2.0 TDI Multitronic,prava mala ladja. Posto sam pre ovog imao A4 B7 mogu reci da je primetno udobniji i da ima vise mesta,kako na prednjoj tako i na zadnjoj klupi u odnosu na svog prethodnika. Multitronic menjac sa 8 brzina je CVT i malo je cudan za voznju dok se covek ne naviken jer je osecaj u voz...nji kao da auto ima samo jednu brzinu i do 130kmh ne prelazi 2000rpm osim ako se gas ne stisne do kraja. Malo cudno ali se lako navikne. Sve u svemu nema trzanja,sve je glatko i prefinjeno. Potrosnja je skroz korektna za automatik,krece se izmedju 5,5 i 6,5,svu u svemu nemam nikakvih zamerki.
Gepek ima malo manji otvor ali je prilicno dubok,dosta stvari moze da stane ali nista sto je glomazno. Verujem da je otvor normalne velicine za ovakav tip automobila samo je stvar moje navike na gepek karavana.
Fantastican 2.0 dizel sa 177ks, uparen sa multitronic menjacem. Odziv na gasu odlican, nisam probao s-tronic, ali za voznju po nasim putevima ima sasvim dovoljno snage i brz odziv. Dovoljno udoban automobil, iako ima montirane runflat pneumatike koji su poznati po tvrdoci.
Za nijansu mali i nepristupacan gepek, navikao na gepek skode oktavije i na liftbeck karoseriju pa se tesko navikavam na klasicno sedan otvaranje gepeka.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Nikola koliko konja ima tvoj 2.0 TDI posto vidim da ih ima sa bas razlicitom konjazom? Hvala ti
Razlog za prijavu korisnika