Pozdrav ljudi
Evo neki dan sam kupio VW Pasaat 2007 godina 2.0 tdi sa 140 KS jako dobro očuvan i sve.
Zanima me jedna stvar u prvoj i drugoj brzini kada promjenim čuje se lagano fućkanje turbine a poslje više ne pa me zanima da li je to do turbine neki kvar ili je to standarno kod tih auta.
Hvala puno
Mozda je neko crevo malo busno ali svakako mozes kod bilo kog majstora da ti izmeri pritisak turbine..ona kad je neispravna zvizdi poprilicno i moze auto poceti da trosi ulje..zavisi od primerka do primerka
Pozdrav ljudi
Evo neki dan sam kupio VW Pasaat 2007 godina 2.0 tdi sa 140 KS jako dobro očuvan i sve.
Zanima me jedna stvar u prvoj i drugoj brzini kada promjenim čuje se lagano fućkanje turbine a poslje više ne pa me zanima da li je to do turbine neki kvar ili je to standarno kod tih auta.
Hvala puno
Mozda je neko crevo malo busno ali svakako mozes kod bilo kog majstora da ti izmeri pritisak turbine..ona kad je neispravna zvizdi poprilicno i moze auto poceti da trosi ulje..zavisi od primerka do primerka
Pozdrav imam kratko pitanje
Ako je na autu izvađen dpf filter i egr ventil i ako su u kompjuteru isto ugašeni da li auto može proći tehnički radi se o Bmw 525d 2005 godina
Hvala
To je vrlo diskutabilna tema. Mnogi motori nemaju dpf fabrički pa ispunjavaju Euro 4 standrad. Kada je u pitanju konkretan motor treba pronaći kolika je fabrički dozvoljena količina čestica, pa uporediti sa istim motorom do 2004. Ako se podaci ne razlikuju onda proalzi, ako je norma znacajno smanje...na može biti problema.Pročitaj više
Ako se onaj na tehnickom zavuce ispod kola neces proci tehnicki sigurno. Mislim da ce takodje biti tehnickih gde ce samo gurnuti u auspuh ono za merenje gasova, ili prodjes ili ne prodjes.
Da, to sam zaboravio, ako nema lonac dpf-a ne može da prođe. Znači možemo diskutovati ako je izvađen dpf, ali se fizički vidi da je tu. Ako ga uopšte nema, bar kao što je u EU, ne može da prođe jer mora da ga slika da postoji...
Pozdrav imam kratko pitanje
Ako je na autu izvađen dpf filter i egr ventil i ako su u kompjuteru isto ugašeni da li auto može proći tehnički radi se o Bmw 525d 2005 godina
Hvala
To je vrlo diskutabilna tema. Mnogi motori nemaju dpf fabrički pa ispunjavaju Euro 4 standrad. Kada je u pitanju konkretan motor treba pronaći kolika je fabrički dozvoljena količina čestica, pa uporediti sa istim motorom do 2004. Ako se podaci ne razlikuju onda proalzi, ako je norma znacajno smanje...na može biti problema.Pročitaj više
Ako se onaj na tehnickom zavuce ispod kola neces proci tehnicki sigurno. Mislim da ce takodje biti tehnickih gde ce samo gurnuti u auspuh ono za merenje gasova, ili prodjes ili ne prodjes.
Da, to sam zaboravio, ako nema lonac dpf-a ne može da prođe. Znači možemo diskutovati ako je izvađen dpf, ali se fizički vidi da je tu. Ako ga uopšte nema, bar kao što je u EU, ne može da prođe jer mora da ga slika da postoji...
Pozdrav ljudi
Kupujem Bmw e60 525d 2005-2007g pa me zanima kakav je za održavanje(ljudi po oglasima pričaju jako skup) zanime me koje su mu mane te neka realna potrošnja goriva. I dal je istina da se puno kvari?
Hvala puno
Kvarovi za polovan auto su relativna stvar. Sto se potrosnje tice racunaj 11-12 u gradu sigurno. Sto se odrzavanja tice cisto kao primer cu ti navesti da u taj auto ide oko 7-8 litara ulja. Dakle samo skoro 10.000 din ti treba za ulje plus filteri itd.
Skup za odrzavanje jeste, sto je i relativno tj nekome jeste nekom nije.
Mnostvo sajtova ima pa sam proveri posto su pojedini delovi, tipa amortizeri, diskovi itd
Skup je uskladu sa ugrađenim komponentama, premijim brend. Mada i majstor zna sa podigne cenu radnog sata kad vidi BMW, to je balkanski mentalitet, kad imaš para za BMW imaš i da platiš popravku... Nije toliko kvarljiv auto, 3.0 motor je bolji od 2.5 inače. Čak i ne troši puno imajući u vidu snagu. ...Uz neku umerenu vožnju može spustiti dosta nisko. Najveći problem je kilometraža koja u mnogim slučajevima nije tačna. Takvi automobili su često prešli preko 500.000 km.Pročitaj više
Pozdrav ljudi
Kupujem Bmw e60 525d 2005-2007g pa me zanima kakav je za održavanje(ljudi po oglasima pričaju jako skup) zanime me koje su mu mane te neka realna potrošnja goriva. I dal je istina da se puno kvari?
Hvala puno
Kvarovi za polovan auto su relativna stvar. Sto se potrosnje tice racunaj 11-12 u gradu sigurno. Sto se odrzavanja tice cisto kao primer cu ti navesti da u taj auto ide oko 7-8 litara ulja. Dakle samo skoro 10.000 din ti treba za ulje plus filteri itd.
Skup za odrzavanje jeste, sto je i relativno tj nekome jeste nekom nije.
Mnostvo sajtova ima pa sam proveri posto su pojedini delovi, tipa amortizeri, diskovi itd
Skup je uskladu sa ugrađenim komponentama, premijim brend. Mada i majstor zna sa podigne cenu radnog sata kad vidi BMW, to je balkanski mentalitet, kad imaš para za BMW imaš i da platiš popravku... Nije toliko kvarljiv auto, 3.0 motor je bolji od 2.5 inače. Čak i ne troši puno imajući u vidu snagu. ...Uz neku umerenu vožnju može spustiti dosta nisko. Najveći problem je kilometraža koja u mnogim slučajevima nije tačna. Takvi automobili su često prešli preko 500.000 km.Pročitaj više
Pozdrav ljudi razmišljam o kupovini Bmw e60 530d 2005-2007 i Audi a4 b8 2008-2011 pa me zanima koji se auto više isplati kupiti da me duže služi i da nemam tolko problema s kvarovima a i da nisu dijelovi skupi? Hvala
3.0d je dosta skuplji za odrzavanje od pomenutog 2.0tdi..tako da ako to gledas onds b8..
Inace bmw-ov 3.0d redni sestak je odlican motor,ide super i veoma je pouzdan..ali mora se imati para za odrzavanje..
Ako imas love ja bih gledao 3.0. Imao sam prilike d avozim kola sa preko 2.000 kubika i to jednostavno ima svoje, odrzavanje jeste papreno ali opet zavisi od dubine dzepa, nesto sto je meni skupo nekome je smesno.
Pozdrav ljudi razmišljam o kupovini Bmw e60 530d 2005-2007 i Audi a4 b8 2008-2011 pa me zanima koji se auto više isplati kupiti da me duže služi i da nemam tolko problema s kvarovima a i da nisu dijelovi skupi? Hvala
3.0d je dosta skuplji za odrzavanje od pomenutog 2.0tdi..tako da ako to gledas onds b8..
Inace bmw-ov 3.0d redni sestak je odlican motor,ide super i veoma je pouzdan..ali mora se imati para za odrzavanje..
Ako imas love ja bih gledao 3.0. Imao sam prilike d avozim kola sa preko 2.000 kubika i to jednostavno ima svoje, odrzavanje jeste papreno ali opet zavisi od dubine dzepa, nesto sto je meni skupo nekome je smesno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ima svaki B6, ne trudi se da tražiš bez... Gledaj samo BKD oznaku, sve ostalo zaobiđi što se tiče 2.0 tdi.
Razlog za prijavu korisnika
Ima.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav
08. JanZanima me da li Wv Passat 2007 godina sa 103kw-140ks oznaka motora BKP ima dpf filter važno mi radi kupovine? Hvala
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ima svaki B6, ne trudi se da tražiš bez... Gledaj samo BKD oznaku, sve ostalo zaobiđi što se tiče 2.0 tdi.
Razlog za prijavu korisnika
Ima.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav ljudi
20. Dec 2020.Evo neki dan sam kupio VW Pasaat 2007 godina 2.0 tdi sa 140 KS jako dobro očuvan i sve.
Zanima me jedna stvar u prvoj i drugoj brzini kada promjenim čuje se lagano fućkanje turbine a poslje više ne pa me zanima da li je to do turbine neki kvar ili je to standarno kod tih auta.
Hvala puno
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Čuje se verovatno i posle samo zvuk zaklope drugi zvukovi.
Razlog za prijavu korisnika
Mozda je neko crevo malo busno ali svakako mozes kod bilo kog majstora da ti izmeri pritisak turbine..ona kad je neispravna zvizdi poprilicno i moze auto poceti da trosi ulje..zavisi od primerka do primerka
Razlog za prijavu korisnika
Verovatno turbina.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav ljudi
20. Dec 2020.Evo neki dan sam kupio VW Pasaat 2007 godina 2.0 tdi sa 140 KS jako dobro očuvan i sve.
Zanima me jedna stvar u prvoj i drugoj brzini kada promjenim čuje se lagano fućkanje turbine a poslje više ne pa me zanima da li je to do turbine neki kvar ili je to standarno kod tih auta.
Hvala puno
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Čuje se verovatno i posle samo zvuk zaklope drugi zvukovi.
Razlog za prijavu korisnika
Mozda je neko crevo malo busno ali svakako mozes kod bilo kog majstora da ti izmeri pritisak turbine..ona kad je neispravna zvizdi poprilicno i moze auto poceti da trosi ulje..zavisi od primerka do primerka
Razlog za prijavu korisnika
Verovatno turbina.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav imam kratko pitanje
16. Dec 2020.Ako je na autu izvađen dpf filter i egr ventil i ako su u kompjuteru isto ugašeni da li auto može proći tehnički radi se o Bmw 525d 2005 godina
Hvala
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
To je vrlo diskutabilna tema. Mnogi motori nemaju dpf fabrički pa ispunjavaju Euro 4 standrad. Kada je u pitanju konkretan motor treba pronaći kolika je fabrički dozvoljena količina čestica, pa uporediti sa istim motorom do 2004. Ako se podaci ne razlikuju onda proalzi, ako je norma znacajno smanje...na može biti problema.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ako se onaj na tehnickom zavuce ispod kola neces proci tehnicki sigurno. Mislim da ce takodje biti tehnickih gde ce samo gurnuti u auspuh ono za merenje gasova, ili prodjes ili ne prodjes.
Razlog za prijavu korisnika
Da, to sam zaboravio, ako nema lonac dpf-a ne može da prođe. Znači možemo diskutovati ako je izvađen dpf, ali se fizički vidi da je tu. Ako ga uopšte nema, bar kao što je u EU, ne može da prođe jer mora da ga slika da postoji...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav imam kratko pitanje
16. Dec 2020.Ako je na autu izvađen dpf filter i egr ventil i ako su u kompjuteru isto ugašeni da li auto može proći tehnički radi se o Bmw 525d 2005 godina
Hvala
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
To je vrlo diskutabilna tema. Mnogi motori nemaju dpf fabrički pa ispunjavaju Euro 4 standrad. Kada je u pitanju konkretan motor treba pronaći kolika je fabrički dozvoljena količina čestica, pa uporediti sa istim motorom do 2004. Ako se podaci ne razlikuju onda proalzi, ako je norma znacajno smanje...na može biti problema.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ako se onaj na tehnickom zavuce ispod kola neces proci tehnicki sigurno. Mislim da ce takodje biti tehnickih gde ce samo gurnuti u auspuh ono za merenje gasova, ili prodjes ili ne prodjes.
Razlog za prijavu korisnika
Da, to sam zaboravio, ako nema lonac dpf-a ne može da prođe. Znači možemo diskutovati ako je izvađen dpf, ali se fizički vidi da je tu. Ako ga uopšte nema, bar kao što je u EU, ne može da prođe jer mora da ga slika da postoji...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav ljudi
12. Dec 2020.Kupujem Bmw e60 525d 2005-2007g pa me zanima kakav je za održavanje(ljudi po oglasima pričaju jako skup) zanime me koje su mu mane te neka realna potrošnja goriva. I dal je istina da se puno kvari?
Hvala puno
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Kvarovi za polovan auto su relativna stvar. Sto se potrosnje tice racunaj 11-12 u gradu sigurno. Sto se odrzavanja tice cisto kao primer cu ti navesti da u taj auto ide oko 7-8 litara ulja. Dakle samo skoro 10.000 din ti treba za ulje plus filteri itd.
Razlog za prijavu korisnika
Skup za odrzavanje jeste, sto je i relativno tj nekome jeste nekom nije.
Mnostvo sajtova ima pa sam proveri posto su pojedini delovi, tipa amortizeri, diskovi itd
Razlog za prijavu korisnika
Skup je uskladu sa ugrađenim komponentama, premijim brend. Mada i majstor zna sa podigne cenu radnog sata kad vidi BMW, to je balkanski mentalitet, kad imaš para za BMW imaš i da platiš popravku... Nije toliko kvarljiv auto, 3.0 motor je bolji od 2.5 inače. Čak i ne troši puno imajući u vidu snagu. ...Uz neku umerenu vožnju može spustiti dosta nisko. Najveći problem je kilometraža koja u mnogim slučajevima nije tačna. Takvi automobili su često prešli preko 500.000 km.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav ljudi
12. Dec 2020.Kupujem Bmw e60 525d 2005-2007g pa me zanima kakav je za održavanje(ljudi po oglasima pričaju jako skup) zanime me koje su mu mane te neka realna potrošnja goriva. I dal je istina da se puno kvari?
Hvala puno
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Kvarovi za polovan auto su relativna stvar. Sto se potrosnje tice racunaj 11-12 u gradu sigurno. Sto se odrzavanja tice cisto kao primer cu ti navesti da u taj auto ide oko 7-8 litara ulja. Dakle samo skoro 10.000 din ti treba za ulje plus filteri itd.
Razlog za prijavu korisnika
Skup za odrzavanje jeste, sto je i relativno tj nekome jeste nekom nije.
Mnostvo sajtova ima pa sam proveri posto su pojedini delovi, tipa amortizeri, diskovi itd
Razlog za prijavu korisnika
Skup je uskladu sa ugrađenim komponentama, premijim brend. Mada i majstor zna sa podigne cenu radnog sata kad vidi BMW, to je balkanski mentalitet, kad imaš para za BMW imaš i da platiš popravku... Nije toliko kvarljiv auto, 3.0 motor je bolji od 2.5 inače. Čak i ne troši puno imajući u vidu snagu. ...Uz neku umerenu vožnju može spustiti dosta nisko. Najveći problem je kilometraža koja u mnogim slučajevima nije tačna. Takvi automobili su često prešli preko 500.000 km.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav ljudi razmišljam o kupovini Bmw e60 530d 2005-2007 i Audi a4 b8 2008-2011 pa me zanima koji se auto više isplati kupiti da me duže služi i da nemam tolko problema s kvarovima a i da nisu dijelovi skupi? Hvala
04. Okt 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
B8 2.0 tdi.
Razlog za prijavu korisnika
3.0d je dosta skuplji za odrzavanje od pomenutog 2.0tdi..tako da ako to gledas onds b8..
Inace bmw-ov 3.0d redni sestak je odlican motor,ide super i veoma je pouzdan..ali mora se imati para za odrzavanje..
Razlog za prijavu korisnika
Ako imas love ja bih gledao 3.0. Imao sam prilike d avozim kola sa preko 2.000 kubika i to jednostavno ima svoje, odrzavanje jeste papreno ali opet zavisi od dubine dzepa, nesto sto je meni skupo nekome je smesno.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav ljudi razmišljam o kupovini Bmw e60 530d 2005-2007 i Audi a4 b8 2008-2011 pa me zanima koji se auto više isplati kupiti da me duže služi i da nemam tolko problema s kvarovima a i da nisu dijelovi skupi? Hvala
04. Okt 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
B8 2.0 tdi.
Razlog za prijavu korisnika
3.0d je dosta skuplji za odrzavanje od pomenutog 2.0tdi..tako da ako to gledas onds b8..
Inace bmw-ov 3.0d redni sestak je odlican motor,ide super i veoma je pouzdan..ali mora se imati para za odrzavanje..
Razlog za prijavu korisnika
Ako imas love ja bih gledao 3.0. Imao sam prilike d avozim kola sa preko 2.000 kubika i to jednostavno ima svoje, odrzavanje jeste papreno ali opet zavisi od dubine dzepa, nesto sto je meni skupo nekome je smesno.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.