Imao sam 1.2 benzinca. Nisu mogle da prodju ni 2 nedelje bez da moram da ga teram kod majstora. Nema sta nisam menjao (akomulator, alternator, kompjuter, dihtung glave, solje amortizera, bobine, pumpa za gorivo, anlaser i jos mnogo toga), ali je on nekako nastavio da se kvari. Od elektronike o kabin...i nema sta nije svakodnevno crkavalo. Auto nije imao snage, prokuvavao je na uzbrdicama. Neretko se desavalo da crkne na sred puta, bojao sam se da sa njim idem na duza putovanja. Plastike na instrument tabli bi postajale lepljive na jakom suncu. Sve na sistemu za kocenje je crkavalo, kao i na sistemu za upravljanje. Na kraju je motor zaribao i morala je da se radi generalna, sto se nije isplatilo. Auto za izbegavanje, pogotovo 1.2 benzinci.
Ovo mi baš deluje kao preteran broj kvarova. Naravno, nešto od toga što si naveo jednostavno nakon određenog vremena mora da se menja kod svih automobila, ali ako si jednom ili dva puta mesečno morao da ideš kod majstora, deluje mi kao da je taj auto već bio uništen i skrpljen samo za prodaju, pa ka...d je došao tebi u ruke onda je krenulo jedno po jedno... Možda grešim, možda je verzija sa samog početka proizvodnje pošto one neretko prave najviše problema.Pročitaj više
Da, 1.6 je u pitanju, pri brzinama preko 80 samo propadne papucica gasa i morate da stanete, ugasite i upalite auto da bi se opet "aktiviralo". Na auto-putu je najgore kada se dogodi u preticanju.
Мотор 1.9јтд, фамозни, можеш да му сипаш и лож уље, једноставно гута све, удобан, простора има на претек и напред и позади, невероватно како су упаковали у ту каросериј...
Potrošnja
Највећи проблем овог аута је што не може да се нађе примерак који је прешао испод пола милиона бар, где једноставно почиње све да цркава, сијалице цркавају на месец ...ана, стабилизаторе и силен блокове мењаш на сваком малом сервису, цркавају подизачи прозора, или се егр вентил запуши, или цркне овер буст турбине, или турбина или пливајући, или цркне батерија кључа, једноставно сваких пет дана нешто цркне буквално, али први ми је ауто био, па ми је ипак некако остао у лепом сећању
Opste poznata mana ovog auta je komp koji je postavljen isuvise blizu motora gde tri velike temperature Odlican motor ali jako slabe elektronike. Znaci prebaciti komp sto dalje. Mislim da ga majstori prebacuju kod akumulatora.
Dosta udoban i stabilan auto, ima dosta komfora na prednjoj i zadnjoj klupi, lep izgled. Citi volan. Ako mislite da uzimate ovaj model, uzimajte 1.2 ili 1.9jtd,od 1.6 bezite sto dalje
PouzdanostMotor
Motor 1.6,trom i veliki problem s elektronikom, nikad krajs, uvek izbacuje neke greske, ne pouzdan automobil.
Stilo 1.2 16V normalna voznja potrosnja na otvoreno 4.7l grad oko 6.5l a kombinovano prosek oko 5.7l sto je za benzinca ok.Odrzavanje jeftino a sto se konfora tice za svaku pohvalu.
MOzda malo elektronika al samo kod dobrog majstora lepo da se sredi i nema problema
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ovo mi baš deluje kao preteran broj kvarova. Naravno, nešto od toga što si naveo jednostavno nakon određenog vremena mora da se menja kod svih automobila, ali ako si jednom ili dva puta mesečno morao da ideš kod majstora, deluje mi kao da je taj auto već bio uništen i skrpljen samo za prodaju, pa ka...d je došao tebi u ruke onda je krenulo jedno po jedno... Možda grešim, možda je verzija sa samog početka proizvodnje pošto one neretko prave najviše problema.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
За овај аутомобил ништа испод 1.6 нема шта да тражи.
Razlog za prijavu korisnika
Realno, i meni tako deluje - 1.6 bi trebalo da je minimum.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jeftino odrzavanje,mala potrosnja,6.brzina.Sve u svemu kod mene je 6god i prezadovaljan sam
Trap nezan.Nije startan.Izbegavati obilazenje na autoputevima iznad 90km.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Koji motor? Zašto bukvalno niko ne napiše u opisu koji motor im je u autu? 🙂
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ja sam imao benzinca sa plinom, mala potrosnja je jedina prednost ovog auta.
Los kompjuter, klapna gasa pravi dosta problema, kao i generalno sva elektronika na autu. Bezite od benzinca sto dalje.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Verovatno je 1.6 u pitanju
Razlog za prijavu korisnika
Da, 1.6 je u pitanju, pri brzinama preko 80 samo propadne papucica gasa i morate da stanete, ugasite i upalite auto da bi se opet "aktiviralo". Na auto-putu je najgore kada se dogodi u preticanju.
Razlog za prijavu korisnika
To sam kasno saznao.. godinu dana sam proveo po majstorima, na kraju sam mu resio probleme sve i prodao ga za dzabe, samo da ga sklonim..
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Komforan, udoban
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Мотор 1.9јтд, фамозни, можеш да му сипаш и лож уље, једноставно гута све, удобан, простора има на претек и напред и позади, невероватно како су упаковали у ту каросериј...
Највећи проблем овог аута је што не може да се нађе примерак који је прешао испод пола милиона бар, где једноставно почиње све да цркава, сијалице цркавају на месец ...ана, стабилизаторе и силен блокове мењаш на сваком малом сервису, цркавају подизачи прозора, или се егр вентил запуши, или цркне овер буст турбине, или турбина или пливајући, или цркне батерија кључа, једноставно сваких пет дана нешто цркне буквално, али први ми је ауто био, па ми је ипак некако остао у лепом сећању
Pročitaj više
26. Mar 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Opste poznata mana ovog auta je komp koji je postavljen isuvise blizu motora gde tri velike temperature Odlican motor ali jako slabe elektronike. Znaci prebaciti komp sto dalje. Mislim da ga majstori prebacuju kod akumulatora.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Motor 1.9 JTD 116 KS ne prevzidjen ide do 700.000 km sa redovnom zamenom ulja.
Bolji od Megana Golfa Fokusa 307-ce. Jako stabilan auto u krivinama.
Dugi Golf 2 sve da se pokvari ide dalje ne staje.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jednostavan i jeftin za odrzavanje, mali servis do 100e, veliki 300e.
Motor 1.8 benzin je napravljen fabricki da trosi ulje pa se cesto mora dosipati. Ali je tako uvek novo ulje u motoru
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dosta udoban i stabilan auto, ima dosta komfora na prednjoj i zadnjoj klupi, lep izgled. Citi volan. Ako mislite da uzimate ovaj model, uzimajte 1.2 ili 1.9jtd,od 1.6 bezite sto dalje
Motor 1.6,trom i veliki problem s elektronikom, nikad krajs, uvek izbacuje neke greske, ne pouzdan automobil.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Udoban gradski autić prosečne potrošnje.
Elektronika. Potrošnja kod benzinca.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Stilo 1.2 16V normalna voznja potrosnja na otvoreno 4.7l grad oko 6.5l a kombinovano prosek oko 5.7l sto je za benzinca ok.Odrzavanje jeftino a sto se konfora tice za svaku pohvalu.
MOzda malo elektronika al samo kod dobrog majstora lepo da se sredi i nema problema
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.