Ogroman prtljažnik, relativno udoban, visok - nisam za 70.000 zakačio ni jedan ivičnjak ili kamen, a ne štedim ga ni malo.
Jedini karavan sa zadnjim vratima kao kod pickupa.
Loše hlađenje i teško se nalaze originalna creva za hladnjak.
Pumpa za vodu je sa plastičnim perajima, pa se pri visokoj temperaturi vode u slučaju prokuvavanja izvitopere i pumpa obavezno mora da se menja. Ako se ne promeni pumpa, stalno pregreva tečnost u hladnjaku.
2008 logan karavan laurent verzija
prostoran .lagan za voznju pregledni retrovizori
na gas 1,6 8v extra
za te pare!!
zadnja vrata gepeka se dele bas na pozicije gde treba da se vidi na retrovizor nazad
slaba prednjica pokupis jednu vecu rupu odma se posle toga nesto cuje
malo tezi servo
motor slab za ovakvu karoseriju
Motor ima 90KS, ali ih oslobađa tek pri 4500 o/min.
Razvuci malo kad ubrzavaš na otvorenom putu, na 4500 tačno osetiš promenu (pogotovo u drugoj).
Ali nikako nemoj da ga držiš na tim obrtajima dugo - odu ventili, a i creva umeju da se naduju od pritiska.
Ovako na kratko, kod mene se vrteo i na 5500 ...bez problema. Uzeo polovan sa 200.000 pre manje od dve godine, sad je na 270.000, uložio sam 600e, ide ne buni se.. :)Pročitaj više
Купљен нов, дизел 70 КС, 7 седишта 2007.г. Еластичан, иде као зврк. Удобност као Голф 1. Потрошња сасвим коректна, мада сам га навлачио и на 7 литара (нпр. Брод Загреб 170 без п...опуштања). Велике сервисе радио на 60000 км. (око 220 евра са воденом пумпом). Мале на 10000 км. Клима коректна. Прешао Преко 240000 км. и продат 2017. у јулу. Пре продаје сређена пумпа и дизне (прогутао преко 3500 л. лож уља и нафте из руских камиона).
Бучан у високим обртајима. Мали гепек док се не избаци трећи ред седишта. Немогуће извадити једно седиште из трећег реда. Када оде лежај задњег точка, мора да се мења... са главчином, бар тако кажу, мени нису страдали.
Ja sam jednom davno imao prilike da vozim Golfa 1, znam da je bio jako stegnut poput modernih automobila. Osim vibracija koje je motor izazivao na leru, sve ostalo je delovalo jako savreno za to godište. Motor je vukao odlično njegovu laku karoseriju.
Mala potrosnja, elastican motor 1.5dci, ogroman prtljaznik kao pola sobe. Povoljno odrzavanje.
Losa zavrsna plastika u enterijeru, polozaj prilikom voznje, lose ponasanje u zimskim uslovima u slucaju da nisu stavljene sve 4 zimske gume, tacnije ponasa se kao sanke Deda Mraza :)
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Nema problema sa korozijom?
Razlog za prijavu korisnika