niska cena odrzavanja, prakticno bez kvarova na 250 000 km, pouzdan, DIZEL motor FIAT=a
mali gepek za moje pojmove i za tako gabaritni auto, ako imate nosace onda je zvuk pri voznji dosta jak.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Da bi me shvatili ovo je vozilo najviše klase koje vozim, pre smo imali Punto, pre njega Jugo, Fiću....
Veličina, udobnost, grejanje, preglednost, izgled, stabilnost, menjač (nikad bolji nismo imali), tempomat, pristojna potrošnja (grad leti ispod 6,5 dinara, a otvoreni put oko 4,5 dinara gaže...ni kilometar bez klime, sa najviše 2100-2200 obrtaja, sa promenama brzina između 1700 i 2000 obrtaja u minuti). Da naglasim ovo su troškovi potrošenog CNG-a, nismo prikazali ulje (koje nije zanemarljivo) i benzin (koji leti skoro i da se ne troši (par litara na 1000 km).
Potrošnja ulja, bučan i slab motor, sedišta slabo drže telo, Na primer Punto je po ovim manama bio bolji (sem snage motora-tu su isti).
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Automobil je veoma prostran, tih u radu, dosta je pouzdan i bezbedan. Pravi porodični auto za našu srednju klasu. Automobil nije za ložane i one koji vole velika ubrzanja. Delova sada ima po celoj Srbiji i dosta su pristupačni.
Potrošnja u (Beo)gradu sa klimom ide i do 10l ako vas uhvati špic. Međubrzinsko ubrzanje. Skupa dodatna oprema ako se kupuje nov automobil.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sa motorom 1.4 benzinac presao sam skoro 30.000,00 km. Auto je izuzetno tih,( do 130-140 gotovo nikakvih zvukova spolja) i za duza putovanja pruza prijatan osecaj neskučenosti, prilicno je udoban i zaista izuzetno stabilan iako prilicno visok.
Mislim da reportaza SAT emisije-Mirka Alvirovica koja ...se može naci na You tube zaista verodostojno opisuje ovaj auto i mislim da ga je gotovo do poslednje reci tacno opisao.
Iskreno za taj novac (10.900e) nisam primetio neke mane,po hvalitetu sve je to na nivou konkurencije, cak po opremi nudi i vise. Ono sta mi je bilo cudno na pocetku voznje bio je menjac koji mi se cinio sa prektatkim hodovima, sustina je u tome da su prvih 4 brzina razdeljene na 5, a 6-ta. brzina mu... je u stvari klasicna 5-ta.(3000 obrtaja oko 120km/h, 4000 malo manje od 160 km/h) Sta vise tako razdeljene brzine mogu da budu i strasno korisne posebno na bas brdovitom terenu, prva povlači kao traktor ali sluzi isključivo samo za kretanje (bilo kakvo cimanje prvom do 30 ili vise je mučenje),sa druge strane ladno mozete krenuti i iz druge a da se ne primeti, treća sasvim lagano vuče na brdovitom krivudavom terenu gde se kod klasičnih menjača inače koristi druga brzina ali ovde to mnogo bolje sljaka jer da tako kažem tačno je za toliko malo "duža" da auto ide na malom broju obrtaja a lepo vuće (umesto da vristi drugom ili trokira trećom) , prica se nastavlja tako i sa 4 brzinom koja ide od 60 do 120 i upravo ovom brzinom se i mora voziti pri ubrzanju od 80 do 120 i onda auto lepo vuče, ( primer kao kad bi klasican menjač ubrzavao trećom od 80 do 120, svaki tu dobro vuće).Nadam se da sam objasnio sustinu, treba se samo malo navici, u pocetku mi je bilo izuzetno cudno i glupo ali sto sam ga vise vozio uvideo sam da su uradi pravu stvar kako bi izvukli maksimum iz motora.Jos jednom napominjem auto je iuzuzetno tih, ne samo prema sumovima vetra vec posebno mislim na motor koji se ne cuje ni pri 4000 do 5000 obrtaja, valjda su znali da mora da se vrti brze pa su ga dobro izolovali.
Potrosnja, po gradu do 10 L na 100 km, vozim kratke relacije po kilometar dva,(kuća-vrtić-posao-opet vrtić-prodavnica- piljara itd...) stalno paljenje,gasenje, mahom je hladan ali pouzdano znam da svi savremeni auti- benzinci bilo koje marke 1.4 do 1.6. ove tezine-1260 kg, sa klimom, gumam 16 coli širine 205, troše apsolutno isto samo je pitanje ko hoce da laže ( većina laže i to sebe) a ko da kaže istinu. Na otvorenom opet od načina vožlje od 6.5 do 7.5 ako se gazi.To je to, nadam se da sam pomogao.Ja sam ugradio plin za 500e sa atestom, troši isto, ide isto samo jeftinije.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
shasija-karoserija-sigurnost 5-ica!
komfor 5-ica !
cene: servis & auto-delovi" u odnosu na "japance", "nemece", "francuze"...15-25 % povoljnijie. 5-ica
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam verziju 1,6 MJ Longue. Motor ide lepo, mnogo bolje vuče uzbrdo od 1,6 HDI 110 (imam ga u starom 308SW), što je i logično, jer MJ ima 320 Nm, a taj stari HDI samo 240 Nm.
Meni je ok za "po gradu" i "oko grada". Supruga i deca ga vole.
Ako se setim još nečeg dobrog, dodaću kasnije ...
Malo je ovo prosora za nabrojati sve mane ovog "ambara na točkovima", "putujućeg kafeza cvrčaka", "šklopocije" ...
Motor je, recimo, "tih" i "ugladjen" kao "drobilica za kamen." Za njega HDI se čuje kao benzinac. Vibracije MJ-a se osećaju svuda, iz sedišta, iz volana, papučica ...
Ergonomija... u odnosu na stari 308SW je "nula", ali za to treba da predjete par hiljada da biste shvattili.
Mada ima S&S, on po gradu troši više od starog HDI-a. Nema greške.
Naravno, troši više i van grada, jer je viši oko 15 cm (CW im je isti ).
Težak je "kao olovo", ima 1533 kg, dok 308 Sw ( duži oko 35 cm), ima 1.495, a oba su "panoramska". A u upustvu piše da ima 1.360 ( žabarska prevara ).
"Cvrčke fiata" da ne pominjem. Brate, kao da je već prešao bar 260.000 km, a ne 6.000 km ...
Bem ti fiat.
Rat sam preživeo. Valjda ću i njega ...
Iskrena recenzija nema sta .za pare koliko kosta kupis c ili e klasu i vozis se ko covjek
Fino ga napljuva :D
Nista druze ako je jos uvek kod tebe, prodaj, spasi se na vreme dok ne izgubis puno od pocetne cene. :)
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Evo ovako, posle godinu i mesec dana i nesto vise od 25.000km, da iznesem svoje utiske o ovom autu. Motor 1.4 fire 95ks.
Sto se prednosti tice ovog auta na prvom mestu je komfor. Mesta ima kao u kombiju. prednja sedista i kad se povuku do kraja pozadi ima mnogo prostora. Nema tunel na sredini zadnj...e klupe, pa i treci putnik ima mesta za noge.
Sto se motora tice, tisina, to je nesto sto ga karakterise. Cak i na 120-130 izuzetno tih i prijatan. Potrosnja na otvorenom 5.5 sa klimom, ali grad 9-10..
Prelepo dizajnirana instrument tabla, sve je cvrsto i posle godinu dana. Tempomat, limiter brzine sve odlicno funckionise. Blutut takodje. USB prikljucak, touch screen multimedija, mozda da je malo veci ekran, ali sta je tu je, izuzetno je precizan.
Upravljanje odlicno, city mod volana fenomenalan. Upravljivost odlicna. Izuzetno dobro odradjeno vesanje, odlicno 'upija' rupe.
E sad mane... ima ih.. poprilicno
Enterijer. Plastika tvrda, tapaciri na vratima tvrdi i uski, ne mozete lepo da namestite levu ruku. Nema naslon za ruku u sredini. Sedista katastrofalno drze ledja u krivini, morate da se borite u svakoj krivini. Vozim malo agresivnije, pa je mozda i zato tako. Menj...ac... 6 brzina. Cas precizan, cas se 'zaglavi' izmedju brzina. U rikverc redovno zakrci, trazi da se prvo ubaci u trecu, pa u R.
Sitni brojevi na instrument tabli, traze navikavane. Drzaci za flasice plitki, vlasice 'setaju'. Suvozacevo sediste nema podesavanja po visini, izuzetno visoko stoji sto nekome smeta. Tvrdi nasloni za glavu.
Motor je u redu. I pun gepek, 4 u autu + klima okej vuce, moze i da se pretekne, naravno trazi dva stepena nizu brzinu i obrtaje preko 3000. Nema laganih preticanja sa ovim motorom, sto meni izuzetno smeta, jer jednostavno nemate sigurnost. Uzbrdo je vec posebna prica :) Kopaonik preko Rudnice je uzas, desna ruka je primetno veca kad se popnete na Kop :)
Mozda ovo i nisu mane za nekoga, ali meni kao dugogodisnjem vlasniku nemackog vozila smeta. Nemam problema sa tim poreklom vozila, da li se pravi u Srbiji, Rumuniji, Kini... ali jos mnogo treba da uce da bi dostigli nemacki kvalitet
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam 1.6 Multijet2 120KS dizel, LOUNGE sa panorama krovom, automatskom klimom, senzorima za svetlo, kišu, parking senzori, tempomat itd.
Ovako napakovan auto sa svim (najjači motor najjači paket opreme) opcijama je izašao 15 hiljada evra, mislim da u toj klasi nema više auta za manje para
Veo...ma je prostran, imam 2 deteta, prtljažnik iako na papiru skromnih 350-400L je inače veoma upotrebljiv zato što mu je oblik veoma praktičan
Motor 1.6 novi dizel multijet 2 odlično vuče i nije previše bučan.
Sedi se visoko, auto je udoban i mek i za sad sam veoma zadovoljan
Nije za agresivniju vožnju (iako mi to motor 1.6 dizel omogućava) zato što je težak a karoserija visoka pa se pomalo ljulja u krivinama, više je za porodičnu opuštenu vožnju.
Takođe za sad potrošnja mu je dosta iznad fabrički deklarisane. Mada nije loša (autoput 130km/h 6.5L)
Nakon što sam juče seo u auto stišao sam muziku vozio polako i stvarno se na oko 50km/h prvi put kad upališ čuje nešto, kod mene je to samo neko sitno čangrljanje nisam do sad ni primetio, obično mi se čuje mnogo više dizel pošto ga gazim, ili muzika :D
Da, to je taj zvuk, kao "grebanje", "žuljanje" ili "šištanje". Nećete ga toliko primetiti ako "taj prvi put" ubrzavate sa jačim gasom ili ako se čuje muzika ili ako pričate sa nekim, ali, ako je tišina i lagano ubrzavate, to se čuje ... "Ospice" od toga "žuljanja" dobijam :)
Neverovatno je da vozil...o sa takvim "promašenim" ( "nedoradjenim") tehničkim rešenjem , neko pustu serijsku proizvodnju.
Fiat je to ...Ne kažu džabe Ne dao ti Bog rata i fiata" :)Pročitaj više
Vasilije, ali, kada čovek u kolima ima to jato cvrčaka ( i to sve kao deo standarnog paketa opreme ), nikada nije sam ...
Fiat vodi računa o svojim korisnicima. Nadam se samo da taj fiatov "kafez crvčaka" neće vremenom prerasti u pravo "životinjsko cavrstvo" ...
Što reče jedan moj zli prijatelj: "D...a ti Bog da sluh kako je vid dao braći Matić i nikakav problem sa fiatom imati nećeš" :)Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Solidan porodičan auto kao kombinacija gradski i auto za duže putovanje.
Mana što se tiče konfora je što suvozač udara (levom) nogom-kolenom u centralnu konzolu gde su točkići za grejanje.....to mnogo nervira.
Motor 1.4 95KS KATASTROFA, pa to je motor iz Ideje 2004god. Ubacili mu elektronike koja ga je ubila ali mu je smanjila potrošnju na OTVORENOM puti 5,3l ali grad bije 9L bez pardona. Na Ibarskoj magostrali, preticanje kamiona je pakao tj. ubrzanje 60-100km katastrofa. Zbog potrošnje su mu ubacili m...enjač sa 6 brzina, a u stvari prenos u 6-oj je kao kod normalnog menjača u 5-oj brzini. Zbog tih 6 brzina po gradu kada vozite desnom rukom kao da kuvate džem, samo mešate sa ručicom menjača. Ja vozim službeni ali nikada ne bi kupio ovaj auto sa ovim motorom.
PS. 6 brzina, 2000obr oko 70km/h
pa koliko bi ti hteo 1.4 ..pri 2000/6. brz. da je km/h ?
Do sada je auto presao 15000km. Potrosnja po gradu je pala na 7,5-8L.
Lapobb, da se ispravim, 6brzina, 2000obr/min, 80km/h. koliko su ugusili motor, dacu ti jedan smesan primer. Komsija koji je pre 500l 1.4 vozio Corsu C 1.2 75KS, vozio je u par servisa fiata da se uveri da je unutra 1.4 motor. Cov...ek je mislio da su mu nekom greskom prodali 1.2 motor :)) Ja nisam agresivan vozac ali ovaj je motor totalno mrtav sto se tice startnosti. Bas cekam da vidim komentare za motor ljudi koji voze ovaj auto.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.