dihtungom košta oko 11000 dinara) za ruke se nisam rapitivao ali otprilike 50ak evra(u servisnoj knjižici stoji da je set zupčenja menjan na oko 140 hiljada pa planiram i to da promenim na 250 hiljada ili pre ako počne da se čuje lanac). jedan savet za 13 cdti motore prilikom zamene lanv+ca obavezno očistiti cevčicu koja dostavlja ulje na lanac.
Takodje na 250 hiljada planiram i skidanje i kontrolu dizni. čišćenje i kontrola bez reparacije košta oko 20-30 evra po dizni, ukoliko bude trebala reparacija raspitaću se koliko košta, ali po izduvnim gasovima ne bi trebalo još.
Unutrašnjost automobila je još uvek dobro očuvana, za sada nema škriputanja, izuzetak je koža na volanu čij je konac pukao oko 3 cm što je žena uspešno sanirala i neznatno ogulilo se dugme za otključavanje vrata.
Auto se vozi svaki dan, nimalo se ne štedi, na trapu ništa za sada nije menjano, potrošnja ulja je oko 0,5 litara na godinu dana ili 150000 km od zamene do zamene. Nisam navodio imena servisa gde sam radio, ukoliko treba kome neka se obrati na PP.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vrlo mala potrošnja, izuzetno udoban i komforan automobil.
Motor je MultiJet 1.3 i malo je trom i lenj, kao da je karoserija za nijansu preteška za njega.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Extra je na svim poljima
Ne znam šta sve ima od opreme. Mislim da ima dosta. 1.4 benzinac
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Extra je na svim poljima
Ne znam šta sve ima od opreme. Mislim da ima dosta. 1.4 benzinac
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Extra je na svim poljima
Ne znam šta sve ima od opreme. Mislim da ima dosta. 1.4 benzinac
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Posedujemo Merivu iz 2016.-te. Trenutna kilometraža (Maj 2020 ~145.000 km). Motor 1,4 120KS, 5 brzina, benzin.
Odlične vozne karakteristike, komotan, udoban za duga putovanja. Motor i kočnice (diskovi na sva 4 točka) odlični. Otvaranje vrata (i prednjih i zadnjih skoro pod 90 stepeni, sa visokim se...denjem - odličan izbor za krupnije i visoke osobe.
Viši nivo opreme (automatska/manuelna dvozonska klima, veliki displej za radio (bez navigacije), automatsko prebacivanje dnevna /kratka svetla, senzor za kišu sa regulacijom brzine reagovanja, senzori pritiska u gumama. Zatamnjena stakla, rezervni točak (manjih dimenzija). Servisni interval na 30.000 km ili na godinu dana. Na svakom drugom servisu se menjaju svećice (time se štite bobine - bar tako kažu:).
Cene redovnih servisa oko 100-150 €. Rezervni delovi kod ovlaštenih servisera se čekaju 2-3 nedelje.
Potrošnja (po Vojvodini ~ 6,5-7 litara), po Beogradu ~ 8,0 litara, na autoputu (žustra i brza vožnja) - 8,5 litara.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.