Nije istakao da ima servisnu knjižicu mada je označeno da ima, ali obično ljudi slikaju ili napišu u opisu jer to je bitan podatak. Moguće da je sklonjena jer ima mnogo veću kilometražu ili piše nešto što ne valja. Što se estetike tiče ne može se mnogo reći. Inače taj motor je osrednji, menjač može ...biti veliki rizik...Pročitaj više
Motor ima problema sa potrošnjom ulja, generalno tsi motori nisu omiljeni, više su skloni kvarovima od dizelaša, troše dosta itd. Automatski menjač može biti mutitronic koji je kstastrofalan što se tiče kvarova, mada generalno svaki automstik nosi niz rizika jer cene održavanja su paprene.
Nije istakao da ima servisnu knjižicu mada je označeno da ima, ali obično ljudi slikaju ili napišu u opisu jer to je bitan podatak. Moguće da je sklonjena jer ima mnogo veću kilometražu ili piše nešto što ne valja. Što se estetike tiče ne može se mnogo reći. Inače taj motor je osrednji, menjač može ...biti veliki rizik...Pročitaj više
Motor ima problema sa potrošnjom ulja, generalno tsi motori nisu omiljeni, više su skloni kvarovima od dizelaša, troše dosta itd. Automatski menjač može biti mutitronic koji je kstastrofalan što se tiče kvarova, mada generalno svaki automstik nosi niz rizika jer cene održavanja su paprene.
Pozdrav.
Voleo bih da mi neko “plasticno” i maksimalno prosto objasni da li dobro razumem sledece:
Primer - automobil je peugeot 206 sedan 2008., 1.6, 110ks, automatik sa 4 stepena u menjacu. Situacija je takva da na 100km/s on ide vec preko 3000 obrtaja jer nema jos jedan stepen tranzicije da ga olaksa. Ono sto mene zanima je sledece:
Kada bi se cipovao (pod uslovom da je moguce, nisam se raspitovao, samo uzimamo kao opciju da jeste zarad objasnjenja), i imao sada recimo 130ks umesto 110ks, a s...ve ostalo isto, da li bi to znacilo da bi recimo na 100km/s mogao da se spusti bar malo ispod 3000 obrtaja?
Molim za objasnjenje sto plasticnije i prostije. Pretpostavljam da jos stvari utice na celu pricu, ali da li mi je neka najosnovnija logika ispravna?Pročitaj više
Snaga motora ne može promeniti broj obrtaja. Prenosni odnos između dva zupčanika u menjaču određuje koliko će se motor vrteti na određenoj brzini i taj odnos zupčanika je nepromenljiv za određenu brzinu (stepen prenosa). Zašto se motor vrti na visok broj obrtaja... Zato što je maksimalni obrtni mom...ent motora iznad 3000 obrtaja, bez obzira da li je on jak ili slab takve je konstrukcije. Ako bi se stavio brži prenos da ima manji broj obrtaja motor, zagušio bi se i ne bi dao svoj maksimum. Smanjilo bi se ubrzanje, motor bi se ponašao kao da je dosta slabiji. Da je motor drugačiji bio bi i menjač drugačiji, u fabrici prenos menjača usklađuju sa motorom. A to što ima 4 brzine je ok, to je standard za tu generaciju auta. 4 brzine automatika = 5 brzina kod manuelnog. Razlog je što automatik ima hidrodinamičku spojnicu (nazovimo ga kvačilo) i prva brzina mu nije potrebna već ta spojnica ima ulogu da učini postepeno ubrzanje i automatik kreće kao kada bi manulenim menjačem krenuo iz druge i postepeno ga držao na kvačilu dok ne ubrza da se može pustiti kvačilo skroz. Tako da je 4. brzina kao 5. praktično mu fali prva, a ne peta.Pročitaj više
Pozdrav.
Voleo bih da mi neko “plasticno” i maksimalno prosto objasni da li dobro razumem sledece:
Primer - automobil je peugeot 206 sedan 2008., 1.6, 110ks, automatik sa 4 stepena u menjacu. Situacija je takva da na 100km/s on ide vec preko 3000 obrtaja jer nema jos jedan stepen tranzicije da ga olaksa. Ono sto mene zanima je sledece:
Kada bi se cipovao (pod uslovom da je moguce, nisam se raspitovao, samo uzimamo kao opciju da jeste zarad objasnjenja), i imao sada recimo 130ks umesto 110ks, a s...ve ostalo isto, da li bi to znacilo da bi recimo na 100km/s mogao da se spusti bar malo ispod 3000 obrtaja?
Molim za objasnjenje sto plasticnije i prostije. Pretpostavljam da jos stvari utice na celu pricu, ali da li mi je neka najosnovnija logika ispravna?Pročitaj više
Snaga motora ne može promeniti broj obrtaja. Prenosni odnos između dva zupčanika u menjaču određuje koliko će se motor vrteti na određenoj brzini i taj odnos zupčanika je nepromenljiv za određenu brzinu (stepen prenosa). Zašto se motor vrti na visok broj obrtaja... Zato što je maksimalni obrtni mom...ent motora iznad 3000 obrtaja, bez obzira da li je on jak ili slab takve je konstrukcije. Ako bi se stavio brži prenos da ima manji broj obrtaja motor, zagušio bi se i ne bi dao svoj maksimum. Smanjilo bi se ubrzanje, motor bi se ponašao kao da je dosta slabiji. Da je motor drugačiji bio bi i menjač drugačiji, u fabrici prenos menjača usklađuju sa motorom. A to što ima 4 brzine je ok, to je standard za tu generaciju auta. 4 brzine automatika = 5 brzina kod manuelnog. Razlog je što automatik ima hidrodinamičku spojnicu (nazovimo ga kvačilo) i prva brzina mu nije potrebna već ta spojnica ima ulogu da učini postepeno ubrzanje i automatik kreće kao kada bi manulenim menjačem krenuo iz druge i postepeno ga držao na kvačilu dok ne ubrza da se može pustiti kvačilo skroz. Tako da je 4. brzina kao 5. praktično mu fali prva, a ne peta.Pročitaj više
Teško pitanje. Mislim da na to bukvalno mogu da odgovore samo inženjeri koji su učestvovali u konstruisanju auta. Problem je što treba naći menjač koji na prvom mestu fizički može da se montira, a na drugom mestu problem je u samim karakteristikama menjača, odnosno kako će se taj petostepeni ponašat...i sa tim motorom, pošto tu treba i softverski srediti nešto. Uglavnom, mislim da je najpametnije da zaboraviš na tu priču.Pročitaj više
Teško pitanje. Mislim da na to bukvalno mogu da odgovore samo inženjeri koji su učestvovali u konstruisanju auta. Problem je što treba naći menjač koji na prvom mestu fizički može da se montira, a na drugom mestu problem je u samim karakteristikama menjača, odnosno kako će se taj petostepeni ponašat...i sa tim motorom, pošto tu treba i softverski srediti nešto. Uglavnom, mislim da je najpametnije da zaboraviš na tu priču.Pročitaj više
Troše dosta u kombinaciji sa automatskim menjačem. Taj motor treba držati na nižim obrtajima kako bi sputio potrošnju ispod 8l, a pošto je automatik to nije moguće...
Troše dosta u kombinaciji sa automatskim menjačem. Taj motor treba držati na nižim obrtajima kako bi sputio potrošnju ispod 8l, a pošto je automatik to nije moguće...
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Nije istakao da ima servisnu knjižicu mada je označeno da ima, ali obično ljudi slikaju ili napišu u opisu jer to je bitan podatak. Moguće da je sklonjena jer ima mnogo veću kilometražu ili piše nešto što ne valja. Što se estetike tiče ne može se mnogo reći. Inače taj motor je osrednji, menjač može ...biti veliki rizik...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Kako mislite osrednji motor? Menjac je los u toj seriji?
Razlog za prijavu korisnika
Motor ima problema sa potrošnjom ulja, generalno tsi motori nisu omiljeni, više su skloni kvarovima od dizelaša, troše dosta itd. Automatski menjač može biti mutitronic koji je kstastrofalan što se tiče kvarova, mada generalno svaki automstik nosi niz rizika jer cene održavanja su paprene.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
'www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/17405673/audi-a5-20-tfsi-quattro
13. Jan'Sta su mane a sta vrline ovog modela? Da li se isplati ako je sve kako je napisano?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Nije istakao da ima servisnu knjižicu mada je označeno da ima, ali obično ljudi slikaju ili napišu u opisu jer to je bitan podatak. Moguće da je sklonjena jer ima mnogo veću kilometražu ili piše nešto što ne valja. Što se estetike tiče ne može se mnogo reći. Inače taj motor je osrednji, menjač može ...biti veliki rizik...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Kako mislite osrednji motor? Menjac je los u toj seriji?
Razlog za prijavu korisnika
Motor ima problema sa potrošnjom ulja, generalno tsi motori nisu omiljeni, više su skloni kvarovima od dizelaša, troše dosta itd. Automatski menjač može biti mutitronic koji je kstastrofalan što se tiče kvarova, mada generalno svaki automstik nosi niz rizika jer cene održavanja su paprene.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav.
28. Dec 2020.Voleo bih da mi neko “plasticno” i maksimalno prosto objasni da li dobro razumem sledece:
Primer - automobil je peugeot 206 sedan 2008., 1.6, 110ks, automatik sa 4 stepena u menjacu. Situacija je takva da na 100km/s on ide vec preko 3000 obrtaja jer nema jos jedan stepen tranzicije da ga olaksa. Ono sto mene zanima je sledece:
Kada bi se cipovao (pod uslovom da je moguce, nisam se raspitovao, samo uzimamo kao opciju da jeste zarad objasnjenja), i imao sada recimo 130ks umesto 110ks, a s... ve ostalo isto, da li bi to znacilo da bi recimo na 100km/s mogao da se spusti bar malo ispod 3000 obrtaja?
Molim za objasnjenje sto plasticnije i prostije. Pretpostavljam da jos stvari utice na celu pricu, ali da li mi je neka najosnovnija logika ispravna? Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Snaga motora ne može promeniti broj obrtaja. Prenosni odnos između dva zupčanika u menjaču određuje koliko će se motor vrteti na određenoj brzini i taj odnos zupčanika je nepromenljiv za određenu brzinu (stepen prenosa). Zašto se motor vrti na visok broj obrtaja... Zato što je maksimalni obrtni mom...ent motora iznad 3000 obrtaja, bez obzira da li je on jak ili slab takve je konstrukcije. Ako bi se stavio brži prenos da ima manji broj obrtaja motor, zagušio bi se i ne bi dao svoj maksimum. Smanjilo bi se ubrzanje, motor bi se ponašao kao da je dosta slabiji. Da je motor drugačiji bio bi i menjač drugačiji, u fabrici prenos menjača usklađuju sa motorom. A to što ima 4 brzine je ok, to je standard za tu generaciju auta. 4 brzine automatika = 5 brzina kod manuelnog. Razlog je što automatik ima hidrodinamičku spojnicu (nazovimo ga kvačilo) i prva brzina mu nije potrebna već ta spojnica ima ulogu da učini postepeno ubrzanje i automatik kreće kao kada bi manulenim menjačem krenuo iz druge i postepeno ga držao na kvačilu dok ne ubrza da se može pustiti kvačilo skroz. Tako da je 4. brzina kao 5. praktično mu fali prva, a ne peta.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav.
28. Dec 2020.Voleo bih da mi neko “plasticno” i maksimalno prosto objasni da li dobro razumem sledece:
Primer - automobil je peugeot 206 sedan 2008., 1.6, 110ks, automatik sa 4 stepena u menjacu. Situacija je takva da na 100km/s on ide vec preko 3000 obrtaja jer nema jos jedan stepen tranzicije da ga olaksa. Ono sto mene zanima je sledece:
Kada bi se cipovao (pod uslovom da je moguce, nisam se raspitovao, samo uzimamo kao opciju da jeste zarad objasnjenja), i imao sada recimo 130ks umesto 110ks, a s... ve ostalo isto, da li bi to znacilo da bi recimo na 100km/s mogao da se spusti bar malo ispod 3000 obrtaja?
Molim za objasnjenje sto plasticnije i prostije. Pretpostavljam da jos stvari utice na celu pricu, ali da li mi je neka najosnovnija logika ispravna? Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Snaga motora ne može promeniti broj obrtaja. Prenosni odnos između dva zupčanika u menjaču određuje koliko će se motor vrteti na određenoj brzini i taj odnos zupčanika je nepromenljiv za određenu brzinu (stepen prenosa). Zašto se motor vrti na visok broj obrtaja... Zato što je maksimalni obrtni mom...ent motora iznad 3000 obrtaja, bez obzira da li je on jak ili slab takve je konstrukcije. Ako bi se stavio brži prenos da ima manji broj obrtaja motor, zagušio bi se i ne bi dao svoj maksimum. Smanjilo bi se ubrzanje, motor bi se ponašao kao da je dosta slabiji. Da je motor drugačiji bio bi i menjač drugačiji, u fabrici prenos menjača usklađuju sa motorom. A to što ima 4 brzine je ok, to je standard za tu generaciju auta. 4 brzine automatika = 5 brzina kod manuelnog. Razlog je što automatik ima hidrodinamičku spojnicu (nazovimo ga kvačilo) i prva brzina mu nije potrebna već ta spojnica ima ulogu da učini postepeno ubrzanje i automatik kreće kao kada bi manulenim menjačem krenuo iz druge i postepeno ga držao na kvačilu dok ne ubrza da se može pustiti kvačilo skroz. Tako da je 4. brzina kao 5. praktično mu fali prva, a ne peta.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav.
11. Dec 2020.Da li je u navedeni automobil, model automatik 1.6 110ks, moguce automatski menjac od 4 stepena zameniti nekim automatskim menjacem od bar 5 brzina ?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Teško pitanje. Mislim da na to bukvalno mogu da odgovore samo inženjeri koji su učestvovali u konstruisanju auta. Problem je što treba naći menjač koji na prvom mestu fizički može da se montira, a na drugom mestu problem je u samim karakteristikama menjača, odnosno kako će se taj petostepeni ponašat...i sa tim motorom, pošto tu treba i softverski srediti nešto. Uglavnom, mislim da je najpametnije da zaboraviš na tu priču.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav.
11. Dec 2020.Da li je u navedeni automobil, model automatik 1.6 110ks, moguce automatski menjac od 4 stepena zameniti nekim automatskim menjacem od bar 5 brzina ?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Teško pitanje. Mislim da na to bukvalno mogu da odgovore samo inženjeri koji su učestvovali u konstruisanju auta. Problem je što treba naći menjač koji na prvom mestu fizički može da se montira, a na drugom mestu problem je u samim karakteristikama menjača, odnosno kako će se taj petostepeni ponašat...i sa tim motorom, pošto tu treba i softverski srediti nešto. Uglavnom, mislim da je najpametnije da zaboraviš na tu priču.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav,
21. Aug 2020.Da li neko vozi automatika do 2.0 koji trosi 8l ili MANJE benzina ?
Ja svoj peugeyo 1.6 sedan 2008. Ne mogu da spustim ispod 10-11l kombinovane voznje
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ako slušaš priče 2.0 će i 5 da troši...
Razlog za prijavu korisnika
Pa ne slusam daleko so toga nego neka realna iskustva da cujem, jer ovo je realno mnogo
Razlog za prijavu korisnika
Troše dosta u kombinaciji sa automatskim menjačem. Taj motor treba držati na nižim obrtajima kako bi sputio potrošnju ispod 8l, a pošto je automatik to nije moguće...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav,
21. Aug 2020.Da li neko vozi automatika do 2.0 koji trosi 8l ili MANJE benzina ?
Ja svoj peugeyo 1.6 sedan 2008. Ne mogu da spustim ispod 10-11l kombinovane voznje
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ako slušaš priče 2.0 će i 5 da troši...
Razlog za prijavu korisnika
Pa ne slusam daleko so toga nego neka realna iskustva da cujem, jer ovo je realno mnogo
Razlog za prijavu korisnika
Troše dosta u kombinaciji sa automatskim menjačem. Taj motor treba držati na nižim obrtajima kako bi sputio potrošnju ispod 8l, a pošto je automatik to nije moguće...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.